
| TECDOC-Nr silnika | 5399 |
| TECDOC-Nr silnika | 22702 |
| nr EAN | 3165141821055 |

| Rok prod. od | 199702 |
| TECDOC-Nr silnika | 5399 |
| Ilość podłączonych styków | 1 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M14 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| nr EAN | 5012759464854 |

| TECDOC-Nr silnika | 22702 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 1200 |
| nr EAN | 5012759491935 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 40 |
| Opór [kOhm] | 1 |
| nr EAN | 8053379056323 |

| TECDOC-Nr silnika | 5399 |
| TECDOC-Nr silnika | 22702 |
| TECDOC-Nr silnika | 5399 |
| TECDOC-Nr silnika | 22702 |
| TECDOC-Nr silnika | 5399 |
| TECDOC-Nr silnika | 22702 |
| TECDOC-Nr silnika | 5399 |
| TECDOC-Nr silnika | 22702 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510040928 |

| Rok prod. do | 199902 |
| Wymiar gwintu | M 14x1,5 |
| Rodzaj wtyczki | Wtyczka okrągła |
| nr EAN | 8435050603604 |

| Rok prod. od | 199903 |
| nr EAN | 8435050620649 |

| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8435050625316 |

| Kod silnika | M 111.948 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Wymiar gwintu | M 14x1,5 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 8435050625583 |

| TECDOC-Nr silnika | 5399 |
| Długość [mm] | 52 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Punkt włączania [°C] | 120 |
| Ciężar [kg] | 0,034 |
| dla numeru OE | 661 542 30 17 S1 |
| nr EAN | 4027816086680 |

| TECDOC-Nr silnika | 22702 |
| Długość [mm] | 76 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 003 153 28 28 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816244554 |

| TECDOC-Nr silnika | 5399 |
| Długość [mm] | 1385 |
| Długość [mm] | 40 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 14,61 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 1293 |
| Ciężar [kg] | 0,105 |
| dla numeru OE | 002 153 90 28 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816370888 |

| Grubość [mm] | 58,0 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,040 |
| dla numeru OE | 011 542 51 17 |
| nr EAN | 4027816374572 |

| TECDOC-Nr silnika | 22702 |
| TECDOC-Nr silnika | 22702 |
| TECDOC-Nr silnika | 22702 |
| Grubość [mm] | 51,0 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| dla numeru OE | 005 153 23 28 |
| nr EAN | 4027816370598 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 628 |
| Opór [Ohm] | 70 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| nr EAN | 4082300144451 |

| Strona zabudowy | od strony koła zamachowego |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 830 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 1340 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Rodzaj wtyczki | Wtyczka okrągła |
| Tolerancja [%] | 10 |
| nr EAN | 4082300133172 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300283501 |

| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079381192 |

| Wysokość [mm] | 40 |
| dla numeru artykułu | 550275 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór [kOhm] | 1 |
| nr EAN | 5901779819297 |

| Numer seryjny | K8801020 |
| nr EAN | 5901159269537 |

| TECDOC-Nr silnika | 5399 |
| Długość [mm] | 52 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Punkt włączania [°C] | 120 |
| Ciężar [kg] | 0,034 |
| nr EAN | 5907558548075 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Rodzaj korpusu | Obudowa aluminiowa |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z czujnikiem poziomu oleju |
| nr EAN | 5907558573794 |

| TECDOC-Nr silnika | 5399 |
| nr EAN | 5907558599046 |

| Ciężar [kg] | 0,015 |
| nr EAN | 5901619505304 |

| TECDOC-Nr silnika | 22702 |
| TECDOC-Nr silnika | 22702 |
| TECDOC-Nr silnika | 22702 |
| Grubość [mm] | 51,0 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| nr EAN | 5902659724649 |

| nr EAN | 5901619568248 |

| Ilość biegunów | 1 |
| Rodzaj wtyczki | Wtyczka okrągła |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 12 |
| dla numeru OE | A 124 542 00 17 |

| Ilość biegunów | 1 |
| Rodzaj wtyczki | Wtyczka okrągła |
| Średnica kołka [mm] | 4 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 mm |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Rozmiar klucza | 19 |
| dla numeru OE | 005 542 10 17 |
| dla numeru OE | 6615423017 |
| dla numeru OE | 2D0 919 501 C |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Kolor | czarny |
| Wysokość [mm] | 35 |
| Sposób montażu | wciskany |
| dla numeru OE | 011 542 96 17 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| dla numeru OE | 5117544AA |
| dla numeru OE | 5189422AB |
| dla numeru OE | A 006 153 30 28 |
| dla numeru OE | A 000 905 03 01 |
| Jakość | EQUIVALENT |

| Kod silnika | M 111.948 |
| Kod silnika | M 111.948 |
| Kod silnika | M 111.948 |
| Kod silnika | M 111.948 |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074016688 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Opór [Ohm] | 700 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 40 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 2 |
| Strona zabudowy | od strony koła zamachowego |
| nr EAN | 4040074471609 |

| Ciężar netto [g] | 85 |
| nr EAN | 5902048922526 |

| TECDOC-Nr silnika | 22702 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,15 |
| Tryb pracy | elektryczny |


| 3 lata gwarancji | |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| Liczba styków diagnostycznych (pinów) | 2 |
| Koniecznie porównać starą i nową część (szczególnie nr OE) |

| TECDOC-Nr silnika | 22702 |
| Długość [mm] | 75,73 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4044688244550 |

| TECDOC-Nr silnika | 5399 |
| Długość [mm] | 52 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Punkt włączania [°C] | 120 |
| Ciężar [kg] | 0,034 |
| nr EAN | 4044688534514 |

| TECDOC-Nr silnika | 22702 |
| TECDOC-Nr silnika | 22702 |
| TECDOC-Nr silnika | 22702 |
| Grubość [mm] | 51,0 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 4044688370594 |

| dla numeru OE | 011 542 96 17 |
| Kolor | czarny |
| Sposób montażu | wciskany |
| Liczba zestyków | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |

| Wymiar gwintu | M12 x 1,5 |
| Punkt włączania od [bar] | 0 |
| Punkt włączania do [bar] | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,103 |
| nr EAN | 4046001286179 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ciężar [kg] | 0,11 |
| nr EAN | 4046001286193 |

| Wysokość [mm] | 18,2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,02143 |
| nr EAN | 4046001314513 |

| TECDOC-Nr silnika | 5399 |
| TECDOC-Nr silnika | 22702 |
| TECDOC-Nr silnika | 5399 |
| TECDOC-Nr silnika | 22702 |
| Strona zabudowy | od strony koła zamachowego |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość połączeń | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | dla wału korbowego |
| Wymagana ilość | 1 |
| Opór [Ohm] | 680 |
| alternatywnie | |
| Kolor | czarny |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Ilość biegunów | 2 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 40 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Ciężar [kg] | 0,029 |
| nr EAN | 4046001611070 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii czujniki, włącznik (nadajnik) do Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 113 2.0 (638.114, 638.194).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 113 2.0 (638.114, 638.194) produkowanego od 1996.02 do roku 2003.07
Jeżeli twój Mercedes-benz dysponuje silnikiem o mocy 129 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii czujniki, włącznik (nadajnik) do Mercedes-benz VITO Autobus (W638)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na czujniki, włącznik (nadajnik) do Mercedes-benz VITO Autobus (W638) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Mercedes-benz z rocznika od 1996.02 do roku 2003.07, i mocy silnika 129 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025