Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mitsubishi » elektryka Mitsubishi SPACE RUNNER nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (N1_W, N2_W) » przyrządy Mitsubishi SPACE RUNNER nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (N1_W, N2_W) » czujniki, włącznik (nadajnik) Mitsubishi SPACE RUNNER nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (N1_W, N2_W)

czujniki, włącznik (nadajnik) do MITSUBISHI SPACE RUNNER nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (N1_W, N2_W)

wybierz typ samochodu MITSUBISHI SPACE RUNNER nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (N1_W, N2_W):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość połączeń 2
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,066
dla numeru OE MD177572
nr EAN 5050063113440
Kolor szary
Długość przewodu [mm] 260
Ciężar [kg] 0,06
Opór [Ohm] 215
Ilość połączeń 2
Głębokość zabudowy [mm] 24
nr EAN 8053379052837
Wymiar gwintu 1/8 GAS
Rozmiar klucza 13
nr EAN 8012510040843
Wymiar gwintu 3/8-GAS
Rozmiar klucza 19
nr EAN 8012510071885
Wymiar gwintu 3/8 GAS
Rozmiar klucza 19
nr EAN 8012510054864
Wymiar gwintu 1/8 x 28 BSP
nr EAN 8435050603321
cena brutto:
42.00 zł
 Kup
Wymiar gwintu 3/8x19 BSP
Ilość biegunów 2
Kolor obudowy czarny
nr EAN 8435050604274
Gwint zewn. [mm] 1/8" - 28
Rozmiar klucza 13
Ilość połączeń 1
Materiał mosiądz
Ciężar [kg] 0,01
dla numeru OE 83420-16020
nr EAN 4027816282655
Długość [mm] 59,7
Rozmiar klucza 19
Ilość połączeń 2
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,04
dla numeru OE MD177572
nr EAN 4027816323754
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 2080
Opór [Ohm] 294
Ilość połączeń 2
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
Kolor czarny
Wymiar gwintu 3/8 GAS
Ilość biegunów 2
Rozmiar klucza 19
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Zakres temperatury [°C] 25
Zakres temperatury [°C] 80
nr EAN 4082300186253
Gwint zewn. [mm] 1/8" - 28
Rozmiar klucza 13
Ilość połączeń 1
Materiał mosiądz
Ciężar [kg] 0,01
nr EAN 5907558580754
Długość [mm] 59,7
Rozmiar klucza 19
Ilość połączeń 2
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,04
nr EAN 4044688323750
Wymiar gwintu 3/8x19 BSP
nr EAN 3531650033805
Wyświetlanie od 1 do 13 (z 13 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujniki, włącznik (nadajnik)

Czujniki w samochodzie – czujnik ciśnienia oleju i inne


Samochód informuje nas o wszelkich nieprawidłowościach i usterkach, które mają miejsce w poszczególnych jego podzespołach. Kluczem do prawidłowej oceny problemu jest właściwa interpretacja tych sygnałów. W nowoczesnych pojazdach instaluje się wiele czujników, które kontrolują pracę poszczególnych podzespołów i wysyłają komunikat kierowcy. Dzięki nim łatwiej jest dokonać słusznej diagnozy i naprawić usterkę. Wśród nich są m.in. czujnik ciśnienia oleju oraz czujnik temperatury wody oraz oleju

Czujnik ciśnienia oleju 


Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku  niedostatecznego smarowania. 

Czujnik temperatury wody i oleju 


Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania.  Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa. 

Czujnik ABS 


Czyli inaczej czujnik prędkości obrotowej koła znajduje się obok przekładni wyrównawczych lub piast kół. Czujnik ABS występuje w dwóch wariantach. Pasywny pracuje bez dodatkowego napięcia zasilania, z kolei aktywny będzie działał tylko wówczas, kiedy przyłożone zostanie do niego napięcie zasilania. Czujnik ABS może zostać uszkodzony, o czym świadczy m.in. blokada kół podczas hamowania, zapalona kontrolka ABS bądź też zapisanie błędnego kodu. Do przyczyn awarii zaliczamy zwarcie przewodów albo ich przerwanie, zanieczyszczenie czujnika, za duży luz łożysk kół oraz mechaniczne uszkodzenie koła sygnałowego.