
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | zielony |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 |
| nr EAN | 5012759464748 |

| nr EAN | 3165142838175 |

| Rok prod. od | 199901 |
| Długość przewodu [mm] | 600 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Opór od [Ohm] | 550 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-959 |
| nr EAN | 5012759455562 |

| Rok prod. do | 200009 |
| TECDOC-Nr silnika | 4819 |
| Długość przewodu [mm] | 580 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Opór od [Ohm] | 550 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-959 |
| nr EAN | 5012759455593 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | zielony |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 |
| nr EAN | 5012759464748 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-929 |
| nr EAN | 5012759464779 |

| TECDOC-Nr silnika | 4819 |
| Kod silnika | X 16 SZR |
| Kolor | czarny |
| Długość przewodu [mm] | 550 |
| Ciężar [kg] | 0,092 |
| Opór [Ohm] | 540 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 34,5 |
| nr EAN | 8053379054428 |

| TECDOC-Nr silnika | 4819 |
| Kod silnika | X 16 SZR |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 73 |
| nr EAN | 8053379060832 |

| TECDOC-Nr silnika | 4819 |
| Długość przewodu [mm] | 660 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 34,5 |
| nr EAN | 8012510076521 |

| TECDOC-Nr silnika | 4819 |
| TECDOC-Nr silnika | 4819 |
| TECDOC-Nr silnika | 4819 |
| TECDOC-Nr silnika | 4819 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510041307 |

| TECDOC-Nr silnika | 4819 |
| Strona zabudowy | wlot |
| Numer podwozia od | 02BP4067 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28 |
| nr EAN | 8012510008843 |

| Wymiar gwintu | 1/8x27 NPTF |
| nr EAN | 8435050603611 |

| Strona zabudowy | wlot |
| Numer podwozia od | 02BP4067 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Opór [Ohm] | 500 |
| nr EAN | 8435050624555 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050631737 |

| Długość [mm] | 50,7 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 11 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Punkt włączania [°C] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,022 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 13 38 458 |
| nr EAN | 4027816176954 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Zakres temperatury do [°C] | 250 |
| Opór [Ohm] | 5000 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 4082300096361 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 660 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Tolerancja [%] | 10 |
| nr EAN | 4082300144062 |

| TECDOC-Nr silnika | 4819 |
| TECDOC-Nr silnika | 4819 |
| Ograniczenia producenta | Bosch |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 2080 |
| Opór [Ohm] | 302 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | 12 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| Kolor | niebieski |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| nr EAN | 4082300144550 |

| Kod silnika | X 16 SZR |
| dla numeru artykułu | 550050 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Opór [Ohm] | 520 |
| Ciężar [kg] | 0,096 |
| Długość przewodu [mm] | 630 |
| Kolor | czarny |
| Wysokość [mm] | 34 |
| nr EAN | 5901779818801 |

| Długość [mm] | 50,7 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 11 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Punkt włączania [°C] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,022 |
| nr EAN | 5907558548099 |

| nr EAN | 5907558573862 |

| Kod silnika | X16SZR |
| Długość przewodu [mm] | 660 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 34,5 |
| nr EAN | 5907558581522 |

| Długość przewodu [mm] | 580 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 34,5 |
| nr EAN | 5907558581805 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| nr EAN | 5902659783837 |

| Ilość biegunów | 1 |
| Rodzaj wtyczki | Wtyczka okrągła |
| Średnica kołka [mm] | 6,3 |
| Kolor | czerwony |
| Wymiar gwintu | 1/8"x27 NPTF |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Głębokość zabudowy [mm] | 22 |
| Rozmiar klucza | 13 |
| dla numeru OE | 3439088 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Opór [Ohm] | 500 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z automatyczną skrzynią biegów |
| Strona zabudowy | wlot |

| Numer silnika od | 02Y17845 |
| Numer silnika do | 02Y17844 |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Opór [Ohm] | 550 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 34,5 |
| Długość przewodu [mm] | 605 |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074434420 |

| Długość [mm] | 50,7 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 11 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Punkt włączania [°C] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,022 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688535474 |

| Rok prod. od | 199809 |
| Kod silnika | X16SZR |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Opór [Ohm] | 550 |
| Ciężar [kg] | 0,12 |
| nr EAN | 3276422540289 |

| Rok prod. od | 199809 |
| Kod silnika | X16SZR |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Opór [Ohm] | 550 |
| Ciężar [kg] | 0,12 |
| nr EAN | 3276422540371 |

| Rok prod. od | 199809 |
| Kod silnika | X16SZR |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Opór [Ohm] | 550 |
| Ciężar [kg] | 0,12 |
| nr EAN | 3276422540890 |

| TECDOC-Nr silnika | 4819 |
| TECDOC-Nr silnika | 4819 |
| TECDOC-Nr silnika | 4819 |
| TECDOC-Nr silnika | 4819 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Wysokość [mm] | 51,8 |
| Ciężar [kg] | 0,029 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4046001313370 |

| Wymiar gwintu | 1/8x27 NPTF |
| nr EAN | 3531650011438 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii czujniki, włącznik (nadajnik) do Opel ASTRA F CLASSIC liftback (T92) 1.6 i (F08, M08, F68, M68).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Opel ASTRA F CLASSIC liftback (T92) 1.6 i (F08, M08, F68, M68) produkowanego od 1998.01 do roku 2002.08
Jeżeli twój Opel dysponuje silnikiem o mocy 75 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii czujniki, włącznik (nadajnik) do Opel ASTRA F CLASSIC liftback (T92)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na czujniki, włącznik (nadajnik) do Opel ASTRA F CLASSIC liftback (T92) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Opel z rocznika od 1998.01 do roku 2002.08, i mocy silnika 75 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025