TECDOC-Nr silnika | 20888 |
TECDOC-Nr silnika | 25139 |
TECDOC-Nr silnika | 25140 |
TECDOC-Nr silnika | 25143 |
Rok prod. do | 201408 |
Zakres temperatury od [°C] | -40 |
Zakres temperatury do [°C] | 130 |
nr EAN | 4047024417014 |
TECDOC-Nr silnika | 20888 |
TECDOC-Nr silnika | 25139 |
TECDOC-Nr silnika | 25140 |
TECDOC-Nr silnika | 25143 |
Rok prod. do | 201408 |
nr EAN | 4047026507096 |
Rok prod. do | 201407 |
Ilość podłączonych styków | 2 |
Kolor | czarny |
nr EAN | 5012759533345 |
Rok prod. do | 201407 |
Ilość połączeń | 2 |
Opór od [Ohm] | 821 |
nr EAN | 5012759514047 |
Liczba zestyków | 3 |
TECDOC-Nr silnika | 20888 |
TECDOC-Nr silnika | 25139 |
TECDOC-Nr silnika | 25140 |
TECDOC-Nr silnika | 25143 |
TECDOC-Nr silnika | 25646 |
TECDOC-Nr silnika | 28089 |
TECDOC-Nr silnika | 20888 |
TECDOC-Nr silnika | 25139 |
TECDOC-Nr silnika | 25140 |
TECDOC-Nr silnika | 25143 |
TECDOC-Nr silnika | 25646 |
TECDOC-Nr silnika | 28089 |
TECDOC-Nr silnika | 20888 |
TECDOC-Nr silnika | 25139 |
TECDOC-Nr silnika | 25140 |
TECDOC-Nr silnika | 25143 |
TECDOC-Nr silnika | 25646 |
TECDOC-Nr silnika | 28089 |
TECDOC-Nr silnika | 20888 |
TECDOC-Nr silnika | 25139 |
TECDOC-Nr silnika | 25140 |
TECDOC-Nr silnika | 25143 |
TECDOC-Nr silnika | 25646 |
TECDOC-Nr silnika | 28089 |
nr EAN | 8012510021804 |
TECDOC-Nr silnika | 20888 |
TECDOC-Nr silnika | 25139 |
TECDOC-Nr silnika | 25140 |
TECDOC-Nr silnika | 25143 |
TECDOC-Nr silnika | 25646 |
TECDOC-Nr silnika | 28089 |
TECDOC-Nr silnika | 20888 |
TECDOC-Nr silnika | 25139 |
TECDOC-Nr silnika | 25140 |
TECDOC-Nr silnika | 25143 |
TECDOC-Nr silnika | 28089 |
TECDOC-Nr silnika | 20888 |
TECDOC-Nr silnika | 25139 |
TECDOC-Nr silnika | 25140 |
TECDOC-Nr silnika | 25143 |
TECDOC-Nr silnika | 25646 |
TECDOC-Nr silnika | 28089 |
Ciśnienie od [kPa] | 11 |
ciśnienie do [kPa] | 306 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
nr EAN | 8012510026786 |
TECDOC-Nr silnika | 20888 |
Typ skrzyni biegów | EASYTRONIC |
Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
TECDOC-Nr silnika | 25139 |
Typ skrzyni biegów | EASYTRONIC |
Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
TECDOC-Nr silnika | 25140 |
Typ skrzyni biegów | EASYTRONIC |
Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
TECDOC-Nr silnika | 25143 |
Typ skrzyni biegów | EASYTRONIC |
Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
TECDOC-Nr silnika | 25646 |
Typ skrzyni biegów | EASYTRONIC |
Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
TECDOC-Nr silnika | 28089 |
Typ skrzyni biegów | EASYTRONIC |
Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 40,5 |
nr EAN | 8012510024652 |
TECDOC-Nr silnika | 25646 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 43,2 |
nr EAN | 8012510024591 |
TECDOC-Nr silnika | 25646 |
TECDOC-Nr silnika | 28089 |
TECDOC-Nr silnika | 25646 |
TECDOC-Nr silnika | 28089 |
Ciśnienie od [kPa] | 31,1 |
ciśnienie do [kPa] | 372 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
nr EAN | 8012510032596 |
Kolor obudowy | czarny |
Ilość biegunów | 2 |
Średnica zabudowy [mm] | 20 |
nr EAN | 8435050631164 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | biały |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Opór [Ohm] | 850 |
nr EAN | 8435050632222 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Opór [Ohm] | 850 |
Ilość biegunów | 2 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
nr EAN | 4082300479515 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 4082300619843 |
TECDOC-Nr silnika | 20888 |
Typ skrzyni biegów | EASYTRONIC |
Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
TECDOC-Nr silnika | 25646 |
Typ skrzyni biegów | EASYTRONIC |
Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
TECDOC-Nr silnika | 25140 |
Typ skrzyni biegów | EASYTRONIC |
Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
TECDOC-Nr silnika | 28089 |
Typ skrzyni biegów | EASYTRONIC |
Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
TECDOC-Nr silnika | 25143 |
Typ skrzyni biegów | EASYTRONIC |
Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
TECDOC-Nr silnika | 25139 |
Typ skrzyni biegów | EASYTRONIC |
Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
TECDOC-Nr silnika | 25143 |
Typ skrzyni biegów | EASYTRONIC |
Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
TECDOC-Nr silnika | 25139 |
Typ skrzyni biegów | EASYTRONIC |
Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
TECDOC-Nr silnika | 28089 |
Typ skrzyni biegów | EASYTRONIC |
Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
TECDOC-Nr silnika | 20888 |
Typ skrzyni biegów | EASYTRONIC |
Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
TECDOC-Nr silnika | 25646 |
Typ skrzyni biegów | EASYTRONIC |
Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
TECDOC-Nr silnika | 25140 |
Typ skrzyni biegów | EASYTRONIC |
Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
Opór [Ohm] | 590 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 4082300620405 |
Kod silnika | M9R780 |
Kod silnika | M9R786 |
Kod silnika | M9R784 |
Kod silnika | M9R788 |
Kod silnika | M9R630 |
Kod silnika | M9R692 |
Kod silnika | M9R780 |
Kod silnika | M9R786 |
Kod silnika | M9R784 |
Kod silnika | M9R788 |
Kod silnika | M9R630 |
Kod silnika | M9R692 |
Kod silnika | M9R780 |
Kod silnika | M9R786 |
Kod silnika | M9R784 |
Kod silnika | M9R788 |
Kod silnika | M9R630 |
Kod silnika | M9R692 |
Kod silnika | M9R780 |
Kod silnika | M9R786 |
Kod silnika | M9R784 |
Kod silnika | M9R788 |
Kod silnika | M9R630 |
Kod silnika | M9R692 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Kolor wtyczki | czarny |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Sposób montażu | spięty |
Średnica obudowy [mm] | 20 |
nr EAN | 5902659783592 |
TECDOC-Nr silnika | 20888 |
TECDOC-Nr silnika | 25139 |
TECDOC-Nr silnika | 25140 |
TECDOC-Nr silnika | 25143 |
TECDOC-Nr silnika | 25646 |
TECDOC-Nr silnika | 28089 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Ilość biegunów | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
nr EAN | 4010326812283 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,05 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4054228068010 |
Kod silnika | M9R 780 |
Kod silnika | M9R 786 |
Kod silnika | M9R 784 |
Kod silnika | M9R 788 |
Kod silnika | M9R 630 |
Kod silnika | M9R 692 |
Kod silnika | M9R 780 |
Kod silnika | M9R 786 |
Kod silnika | M9R 784 |
Kod silnika | M9R 788 |
Kod silnika | M9R 630 |
Kod silnika | M9R 692 |
Kod silnika | M9R 780 |
Kod silnika | M9R 786 |
Kod silnika | M9R 784 |
Kod silnika | M9R 788 |
Kod silnika | M9R 630 |
Kod silnika | M9R 692 |
Kod silnika | M9R 780 |
Kod silnika | M9R 786 |
Kod silnika | M9R 784 |
Kod silnika | M9R 788 |
Kod silnika | M9R 630 |
Kod silnika | M9R 692 |
Ciężar [kg] | 0,02067 |
nr EAN | 4046001444371 |
Wymiar gwintu | 20 mm |
nr EAN | 3531650029204 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii czujniki, włącznik (nadajnik) do Opel VIVARO A Autobus (X83) 2.0 CDTI (F7, J7, A07).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Opel VIVARO A Autobus (X83) 2.0 CDTI (F7, J7, A07) produkowanego od 2006.08
Jeżeli twój Opel dysponuje silnikiem o mocy 114 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii czujniki, włącznik (nadajnik) do Opel VIVARO A Autobus (X83)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na czujniki, włącznik (nadajnik) do Opel VIVARO A Autobus (X83) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Opel z rocznika od 2006.08, i mocy silnika 114 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025