
| Rok prod. od | 200810 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,036 |
| dla numeru OE | 82 00 885 209 |
| nr EAN | 5050063221626 |

| Rok prod. od | 200907 |
| Rok prod. do | 201201 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,022 |
| dla numeru OE | 22 63 000 07R |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 5057746148119 |

| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| Kod silnika | K9K 762 |
| Rok prod. do | 201512 |
| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 130 |
| nr EAN | 4047024417014 |

| Kod silnika | K9K 762 |
| Rok prod. do | 201512 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| Rok prod. od | 200506 |
| Rok prod. do | 200810 |
| nr EAN | 4047025204378 |

| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| Rok prod. od | 200811 |
| Rok prod. do | 201512 |
| nr EAN | 4047026209983 |

| Kod silnika | K9K 762 |
| Rok prod. do | 201512 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| Rok prod. od | 200506 |
| Rok prod. do | 200810 |
| nr EAN | 4047026507089 |

| Rok prod. do | 201312 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 720 |
| nr EAN | 5012759455371 |

| Rok prod. do | 200501 |
| kod | 3 Pin |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 21mm |
| nr EAN | 5012759516430 |

| Rok prod. do | 201312 |
| Numer silnika od | 091015 |
| kod | 2 Pin |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | czarny |
| nr EAN | 5012759533345 |

| Rok prod. do | 200807 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 723 |
| nr EAN | 5012759514030 |

| nr EAN | 5012759987780 |

| Ciężar [kg] | 0,032 |
| Opór [Ohm] | 680 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379053339 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 47 |
| nr EAN | 8053379060061 |

| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| Rok prod. do | 200501 |
| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| Rok prod. do | 200501 |
| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| Rok prod. do | 200501 |
| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| Rok prod. do | 200501 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510080528 |

| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| Rok prod. od | 200502 |
| Rok prod. do | 200612 |
| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| Rok prod. od | 200502 |
| Rok prod. do | 200612 |
| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| Rok prod. od | 200502 |
| Rok prod. do | 200612 |
| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| Rok prod. od | 200502 |
| Rok prod. do | 200612 |
| nr EAN | 8012510091104 |

| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| Rok prod. od | 200701 |
| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| Rok prod. od | 200701 |
| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| Rok prod. od | 200701 |
| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| Rok prod. od | 200701 |
| nr EAN | 8012510021804 |

| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 47,3 |
| nr EAN | 8012510022740 |

| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| Ciśnienie od [kPa] | 11 |
| ciśnienie do [kPa] | 306 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510026786 |

| Kolor obudowy | szary |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8435050615119 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Średnica [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050620878 |

| Kolor obudowy | czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050631164 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Opór [Ohm] | 500 |
| nr EAN | 8435050632253 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Opór [Ohm] | 700 |
| nr EAN | 8435050632239 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Opór [Ohm] | 700 |
| nr EAN | 8435050636015 |

| Rok prod. od | 200810 |
| Długość [mm] | 47,4 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,040 |
| nr EAN | 4027816446477 |

| Rok prod. od | 200907 |
| Rok prod. do | 201201 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,022 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 22 63 000 07R |
| nr EAN | 4054224076859 |

| Rok prod. do | 200501 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Gwint zewn. [mm] | 12 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300186260 |

| Rok prod. od | 200502 |
| Rok prod. do | 200612 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 4082300306255 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Opór [Ohm] | 770 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 47,3 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300408065 |

| Rok prod. od | 200701 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 4082300619843 |

| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Opór [Ohm] | 590 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 4082300620405 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063628271 |

| nr EAN | 8001063785417 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| nr EAN | 5907558581003 |

| Rok prod. do | 201312 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 720 |
| nr EAN | 5907558572506 |

| Kod silnika | K9K768 |
| Kod silnika | K9K768 |
| Kod silnika | K9K768 |
| Kod silnika | K9K768 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Sposób montażu | spięty |
| Średnica obudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 5902659783592 |

| Kod silnika | K9K768 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 47,3 |
| nr EAN | 5902659791054 |

| Kod silnika | K9K 752 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Opór [Ohm] | 700 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | -- |
| Rozmiar klucza | -- |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4040074615218 |

| Kod silnika | K9K 768 |
| Rok prod. do | 200501 |
| Kod silnika | K9K 768 |
| Rok prod. do | 200501 |
| Kod silnika | K9K 768 |
| Rok prod. do | 200501 |
| Kod silnika | K9K 768 |
| Rok prod. do | 200501 |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074287194 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,07 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |

| Rok prod. do | 201110 |
| Kod silnika | K9K.7.66,K9K.7.68 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Opór [Ohm] | 700 |
| Ciężar [kg] | 0,08 |
| nr EAN | 3276422540173 |

| Rok prod. do | 201110 |
| Kod silnika | K9K.7.66,K9K.7.68 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Opór [Ohm] | 770 |
| Ciężar [kg] | 0,06 |
| nr EAN | 3276422540852 |

| Rok prod. do | 200501 |
| Rok prod. do | 200501 |
| Rok prod. do | 200501 |
| Rok prod. do | 200501 |
| Wymiar gwintu | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,02973 |
| nr EAN | 4046001312885 |

| Wysokość [mm] | 28 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | dla wałka rozrządu |
| Kolor | czarny |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Ciężar [kg] | 0,03378 |
| nr EAN | 4046001422225 |

| Kod silnika | K9K 768 |
| Rok prod. od | 200701 |
| Kod silnika | K9K 768 |
| Rok prod. od | 200701 |
| Kod silnika | K9K 768 |
| Rok prod. od | 200701 |
| Kod silnika | K9K 768 |
| Rok prod. od | 200701 |
| Ciężar [kg] | 0,02067 |
| nr EAN | 4046001444371 |

| Rok prod. do | 200501 |
| Wymiar gwintu | M12x1.5 |
| nr EAN | 3531650021253 |

| Wymiar gwintu | 20 mm |
| nr EAN | 3531650021154 |

| Rok prod. od | 200701 |
| Wymiar gwintu | 20 mm |
| nr EAN | 3531650029204 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii czujniki, włącznik (nadajnik) do Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0G, JP0G).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0G, JP0G) produkowanego od 2004.12
Jeżeli twój Renault dysponuje silnikiem o mocy 68 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii czujniki, włącznik (nadajnik) do Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na czujniki, włącznik (nadajnik) do Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Renault z rocznika od 2004.12, i mocy silnika 68 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025