Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Saab » elektryka Saab 9-3 Kombi (E50) » przyrządy Saab 9-3 Kombi (E50) » czujniki, włącznik (nadajnik) Saab 9-3 Kombi (E50)

czujniki, włącznik (nadajnik) do SAAB 9-3 Kombi (E50)

wybierz typ samochodu SAAB 9-3 Kombi (E50):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
Odpowiada części oryginalnej w kolorze biały
nr EAN 8012510041024
Sposób montażu przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 2700
Opór [Ohm] 311
Ilość połączeń 2
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
Kolor czarny
Wymiar gwintu M12x1,5
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Zakres temperatury [°C] 25
Zakres temperatury [°C] 80
nr EAN 4082300144475
Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063746166
cena brutto:
17.99 zł
 Kup
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
nr EAN 5907558580761
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Kolor czarny
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074287170
Ilość biegunów 1
nr EAN 4046001795336
Wymiar gwintu M12x1.5
nr EAN 3531650012169
Wyświetlanie od 1 do 7 (z 7 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujniki, włącznik (nadajnik)

Czujniki w samochodzie – czujnik ciśnienia oleju i inne


Samochód informuje nas o wszelkich nieprawidłowościach i usterkach, które mają miejsce w poszczególnych jego podzespołach. Kluczem do prawidłowej oceny problemu jest właściwa interpretacja tych sygnałów. W nowoczesnych pojazdach instaluje się wiele czujników, które kontrolują pracę poszczególnych podzespołów i wysyłają komunikat kierowcy. Dzięki nim łatwiej jest dokonać słusznej diagnozy i naprawić usterkę. Wśród nich są m.in. czujnik ciśnienia oleju oraz czujnik temperatury wody oraz oleju

Czujnik ciśnienia oleju 


Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku  niedostatecznego smarowania. 

Czujnik temperatury wody i oleju 


Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania.  Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa. 

Czujnik ABS 


Czyli inaczej czujnik prędkości obrotowej koła znajduje się obok przekładni wyrównawczych lub piast kół. Czujnik ABS występuje w dwóch wariantach. Pasywny pracuje bez dodatkowego napięcia zasilania, z kolei aktywny będzie działał tylko wówczas, kiedy przyłożone zostanie do niego napięcie zasilania. Czujnik ABS może zostać uszkodzony, o czym świadczy m.in. blokada kół podczas hamowania, zapalona kontrolka ABS bądź też zapisanie błędnego kodu. Do przyczyn awarii zaliczamy zwarcie przewodów albo ich przerwanie, zanieczyszczenie czujnika, za duży luz łożysk kół oraz mechaniczne uszkodzenie koła sygnałowego.