
| Rodzaj filtra | Filtr sitowy |
| Ciężar [kg] | 0,46 |
| dla numeru OE | 24 11 7 557 070 SK1 |
| nr EAN | 4027816210788 |

| Długość [mm] | 289 |
| Szerokość [mm] | 181,0 |
| Wysokość [mm] | 130 |
| Ciężar [kg] | 0,505 |
| dla numeru OE | 24 11 7 557 070 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubami |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4027816270652 |

| Ciężar [kg] | 0,718 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubami |
| dla numeru OE | 24 11 7 557 071 |
| nr EAN | 4027816308492 |

| Liczba otworów do mocowania | 20 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
| Jednostka ilości | Zestaw |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ograniczenia producenta | GM |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia automatyczna 5-biegowa |
| Typ skrzyni biegów | 5L40E |
| nr EAN | 5901779836829 |

| Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów |
| Typ skrzyni biegów | A5S 360R/390R |
| Typ skrzyni biegów | GM5L40E |
| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Wysokość [mm] | 126 |
| Średnica wewnętrzna 3 [mm] | 25,0 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Rodzaj uszczelnienia | Uszczelka metalowo-elastomerowa |
| Długość całkowita [mm] | 289,1 |
| Szerokość [mm] | 182 |
| Ilość otworów | 22 |
| nr EAN | 4009026968901 |

| Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów |
| Typ skrzyni biegów | A5S 360R/390R |
| Typ skrzyni biegów | GM5L40E |
| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Wysokość [mm] | 126 |
| Średnica wewnętrzna 3 [mm] | 25,0 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Rodzaj uszczelnienia | Uszczelka metalowo-elastomerowa |
| Długość całkowita [mm] | 289,1 |
| Szerokość [mm] | 182 |
| Ilość otworów | 22 |

| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelką miski olejowej |
| Długość [mm] | 248 |
| Szerokość [mm] | 200 |
| Wysokość [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 31 |
| nr EAN | 4011558283803 |

| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelką miski olejowej |
| Długość [mm] | 244 |
| Szerokość [mm] | 200 |
| Wysokość [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 31 |
| nr EAN | 4011558283902 |

| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia automatyczna 5-biegowa |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ograniczenia producenta | GM |
| Jednostka ilości | Zestaw |
| Typ skrzyni biegów | 5L40E |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
| Liczba otworów do mocowania | 20 |
| nr EAN | 5903364309732 |

| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia automatyczna 5-biegowa |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ograniczenia producenta | gasket: rubber/metal |
| Jednostka ilości | Zestaw |
| Typ skrzyni biegów | 5L40E |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
| Liczba otworów do mocowania | 20 |
| nr EAN | 5903364358297 |

| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia automatyczna 5-biegowa |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
| Ograniczenia producenta | GM |
| Jednostka ilości | Zestaw |
| Typ skrzyni biegów | 5L40E |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubami |
| Liczba otworów do mocowania | 20 |
| nr EAN | 4040074001929 |

| Ciężar [kg] | 0,718 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubami |
| nr EAN | 4044688308498 |

| Rodzaj filtra | Filtr sitowy |
| dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) | 500 787 |
| Przestrzegać ilości napełnienia systemu |

| Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] | 5 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 80000 |
| Typ skrzyni biegów | 5HP18 |
| Typ skrzyni biegów | A5S310Z |
| Wysokość [mm] | 30 |
| Szerokość [mm] | 320 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Długość [mm] | 455 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia automatyczna 5-biegowa |
| dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków | |
| Ciężar [kg] | 0,602 |
| nr EAN | 4046001281730 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubami |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelką miski olejowej |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 60000 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] | 5 |
| Typ skrzyni biegów | GM5L40E |
| Typ skrzyni biegów | A5S360R |
| Materiał uszczelnienia wargowego | Guma masywna |
| dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków | |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia automatyczna 5-biegowa |
| Ciężar [kg] | 1,06514 |
| nr EAN | 4046001327728 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelką miski olejowej |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubami |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] | 5 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 60000 |
| Typ skrzyni biegów | A5S390R |
| Typ skrzyni biegów | GM5L40E |
| dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków | |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia automatyczna 5-biegowa |
| Typ skrzyni biegów | A5S360R |
| Materiał uszczelnienia wargowego | Guma / metal |
| Ciężar [kg] | 0,865 |
| nr EAN | 4046001527487 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubami |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelką miski olejowej |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 60000 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] | 5 |
| Typ skrzyni biegów | A5S360R |
| Typ skrzyni biegów | A5S390R |
| Typ skrzyni biegów | GM5L40E |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia automatyczna 5-biegowa |
| Materiał uszczelnienia wargowego | Guma masywna |
| dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków | |
| Ciężar [kg] | 0,939 |
| nr EAN | 4046001642166 |
Chociaż Europa i jej mieszkańcy przyzwyczajeni są bardziej do manualnej skrzyni biegów, to automatyczne modele zaczynają robić się coraz bardziej popularne dzięki zastosowaniu różnych połączeń i możliwości wyboru. Klienci z czasem zaczynają się przyzwyczajać i dostrzegają wygodę tego rozwiązania, które niezmiennie miłowane jest w Stanach Zjednoczonych. 
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025