Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mitsubishi » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W, V6_W, V7_W) » stabilizator, mocowanie Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W, V6_W, V7_W) » gumy stabilizatora Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W, V6_W, V7_W)

gumy stabilizatora do MITSUBISHI PAJERO CLASSIC (V2_W, V6_W, V7_W)

wybierz typ samochodu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC (V2_W, V6_W, V7_W):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
10.00 zł
6.93 zł
 Kup
Rodzaj mocowania:Poduszka gumowa
średnica wewnętrzna [mm]: 22
Status produktu: Normal
cena brutto:
12.00 zł
 Kup
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 20
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 45
Grubość 1 [mm] 42
nr EAN 5012759351628
cena brutto:
13.00 zł
 Kup
Rodzaj łożyskowania Poduszka gumowa
Średnica wewnętrzna [mm] 21
nr EAN 4014870401535
cena brutto:
14.00 zł
 Kup
Rodzaj łożyskowania Poduszka gumowa
Średnica wewnętrzna [mm] 20
nr EAN 4014870407667
cena brutto:
14.00 zł
 Kup
Rodzaj łożyskowania Poduszka gumowa
Średnica wewnętrzna [mm] 22
nr EAN 4014870407674
Średnica wewnętrzna [mm] 21,5
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowy wewnątrz
Ciężar [kg] 0,058
dla numeru OE 77 00 785 788
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816123736
Średnica wewnętrzna [mm] 23,0
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowy zewnętrzny
Ciężar [kg] 0,040
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816310105
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowy zewnętrzny
Numer seryjny 4235025
nr EAN 5901159012287
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
nr EAN 4040074473245
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy wewnątrz
Średnica wewnętrzna [mm] 21
nr EAN 4040074592892
cena brutto:
16.00 zł
 Kup
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy Oś przednia
Wysokość [mm] 42
Średnica wewnętrzna [mm] 20
Rodzaj połączenia Torba
Długość wewnętrzna [mm] 47
Długość opakowania [cm] 5
Szerokość opakowania [cm] 4,5
Wysokość opakowania [cm] 3,5
nr EAN 4044197250325
Wymagana ilość 2
Masa [g] 87
Strona zabudowy Oś przednia
Materiał Guma / metal
Strona zabudowy zewnętrzny
nr EAN 8033989115900
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyzewnętrzny
Długość [mm]68
wymagana liczba2
MateriałGuma / metal
Rozmiar gwintu 1M8
Oznaczenie kolorużółty
Strona zabudowyOś przednia
wymagana liczba2
Średnica wewnętrzna [mm]21
cena brutto:
11.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy wewnątrz
Rodzaj łożyskowania Poduszka gumowa
Średnica stabilizatora [mm] 23
dla numeru OE 7700785788
nr EAN 3660872310637
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowy zewnętrzny
dla numeru OE 7700799404+
dla numeru OE 7703034237
nr EAN 3660872310866
cena brutto:
12.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy zewnętrzny
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Średnica stabilizatora [mm] 23
dla numeru OE 7700314855
nr EAN 3660872313690
cena brutto:
24.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy zewnętrzny
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
dla numeru OE 8200891487+
dla numeru OE 7703034237
nr EAN 3660872399953
cena brutto:
14.00 zł
 Kup
Wysokość [mm] 41,5
Średnica wewnętrzna [mm] 20,5
parzyste numery artykułów VKDS 356007
nr EAN 7316577894311
Średnica wewnętrzna [mm] 21,5
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowy wewnątrz
Ciężar [kg] 0,058
nr EAN 4044688516916
Średnica wewnętrzna [mm] 23,0
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowy zewnętrzny
Ciężar [kg] 0,040
nr EAN 4044688559722
Wyświetlanie od 1 do 21 (z 21 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
gumy stabilizatora

Gumy stabilizatorów w najlepszych cenach.

 

Guma stabilizatora jest elementem łączącym drążek stabilizatora z nadwoziem auta lub ramą pomocniczą. Jej zadaniem jest wytłumienie wibracji pochodzących od zawieszenia, w tym samym czasie wyciszając pracę stabilizatora. Ich ewentualne wybicie lub zużycie powoduje wydobywanie się specyficznego stukotu w okolicy zawierzenia. Natomiast sam stabilizator znacząco traci na swojej funkcjonalności.

Awarie gum stabilizatora.

 

Wbrew temu uszkodzona guma stabilizatora nie wpływa znacząco na samo prowadzenie samochodu i nie powoduje zagrożenia w ruchu. Jednakże dźwięk wydobywający się z zepsutej części psuje wszelkie walory związane z jazdą. Zaradzi temu tania i prosta naprawa, którą możesz wykonać za pomocą części dostępnych na e-autoparts.pl 

Wymiana gum stabilizatora.

 

Specyfika polskich dróg sprawia, że gumy stabilizatora nie potrzebują dużo czasu, by mieć już sygnały znaczącego zużycia. Charakterystyczne piski oraz donośne stuki z okolic zawierzenia sygnalizują konieczność wymiany gum stabilizatora. Szeroka oferta producentów sprawi, że odnajdziemy potrzebną nam część, która będzie naprawdę dobrze wykonana. Proces naprawy rozpoczynamy od podniesienia samochodu lub wjazdu na kanał. Później demontujemy śruby mocujące obejmę, by następnie wyjąć znajdujące się pod nią gumę stabilizatora. Z racji ulokowania części, na śrubach i obejmie może objawić się korozja utrudniająca ich odkręcenie. Może to znacząco utrudnić demontaż, ponieważ niewykluczona byłaby konieczność rozcięcia śrub. Wiązałoby się to z późniejszym nawierceniem oraz gwintowaniem otworów, co znacząco wydłuża tą prozaicznie prostą czynność wymiany gum stabilizatora. Ich zamontowanie odbywa się w odwrotnej kolejności. 

Popularnymi producentami gum stabilizatora są:

  • Febi
  • Febest
  • Bilstein
  • Vaico
  • Meyle
  • Original Imperium 
  • Swag
  • Birth 
  • Lemforder.
  • SIDEM

Polskie drogi zazwyczaj kojarzą się z dziurawą nawierzchnią. Przez takie warunki jazdy zawieszenie samochodu zużywa się dużo szybciej niż w innych krajach. Dlatego w przypadku zakupu samochodu używanego często można się spotkać z wytłuczonym zawieszeniem. Guma stabilizatora to jedna z części zawieszenia samochodowego. Łączą one drążek stabilizatora z ramą. Jest to część, która często ulega uszkodzeniom. Gdy gumowa tuleja zostanie zniszczona, słyszane są stuki podczas jazdy. Uszkodzenie gumy stabilizatora nie powoduje większych usterek, jedynym skutkiem uszkodzenia są drażniące uderzenia lub skrzypienie na nierównościach. Gum stabilizatora nie da się naprawić, dlatego gdy zostanie uszkodzona, należy ją wymienić na nową. W celu diagnozy najłatwiej jest nacisnąć energicznie z jednej strony samochodu, gdy usłyszymy skrzypienie, gumy nadają się do wyrzucenia. Na stabilizatorze zamontowane są dwie gumy wygłuszające, najlepiej wymienić obie, ze względu na ich niską cenę.
Najlepiej kupić gumy wykonane z wysokiej jakości materiałów, które wytrzymają o wiele dłużej, kosztują niewiele, a pozwolą przejechać dłużej bez uciążliwych odgłosów z zawieszenia. Aby wybrać idealne gumy stabilizatora, należy zmierzyć drążek stabilizujący. Wymiana jest prosta, jedynym utrudnieniem jest położenie gum, które są pod samochodem, dlatego trzeba go podnieść. Podczas montażu, niektórzy popełniają błąd, który powoduje szybkie zużycie gum i ponowienie objawów zużycia. Błędem tym jest smarowanie drążka smarem grafitowym przed montażem. Stabilizator to element samochodu zapobiegający nadmiernemu pochyłowi samochodu podczas skrętu. Pozwala to na zwiększenie precyzji i bezpieczeństwa kierowania pojazdem. Połączony jest on z łącznikami stabilizatora. Niektóre samochody posiadają dwa stabilizatory: jeden z przodu, a drugi z tyłu. Sprawia to, że samochód bardzo dobrze trzyma się drogi.