Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator Renault MASCOTT Platforma / podwozie (UH_, HH_) » stabilizator, mocowanie Renault MASCOTT Platforma / podwozie (UH_, HH_) » gumy stabilizatora Renault MASCOTT Platforma / podwozie (UH_, HH_)

gumy stabilizatora do RENAULT MASCOTT Platforma / podwozie (UH_, HH_)

wybierz typ samochodu RENAULT MASCOTT Platforma / podwozie (UH_, HH_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
15.01 zł
 Kup
Rodzaj łożyskowania Poduszka gumowa
Średnica wewnętrzna [mm] 23
średnica zewnętrzna [mm] 51
Szerokość [mm] 60,00
nr EAN 4014870401009
cena brutto:
15.01 zł
 Kup
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Średnica wewnętrzna [mm] 15
nr EAN 4014870396060
Długość [mm] 40
Szerokość [mm] 31,0
Grubość [mm] 32,0
Średnica wewnętrzna [mm] 15,0
średnica zewnętrzna [mm] 34,0
Materiał Guma
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Strona zabudowy wewnątrz
Ciężar [kg] 0,030
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816017066
Długość [mm] 60
Szerokość [mm] 52,0
Grubość [mm] 54,0
Średnica wewnętrzna [mm] 24,0
średnica zewnętrzna [mm] 51,0
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowy wewnątrz
Ciężar [kg] 0,110
dla numeru OE 31 35 1 133 738
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816016731
Długość [mm] 60
Szerokość [mm] 53,0
Grubość [mm] 50,0
Średnica wewnętrzna [mm] 23,0
średnica zewnętrzna [mm] 51,0
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowy wewnątrz
Ciężar [kg] 0,110
dla numeru OE 31 35 1 135 805
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816016748
Długość [mm] 40
Średnica wewnętrzna [mm] 18,0
Materiał Guma
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,028
dla numeru OE 33 55 1 138 104
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816310648
Strona zabudowy wewnątrz
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Średnica wewnętrzna [mm] 15
nr EAN 4040074106136
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Średnica wewnętrzna [mm] 18
Wymagana ilość 2
nr EAN 4040074158807
Masa [g] 37
Materiał Guma
Strona zabudowy wewnątrz
Wymagana ilość 2
Strona zabudowy Oś tylna
Średnica wewnętrzna [mm] 15
średnica zewnętrzna [mm] 34
Długość [mm] 40
nr EAN 8033989110592
Wymagana ilość 2
Strona zabudowy wewnątrz
Masa [g] 122
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm] 23
średnica zewnętrzna [mm] 51
Długość [mm] 60
nr EAN 8033989127217
cena brutto:
17.99 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość całkowita [mm] 60,8
Średnica wewnętrzna [mm] 24
nr EAN 5413978185894
cena brutto:
14.00 zł
 Kup
parzyste numery artykułów VKDS 458506
nr EAN 7316579312257
cena brutto:
16.00 zł
 Kup
Długość [mm] 60
Wysokość [mm] 54,2
Średnica wewnętrzna [mm] 22,5
parzyste numery artykułów VKDS 358044
nr EAN 7316579457392
Długość [mm] 40
Szerokość [mm] 31,0
Grubość [mm] 32,0
Średnica wewnętrzna [mm] 15,0
średnica zewnętrzna [mm] 34,0
Materiał Guma
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Strona zabudowy wewnątrz
Ciężar [kg] 0,030
nr EAN 4044688017062
Długość [mm] 60
Szerokość [mm] 53,0
Grubość [mm] 50,0
Średnica wewnętrzna [mm] 23,0
średnica zewnętrzna [mm] 51,0
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowy wewnątrz
Ciężar [kg] 0,110
nr EAN 4044688016744
Długość [mm] 60
Szerokość [mm] 52,0
Grubość [mm] 54,0
Średnica wewnętrzna [mm] 24,0
średnica zewnętrzna [mm] 51,0
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowy wewnątrz
Ciężar [kg] 0,110
nr EAN 4044688016737
Długość [mm] 40
Średnica wewnętrzna [mm] 18,0
Materiał Guma
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,028
nr EAN 4044688310644
cena brutto:
17.99 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm] 22
Wymagana ilość 2
nr EAN 5908229944448
cena brutto:
37.00 zł
 Kup
Strona zabudowy wewnątrz
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Materiał PU (poliuretan)
Średnica wewnętrzna [mm] 22
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakładką ze smarem
Wymagana ilość 2
nr EAN 5908229987018
cena brutto:
37.00 zł
 Kup
Strona zabudowy wewnątrz
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Średnica wewnętrzna [mm] 17
Materiał PU (poliuretan)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakładką ze smarem
Wymagana ilość 2
nr EAN 5908229987247
cena brutto:
33.00 zł
 Kup
Strona zabudowy wewnątrz
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Średnica wewnętrzna [mm] 14
Materiał PU (poliuretan)
Wymagana ilość 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakładką ze smarem
nr EAN 5908229987254
cena brutto:
12.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Rodzaj łożyskowania Poduszka gumowa
Zamiana tylko w parach 
Średnica stabilizatora [mm] 15
Ilość na oś 2
Wyświetlanie od 1 do 22 (z 22 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
inne części z kategorii gumy stabilizatora pasujące do RENAULT MASCOTT Platforma / podwozie (UH_, HH_)
gumy stabilizatora

Gumy stabilizatorów w najlepszych cenach.

 

Guma stabilizatora jest elementem łączącym drążek stabilizatora z nadwoziem auta lub ramą pomocniczą. Jej zadaniem jest wytłumienie wibracji pochodzących od zawieszenia, w tym samym czasie wyciszając pracę stabilizatora. Ich ewentualne wybicie lub zużycie powoduje wydobywanie się specyficznego stukotu w okolicy zawierzenia. Natomiast sam stabilizator znacząco traci na swojej funkcjonalności.

Awarie gum stabilizatora.

 

Wbrew temu uszkodzona guma stabilizatora nie wpływa znacząco na samo prowadzenie samochodu i nie powoduje zagrożenia w ruchu. Jednakże dźwięk wydobywający się z zepsutej części psuje wszelkie walory związane z jazdą. Zaradzi temu tania i prosta naprawa, którą możesz wykonać za pomocą części dostępnych na e-autoparts.pl 

Wymiana gum stabilizatora.

 

Specyfika polskich dróg sprawia, że gumy stabilizatora nie potrzebują dużo czasu, by mieć już sygnały znaczącego zużycia. Charakterystyczne piski oraz donośne stuki z okolic zawierzenia sygnalizują konieczność wymiany gum stabilizatora. Szeroka oferta producentów sprawi, że odnajdziemy potrzebną nam część, która będzie naprawdę dobrze wykonana. Proces naprawy rozpoczynamy od podniesienia samochodu lub wjazdu na kanał. Później demontujemy śruby mocujące obejmę, by następnie wyjąć znajdujące się pod nią gumę stabilizatora. Z racji ulokowania części, na śrubach i obejmie może objawić się korozja utrudniająca ich odkręcenie. Może to znacząco utrudnić demontaż, ponieważ niewykluczona byłaby konieczność rozcięcia śrub. Wiązałoby się to z późniejszym nawierceniem oraz gwintowaniem otworów, co znacząco wydłuża tą prozaicznie prostą czynność wymiany gum stabilizatora. Ich zamontowanie odbywa się w odwrotnej kolejności. 

Popularnymi producentami gum stabilizatora są:

  • Febi
  • Febest
  • Bilstein
  • Vaico
  • Meyle
  • Original Imperium 
  • Swag
  • Birth 
  • Lemforder.
  • SIDEM

Polskie drogi zazwyczaj kojarzą się z dziurawą nawierzchnią. Przez takie warunki jazdy zawieszenie samochodu zużywa się dużo szybciej niż w innych krajach. Dlatego w przypadku zakupu samochodu używanego często można się spotkać z wytłuczonym zawieszeniem. Guma stabilizatora to jedna z części zawieszenia samochodowego. Łączą one drążek stabilizatora z ramą. Jest to część, która często ulega uszkodzeniom. Gdy gumowa tuleja zostanie zniszczona, słyszane są stuki podczas jazdy. Uszkodzenie gumy stabilizatora nie powoduje większych usterek, jedynym skutkiem uszkodzenia są drażniące uderzenia lub skrzypienie na nierównościach. Gum stabilizatora nie da się naprawić, dlatego gdy zostanie uszkodzona, należy ją wymienić na nową. W celu diagnozy najłatwiej jest nacisnąć energicznie z jednej strony samochodu, gdy usłyszymy skrzypienie, gumy nadają się do wyrzucenia. Na stabilizatorze zamontowane są dwie gumy wygłuszające, najlepiej wymienić obie, ze względu na ich niską cenę.
Najlepiej kupić gumy wykonane z wysokiej jakości materiałów, które wytrzymają o wiele dłużej, kosztują niewiele, a pozwolą przejechać dłużej bez uciążliwych odgłosów z zawieszenia. Aby wybrać idealne gumy stabilizatora, należy zmierzyć drążek stabilizujący. Wymiana jest prosta, jedynym utrudnieniem jest położenie gum, które są pod samochodem, dlatego trzeba go podnieść. Podczas montażu, niektórzy popełniają błąd, który powoduje szybkie zużycie gum i ponowienie objawów zużycia. Błędem tym jest smarowanie drążka smarem grafitowym przed montażem. Stabilizator to element samochodu zapobiegający nadmiernemu pochyłowi samochodu podczas skrętu. Pozwala to na zwiększenie precyzji i bezpieczeństwa kierowania pojazdem. Połączony jest on z łącznikami stabilizatora. Niektóre samochody posiadają dwa stabilizatory: jeden z przodu, a drugi z tyłu. Sprawia to, że samochód bardzo dobrze trzyma się drogi.