Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » układ hamulcowy Ford PUMA (J2K, CF7) » hamulce tarczowe Ford PUMA (J2K, CF7) » klocki hamulcowe Ford PUMA (J2K, CF7)

klocki hamulcowe do FORD PUMA (J2K, CF7)

wybierz typ samochodu FORD PUMA (J2K, CF7):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ciężar [kg]1,68
Wysokość 1 [mm]58,3
Styk ostrzegawczy o zużyciunieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
System hamulcowyTRW
Szerokość 1 [mm]132,3
Grubość 1 [mm]17,7
cena brutto:
115.01 zł
 Kup
Strona zabudowyOś tylna
Grubość [mm]14,5
Szerokość [mm]102,3
Wysokość [mm]40,8
Styk ostrzegawczy o zużyciuprzygotowany do wskaźnika zużycia
System hamulcowyTRW
Numer WVA26273
Liczba okładzin ciernych4
Grubość [mm]14,5
Oznaczenie kontrolneE1 90R-02A0333/0732
Szerokość [mm]102,1
Wysokość [mm]40,9
Styk ostrzegawczy o zużyciunieprzygotowany do wskaźnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciubez styku zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
System hamulcowyLucas / TRW
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Liczba śrub4
Dostępne MAPP-Code
Grubość [mm]14,5
Oznaczenie kontrolneE1 90R-02A0829/0674
Szerokość [mm]102,1
Wysokość [mm]40,9
Styk ostrzegawczy o zużyciunieprzygotowany do wskaźnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciubez styku zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
System hamulcowyLucas / TRW
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Liczba śrub4
Dostępne MAPP-Code
Dopuszcz. do mocy pojazdu [kW]225
Grubość [mm]17,8
Oznaczenie kontrolneE1 90R-02A0332/0761
Szerokość [mm]132,1
Wysokość [mm]57,9
Styk ostrzegawczy o zużyciunieprzygotowany do wskaźnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciubez styku zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
System hamulcowyLucas / TRW
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Liczba śrub4
Dostępne MAPP-Code
z dodatkami
bez styku zużycia
nie przygotowany dla wskaźnika zużycia
ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Grubość [mm] 17,8
Oznaczenie kontrolne E1 90R-02A0895/0763
Szerokość [mm] 132,1
Wysokość [mm] 57,9
System hamulcowy Lucas / TRW
Liczba śrub 4
Dostępne MAPP-Code
Low-Metallic
Grubość [mm] 17,5
Oznaczenie kontrolne ECE-R90
Szerokość [mm] 132,3
Wysokość [mm] 57,7
Numer WVA 26271
Numer WVA 26271
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
Numer WVA 26272
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Grubość [mm] 18
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Szerokość [mm] 132
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z podkładką wytłumiającą
Wysokość [mm] 58
nr EAN 8020584119099
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
System hamulcowy TRW
Grubość [mm] 15
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Szerokość [mm] 102
Numer WVA 26273
Wysokość [mm] 41
Numer WVA 26274
nr EAN 8020584119112
Numer WVA tbc
System hamulcowy TRW
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez zintegrowanego czujnika zużycia
Długość [mm] 132
Długość 2 [mm] 132
Wysokość [mm] 58
Wysokość 2 [mm] 58
Grubość 1 [mm] 18
Grubość 2 [mm] 18
nr EAN 5012759557242
Numer WVA tbc
System hamulcowy TRW
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez zintegrowanego czujnika zużycia
Długość [mm] 102
Długość 2 [mm] 102
Wysokość [mm] 41
Wysokość 2 [mm] 41
Grubość 1 [mm] 14
nr EAN 5012759557259
Wysokość [mm] 57,9
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 132,2
Grubość [mm] 17,5
Szerokość [mm] 132,3
Wysokość [mm] 57,7
Grubość [mm] 17,7
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
kierunkowa 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Numer WVA 26271
Długość opakowania [cm] 12,5
Szerokość opakowania [cm] 8,1
Wysokość opakowania [cm] 8
Techniczny numer informacyjny 26271 177 1 5
nr EAN 4019722554889
Szerokość [mm] 102,2
Wysokość [mm] 40,9
Grubość [mm] 14,5
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
kierunkowa 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Numer WVA 26273
System hamulcowy TRW
Długość opakowania [cm] 12,5
Szerokość opakowania [cm] 8,1
Wysokość opakowania [cm] 8,0
Techniczny numer informacyjny 26273 145 1 5
nr EAN 4019722549717
cena brutto:
156.00 zł
 Kup
Grubość [mm]14,4
Oznaczenie kontrolneE9 90R-02A0120/5556
Szerokość [mm]102,2
Wysokość [mm]41
Styk ostrzegawczy o zużyciunieprzygotowany do wskaźnika zużycia
cena brutto:
177.00 zł
 Kup
Ograniczenia producentaTRW
Grubość [mm]17,5
Oznaczenie kontrolneE9 90R-02A0107/5563
Szerokość [mm]132,2
Wysokość [mm]58,2
Styk ostrzegawczy o zużyciunieprzygotowany do wskaźnika zużycia
ze śrubami
Wysokość 1 [mm] 58,3
System hamulcowy TRW
Szerokość 1 [mm] 132,3
Grubość 1 [mm] 17,7
nie przygotowany dla wskaźnika zużycia
Wysokość 1 [mm] 40,9
System hamulcowy TRW
Szerokość 1 [mm] 102,2
Grubość 1 [mm] 14,5
Wyświetlanie od 1 do 18 (z 18 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe


Klocki hamulcowe są podstawową częścią wchodzącą w skład szeroko rozumianego układu hamulcowego. Jest to obok tarcz hamulcowych, element podlegający najbardziej ekstremalnym obciążeniom podczas pracy.

Współczesne samochody potrafią rozwijać dużo większe prędkości niż było to kilkanaście lat temu. Klocki hamulcowe muszą sprostać zadaniu zatrzymania rozpędzonego pojazdu w maksymalnie krótkim czasie. Materiały z jakich są wykonywane, są najbardziej strzeżonymi tajemnicami koncernów je produkujących. Wieloletnie doświadczenia i testy, doprowadzają do wytworzenia klocków o bardzo wysokich parametrach użytkowych. Wytrzymują one wysokie temperatury pracy, a przy tym wysoką skuteczność hamowania.

Wybierz sprawdzonego producenta klocków hamulcowych!

 
Różnorodność producentów na rynku daje praktycznie nieograniczone możliwości wyboru dla posiadacza samochodu. Możliwość wyboru nie oznacza jednak, że jedynym kryterium powinna być cena. Dużo bardziej znacząca jest znajomość marki, jej renoma i jakość użytych materiałów.

Klocki hamulcowe ATE, Textar, TRW, Hella, Bosch należą do najbardziej cenionych wśród fachowców z branży i ich użytkowników. Do wyróżniających się można zaliczyć także brandy Japanparts, Kamoka, A.B.S., Meyle oraz Lpr. Ostatni wymienieni nie są producentami na pierwszy montaż, jednak ich produkty znajdują uznanie u posiadaczy pojazdów ze względu na korzystny stosunek ceny do jakości.

Szczególną uwagę należy zwrócić przy dobieraniu klocków hamulcowych do aut grupy VW, oraz `japończykach` O ile te pierwsze wprowadziły w latach 2000 dodatkowe kody wyposażenia, możliwe do odnalezienia w książce serwisowej albo na wklejce w bagażniku auta, to te drugie różnią się zastosowanymi układami hamulcowymi w produkcjach na rynek japoński i europejski.

Czym należy kierować się przy wyborze klocków hamulcowych.

Jedno jest pewne - na klockach hamulcowych zwłaszcza na oś przednią pojazdu nie można oszczędzać. Przednie klocki hamulcowe są szczególnie obciążone pracą podczas hamowania, dlatego ważna jest ich jakość. W naszej praktyce często pojawia się pytanie Klientów "jak długo pojeżdżę na tych klockach ?" Odpowiedź jest oczywista. Nie jest ważne jak długi dystans da się przejechać samochodem pomiędzy wymianami klocków hamulcowych, a czy przejedzie się ten dystans bezpiecznie, z gwarancją wyhamowania w krytycznej sytuacji na drodze. 
 

Co wpływa na żywotność klocków hamulcowych


Czynników wpływających na długość przebiegu pomiędzy wymianą klocków hamulcowych jest wiele. Na pewno zalicza się do nich w jakim cyklu porusza się częściej samochód - mijeskim czy pozamiejskim. Ruch miejski w naturalny sposób wymusza częstsze używanie hamulców w samochodzie, a tym samym szybsze zużywanie klocków hamulcowych. Innym ważnym czynnikiem jest stan tarcz hamulcowych, na jakich będziemy używać nowo założonych klocków hamulcowych. Zużyte tarcze hamulcowe na pewno przyspieszą zużycie się także samych klocków hamulcowych, Klocki hamulcowe będą po prostu musiały się "ułożyć" przez dotarcnie do zużytych powierzchni tarcz hamulcowych. NIe wsposób nie wposmnieć tutaj także o stanie zacisków hamulcowych wpływających na żywotność klocków. Zacinający (nie cofający) się zacisk może błyskawicznie "wykończyć" klocki hamulcowe najlepszej marki. W naszej praktyce spotykaliśmy wiele takich reklamacji, spowodowanych problemami w pracy zacisku hamulcowego.
 
klocki hamulcowe ATE klocki hamulcowe TRW
klocki hamulcowe Brembo klocki hamulcowe Japanparts
klocki hamulcowe A.B.S. klocki hamulcowe Kamoka
klocki hamulcowe Meyle klocki hamulcowe Textar
klocki hamulcowe Hella klocki hamulcowe Lpr

informacje dodatkowe: