TECDOC-Nr silnika | 20937 |
TECDOC-Nr silnika | 21116 |
Długość [mm] | 85 |
Szerokość [mm] | 79 |
Strona zabudowy | Obudowa przepustnicy |
nr EAN | 8427769989322 |
TECDOC-Nr silnika | 26715 |
Strona zabudowy | Obudowa przepustnicy |
TECDOC-Nr silnika | 20937 |
TECDOC-Nr silnika | 21116 |
Strona zabudowy | Obudowa przepustnicy |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
TECDOC-Nr silnika | 26715 |
Wymagana ilość | 4 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Jednostka | szt. |
Ciężar [kg] | 0,02 |
EAN | 4054224783559 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Numer podwozia od | 8K-8-000001 |
Rodzaj zaworu | zawór przełączający |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 |
Techniczny numer informacyjny | SI 0106-11 |
nr EAN | 5903364359751 |
nr EAN | 5903766355320 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Specyfikacja | without valve i sens |
Ciężar netto [g] | 3290 |
nr EAN | 5902048157263 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Specyfikacja | Electromagnetic valv |
Specyfikacja | Steering angle senso |
Ciężar netto [g] | 3510 |
nr EAN | 5902048157270 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar netto [g] | 20 |
nr EAN | 5902048164698 |
TECDOC-Nr silnika | 20937 |
Numer podwozia od | 8K-8-000 001 |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 21116 |
Numer podwozia od | 8K-8-000 001 |
Rodzaj zaworu | zawór przełączający |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 |
Techniczny numer informacyjny | SI 0106-11 |
TECDOC-Nr silnika | 20937 |
Tylko w połączeniu z | Fahrzeug umgerüstet |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 21116 |
Tylko w połączeniu z | Fahrzeug umgerüstet |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 26715 |
Rodzaj zaworu | zawór przełączający |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 |
Techniczny numer informacyjny | PI 1961 |
kod | CPMA |
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Sposób montażu | wciśnięty |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość biegunów | 2 |
Strona zabudowy | Rura ssąca |
Materiał obudowy | PA 66 GF 30 |
Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
Strona zabudowy | boczna oprawa |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
TECDOC-Nr silnika | CDNC |
TECDOC-Nr silnika | CAEB |
Jednostka | szt. |
Wysokość [mm] | 60 |
Średnica zewnętrzna [mm] | 32 |
Długość gwintu [mm] | 33 |
Długość gwintu 1 [mm] | 33 |
Skok gwintu [mm] | 1,25 |
Skok gwintu 1 [mm] | 1,25 |
Rozmiar gwintu 1 | M8 |
Wymiar gwintu | M 8 |
Rodzaj mocowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Stan | Fabrycznie nowy |
Ciężar [kg] | 0,021 |
nr EAN | 4046001590948 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii kolektor dolotowy, rura ssąca do Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TFSI quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TFSI quattro produkowanego od 2008.06 do roku 2015.12
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 211 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak sprzęgło, układ hamulcowy, amortyzatory
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii kolektor dolotowy, rura ssąca do Audi A4 B8 (8K2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na kolektor dolotowy, rura ssąca do Audi A4 B8 (8K2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2008.06 do roku 2015.12, i mocy silnika 211 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025