Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » paski napędowe Volkswagen KAEFER kabriolet (15) » koło pasowe Volkswagen KAEFER kabriolet (15)

koło pasowe do VOLKSWAGEN KAEFER kabriolet (15)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN KAEFER kabriolet (15):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Masa [g] 1531
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 133,5
Ilość żeber 5
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 132,5
Średnica wewnętrzna [mm] 26
Szerokość 1 [mm] 17,80
nr EAN 8033989015408
Agregaty/rolki zawiera rolkę napinającą
Długość opakowania [cm] 34
Szerokość opakowania [cm] 24
Wysokość opakowania [cm] 15
Ciężar [kg] 0,663
nr EAN 4010858588939
Ilość żeber 5
Parametr 6PK
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z instrukcją montażu
Ciężar [kg] 1,29
średnica zewnętrzna [mm] 130
nr EAN 3358960587381
Ø koła pasowego [mm] 134,0
Wysokość 1 [mm] 20,5
Wysokość 2 [mm] 35,0
Ciężar [kg] 1,3
nr EAN 8021787028737
Status produktu: Normalny
nr EAN 8021787538694
Średnica wewnętrzna [mm] 26,0
średnica zewnętrzna [mm] 133,6
Ciężar [kg] 1,350
Ilość żeber 5
Parametr 6PK
dla numeru OE 82 00 392 683
nr EAN 4027816451785
Ciężar [kg] 1,528
Ilość żeber 5
Parametr 6PK
dla numeru OE 82 00 392 683 S1
nr EAN 4027816451792
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 5414465890413
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 5414465890260
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Liczba rowków 6
średnica zewnętrzna [mm] 133
Średnica wewnętrzna [mm] 28
Szerokość [mm] 34
nr EAN 5414465793653
Ilość żeber 6
średnica zewnętrzna [mm] 150,8
Średnica wewnętrzna [mm] 26
Średnica wewnętrzna [mm] 30
nr EAN 8435398500863
średnica zewnętrzna [mm] 133,50
Szerokość [mm] 35,50
Liczba rowków 6
Drgania z tłumikiem drgań skrętnych
nr EAN 4005108892430
Długość 1 [mm] 1113
Ilość żeber 5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
Postępować zgodnie z instrukcją montażu 
nr EAN 4014870125295
Średnica wewnętrzna [mm] 26,0
średnica zewnętrzna [mm] 133,6
Ciężar [kg] 1,350
Ilość żeber 5
Parametr 6PK
nr EAN 5901619543450
Średnica wewnętrzna 1 [mm]13
Średnica wewnętrzna 2 [mm]26
Masa [g] 1531
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 133,5
Ilość żeber 5
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 132,5
Średnica wewnętrzna [mm] 26
Szerokość 1 [mm] 17,80
nr EAN 8033989015408
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami
Numer komponentu 2
Masa [g] 1720
nr EAN 8050394599071
cena brutto:
63.00 zł
 Kup
Indeks: QAP 22 216
Marka: QAP
Grupa towarowa TecDoc: Koło pasowe, wał korbowy
Nazwa: KOŁO PASOWE RENAULT
Opis: CLIO, LAGUNA 1,4, 1,6 16V ilość żeber 6/śr.zew.133,6/śr.wew.26
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 8200392683
Numer dostawcy: 22 216
Parametry:Średnica [mm] : 133,5
Ilość żeber : 6
Średnica wewnętrzna [mm] : 26
Indeks: REN 8200392683
Marka: RENAULT
Grupa towarowa TecDoc: Koło pasowe, wał korbowy
Nazwa: KOŁO PASOWE RENAULT
Opis: CLIO, LAGUNA 1,4, 1,6 16V ilość żeber 6/śr.zew.133,6/śr.wew.26
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 8200392683
Numer dostawcy: 8200392683
Parametry:Średnica [mm] : 133,5
Ilość żeber : 6
Średnica [mm] 133,5
Ilość żeber 6
dla numeru OE 8200392683
nr EAN 3660872388193
Długość [mm] 1110
Szerokość [mm] 17,80
Ilość żeber 5
Materiał pasa EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN 7316573715375
Długość [mm] 1747
Szerokość [mm] 17,80
Ilość żeber 5
Materiał pasa EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN 7316574711949
Długość [mm] 1750
Szerokość [mm] 21,36
Ilość żeber 6
Materiał pasa EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN 7316574766659
Ciężar [kg] 1,528
Ilość żeber 5
Parametr 6PK
nr EAN 4044688661180
Wyświetlanie od 1 do 24 (z 24 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
koło pasowe

Koła pasowe


Koło pasowe odpowiada za napędzanie alternatora, wspomaga pracę kompresora klimatyzacji i układu kierowniczego. Jest ono ważnym i niezbędnym elementem wyposażenia każdego pojazdu. Jego konstrukcja opiera się na dwóch składowych, które połączone są ze sobą gumą sprężynowo-tłumiącą. Wraz z rozwojem technologii i zmian w konstrukcjach na przestrzeni ostatnich lat również koła pasowe zostały udoskonalone pod względem budowy. W najnowszych rozwiązaniach stosuje się koła pasowe z tłumikiem drgań TVD. 

Nowe rozwiązania sprzyjają tłumieniu drgań, występującym w pracującym silniku. Aktualnie montuje się dwa rodzaje kół pasowychotwarte i zamknięte. Otwarte koło pasowe jest charakterystyczne dla silników benzynowych, z kolei zamknięte dla jednostek wysokosprężynowych.
 

Co powoduje, że koła pasowe ulegają zużyciu, co jest ich największym zagrożeniem?


Mogą zostać niewłaściwie zamontowane lub eksploatowane. Na ich sprawność wpływ ma przedostająca się wody lub piasku, a także pyłu. Nierzadko też powodem usterki związanej z kołem pasowym jest modyfikacja układu poprzez zmianę długości paska. Zagrożeniem dla układu jest też odpalanie silnika z kołem pasowym bez obciążenia. Koła pasowe nie mogą być też montowane z wykorzystaniem starych śrub. Montaż odbywa się przy pomocy jednej śruby centralnej lub kilku na odpowiednim promieniu wewnętrznej powierzchni.
 

Kiedy wymienić koło pasowe w samochodzie?


Podobnie jak inne elementy pojazdu, które zużywają się na skutek eksploatacji,  koła pasowe powinny być regularnie kontrolowane. Zaleca się sprawdzanie ich sprawdzani po przejechaniu ok. 60 tys. km, a także za każdym razem, kiedy wymieniamy pasek wielorowkowy. Żywotność koła warunkuje też zbyt duży lub zbyt niski moment, z którym jest ono odkręcane. 

Ważna jest nie tylko wymiana koła pasowego w samochodzie w przypadku jego zużycia, ale też jego prawidłowy montaż z wykorzystaniem tylko nowych śrub i zachowaniem odpowiednich warunków higieny pracy.