
| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| Numer podwozia do | 8D-V-205 000 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
| Grubość [mm] | 1,5 |
| Materiał | Miedź |
| Kształt | Wersja A |
| DIN / ISO | 7603 |
| alternatywny zestaw naprawczy | 017.736 |
| alternatywny zestaw naprawczy | 505.550 |
| alternatywny zestaw naprawczy | 505.540 |

| Długość [mm] | 29,5 |
| Wymiar gwintu | M 14 x 1,50 x 22 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Rodzaj połączenia | opakowanie konturowe |
| nr EAN | 3358962201254 |

| Numer podwozia do | -8D-S-130000 |
| Numer podwozia do | -8D-T-064172 |
| Wymiar gwintu | M 26 x 1,50 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Rodzaj połączenia | opakowanie konturowe |
| nr EAN | 3358960497116 |

| Numer podwozia od | 8D-S-130001- |
| Numer podwozia od | 8D-T-064173- |
| Długość [mm] | 18 |
| Wymiar gwintu | M 14 x 1,50 x 18 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Rodzaj połączenia | opakowanie konturowe |
| nr EAN | 3358960497109 |

| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| Numer podwozia do | 8D-V-205 000 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
| Grubość [mm] | 1,5 |
| Materiał | Miedź |
| Kształt | Wersja A |
| DIN / ISO | 7603 |
| alternatywny zestaw naprawczy | 017.736 |
| alternatywny zestaw naprawczy | 505.550 |
| alternatywny zestaw naprawczy | 505.540 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Wymiar gwintu | M 14x1,5x22 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Rozmiar klucza | 19 mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | 505.540 |

| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| Numer podwozia do | 8D-V-205 000 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
| Wymiar gwintu | M 14x1,5x16 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Rozmiar klucza | 19 mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | 878.070 |




| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| Rok prod. | 199501 |
| Numer podwozia do | 8D-S-130 000 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 26,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 31,0 |
| Materiał | Miedź |
| Ciężar [kg] | 0,002 |
| dla numeru OE | N 043 854 1 |
| nr EAN | 4027816194224 |

| TECDOC-Nr silnika | 9516 |
| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| Numer podwozia od | 8D-S-130 001 |
| Długość [mm] | 18 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
| dla numeru OE | N 906 606 01 |
| nr EAN | 4027816153221 |

| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| Rok prod. | 199501 |
| Numer podwozia do | 8D-S-130 000 |
| Długość [mm] | 28 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 33,0 |
| Gwint zewn. [mm] | M26 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Jakość/Klasa | 5.8 |
| Rozmiar klucza | 17 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Materiał | Stal |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Długość śruby pod główką [mm] | 16 |
| Ciężar [kg] | 0,078 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
| dla numeru OE | 059 103 193 |
| nr EAN | 4027816192947 |

| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| Rok prod. | 199501 |
| Numer podwozia do | 8D-S-130 000 |
| Długość [mm] | 28 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 33,0 |
| Gwint zewn. [mm] | M26 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 17 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Długość śruby pod główką [mm] | 16 |
| Ciężar [kg] | 0,08 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816194019 |

| TECDOC-Nr silnika | 13930 |
| TECDOC-Nr silnika | 13931 |
| TECDOC-Nr silnika | 34900 |
| TECDOC-Nr silnika | 26491 |
| TECDOC-Nr silnika | 13932 |
| Długość [mm] | 29,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 17,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Materiał | Stal |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Długość śruby pod główką [mm] | 22 |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| dla numeru OE | N 908 132 02 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816153740 |

| TECDOC-Nr silnika | 13930 |
| TECDOC-Nr silnika | 13931 |
| TECDOC-Nr silnika | 34900 |
| TECDOC-Nr silnika | 26491 |
| TECDOC-Nr silnika | 13932 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Długość [mm] | 29,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Materiał | Stal |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Długość śruby pod główką [mm] | 22 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | N 908 132 02 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816488712 |

| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| Rok prod. | 199501 |
| Numer podwozia do | 8D-S-130 000 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 26,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 31,0 |
| Materiał | Miedź |
| Ciężar [kg] | 0,002 |
| nr EAN | 4044688194220 |

| TECDOC-Nr silnika | 9516 |
| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| Numer podwozia od | 8D-S-130 001 |
| Długość [mm] | 18 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
| nr EAN | 4044688153227 |

| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| Rok prod. | 199501 |
| Numer podwozia do | 8D-S-130 000 |
| Długość [mm] | 28 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 33,0 |
| Gwint zewn. [mm] | M26 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Jakość/Klasa | 5.8 |
| Rozmiar klucza | 17 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Materiał | Stal |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Długość śruby pod główką [mm] | 16 |
| Ciężar [kg] | 0,078 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
| nr EAN | 4044688192943 |

| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| Rok prod. | 199501 |
| Numer podwozia do | 8D-S-130 000 |
| Długość [mm] | 28 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 33,0 |
| Gwint zewn. [mm] | M26 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 17 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Długość śruby pod główką [mm] | 16 |
| Ciężar [kg] | 0,08 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688638458 |

| TECDOC-Nr silnika | 13930 |
| TECDOC-Nr silnika | 13931 |
| TECDOC-Nr silnika | 34900 |
| TECDOC-Nr silnika | 26491 |
| TECDOC-Nr silnika | 13932 |
| Długość [mm] | 29,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 17,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Materiał | Stal |
| Powierzchnia | Płytki pokryte cynkiem |
| Długość śruby pod główką [mm] | 22 |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4044688153746 |

| TECDOC-Nr silnika | 13930 |
| TECDOC-Nr silnika | 13931 |
| TECDOC-Nr silnika | 34900 |
| TECDOC-Nr silnika | 26491 |
| TECDOC-Nr silnika | 13932 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Długość [mm] | 29,5 |
| Wymiar gwintu | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Powierzchnia | pokrycie cynkowo-niklowe |
| Wersja śruby/nakrętki | z podkładką mocowaną |
| Długość gwintu [mm] | 22 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Materiał | Stal |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| dla numeru OE | N 908 132 02 |
| Strona zabudowy | po stronie silnika |
| Ciężar [kg] | 0,0637 |
| nr EAN | 4046001489303 |

| TECDOC-Nr silnika | 13930 |
| TECDOC-Nr silnika | 13931 |
| TECDOC-Nr silnika | 34900 |
| TECDOC-Nr silnika | 26491 |
| TECDOC-Nr silnika | 13932 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| dla numeru OE | N 016 027 6 |
| Strona zabudowy | po stronie silnika |
| Wymiar gwintu | M14 x 1,5 |
| Wersja śruby/nakrętki | Łeb płaski |
| Materiał | Stal |
| Długość gwintu [mm] | 12 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ciężar [kg] | 0,018 |
| nr EAN | 4046001642944 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii korek spustowy do Audi A4 B5 (8D2) 2.8.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A4 B5 (8D2) 2.8 produkowanego od 1996.10 do roku 2000.11
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 193 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak sprzęgło, układ hamulcowy, amortyzatory
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii korek spustowy do Audi A4 B5 (8D2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na korek spustowy do Audi A4 B5 (8D2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 1996.10 do roku 2000.11, i mocy silnika 193 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025