Numer silnika od | BMK 103 531 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Wymiar gwintu | M 14x1,5x12 | |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
Numer silnika od | 103 531 | |
Długość [mm] | 15,3 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 19,0 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Długość gwintu [mm] | 9 | |
Jakość/Klasa | 4.8 | |
Rozmiar klucza | T45 | |
Kształt łba śruby / nakrętki | wewnętrzny Torx | |
Materiał | Stal | |
Długość śruby pod główką [mm] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,022 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
dla numeru OE | N 911 679 01 S1 | |
nr EAN | 4054224033449 |
Rodzaj urządzenia ładującego | Turbosprężarka | |
Strona zabudowy | Kolektor wydechowy | |
Grubość [mm] | 3,8 | |
Długość [mm] | 54 | |
Szerokość [mm] | 47 | |
nr EAN | 8427769808609 |
Numer silnika do | BMK103530 | |
Długość [mm] | 14 | |
Wymiar gwintu | M 24 x 1,50 x 10 | |
Rozmiar klucza | 10 | |
Rodzaj połączenia | opakowanie konturowe | |
nr EAN | 3358960496966 |
Numer silnika od | BMK103531 | |
Długość [mm] | 15 | |
Wymiar gwintu | M 14 x 1,50 x 12 | |
Rozmiar klucza | 6 | |
Rodzaj połączenia | opakowanie konturowe | |
nr EAN | 3358960497093 |
Numer silnika od | BMK 103 531 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 14 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 20 | |
Grubość [mm] | 2 | |
Materiał | Miedź | |
Kształt | Wersja C | |
DIN / ISO | 7603 | |
alternatywny zestaw naprawczy | 017.736 | |
alternatywny zestaw naprawczy | 036.400 | |
alternatywny zestaw naprawczy | 505.550 | |
alternatywny zestaw naprawczy | 505.540 |
Numer silnika do | BMK 103 530 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 24 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 32 | |
Grubość [mm] | 2,5 | |
Materiał | blacha stalowa | |
Kształt | Wersja C | |
DIN / ISO | 7603 | |
alternatywny zestaw naprawczy | 017.736 |
Numer silnika od | BMK 103 531 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego | |
Wymiar gwintu | M 14x1,5x12 | |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny | |
alternatywny zestaw naprawczy | 982.340 |
Numer silnika od | BMK 103 531 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Wymiar gwintu | M 14x1,5x12 | |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
Numer silnika od | BMK 103 531 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 14 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 20 | |
Grubość [mm] | 2 | |
Materiał | Stal | |
Kształt | Wersja C | |
nr EAN | 4041248851753 |
Numer silnika od | 103 531 | |
Długość [mm] | 15 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 19,0 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Długość gwintu [mm] | 10 | |
Rozmiar klucza | 6 | |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny | |
Materiał | Stal | |
Długość śruby pod główką [mm] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,015 | |
nr EAN | 4027816387886 |
Grubość [mm] | 1,95 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 14,4 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 19,8 | |
DIN / ISO | 7603 | |
Ciężar [kg] | 0,005 | |
nr EAN | 4027816397335 |
Numer silnika od | 103 531 | |
Długość [mm] | 15,3 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 19,0 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Długość gwintu [mm] | 9 | |
Jakość/Klasa | 4.8 | |
Rozmiar klucza | T45 | |
Kształt łba śruby / nakrętki | wewnętrzny Torx | |
Materiał | Stal | |
Długość śruby pod główką [mm] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,022 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
dla numeru OE | N 911 679 01 S1 | |
nr EAN | 4054224033449 |
Numer silnika od | 103 531 | |
Wymagana ilość | 25 | |
Długość [mm] | 15,3 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Jakość/Klasa | 4.8 | |
Rozmiar klucza | T45 | |
Materiał | Stal | |
Ciężar [kg] | 0,022 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
dla numeru OE | N 911 679 01 S1 | |
nr EAN | 4054224033494 |
Numer silnika od | 103 531 | |
Długość [mm] | 15 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 19,0 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Długość gwintu [mm] | 10 | |
Rozmiar klucza | 6 | |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny | |
Materiał | Stal | |
Długość śruby pod główką [mm] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,018 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
dla numeru OE | N 016 027 6 S1 | |
nr EAN | 4054224711736 |
Numer silnika od | 103 531 | |
Długość [mm] | 15 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 19,0 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Długość gwintu [mm] | 10 | |
Rozmiar klucza | 6 | |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny | |
Materiał | Stal | |
Długość śruby pod główką [mm] | 12 | |
nr EAN | 4044688387882 |
Grubość [mm] | 1,95 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 14,4 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 19,8 | |
DIN / ISO | 7603 | |
Materiał | Aluminium | |
nr EAN | 4044688397331 |
Numer silnika od | 103 531 | |
Długość [mm] | 15,3 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 19,0 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Długość gwintu [mm] | 9 | |
Jakość/Klasa | 4.8 | |
Rozmiar klucza | T45 | |
Kształt łba śruby / nakrętki | wewnętrzny Torx | |
Materiał | Stal | |
Długość śruby pod główką [mm] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,022 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4054228033445 |
Numer silnika od | 103 531 | |
Długość [mm] | 15 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 19,0 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Długość gwintu [mm] | 10 | |
Rozmiar klucza | 6 | |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny | |
Materiał | Stal | |
Długość śruby pod główką [mm] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,018 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4054228711732 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Wymagana ilość | 1 | |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny | |
Skok gwintu [mm] | 1,5 | |
dla numeru OE | N 016 027 6 | |
Strona zabudowy | po stronie silnika | |
Wymiar gwintu | M14 x 1,5 | |
Wersja śruby/nakrętki | Łeb płaski | |
Materiał | Stal | |
Długość gwintu [mm] | 12 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Ciężar [kg] | 0,018 | |
nr EAN | 4046001642944 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii korek spustowy do Volkswagen PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 3.0 V6 TDI 4motion.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 3.0 V6 TDI 4motion produkowanego od 2004.09 do roku 2007.05
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 224 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii korek spustowy do Volkswagen PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na korek spustowy do Volkswagen PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 2004.09 do roku 2007.05, i mocy silnika 224 KM
.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025