Strona zabudowy | z przodu | |
Wymiar gwintu | FM14X1.5 RHT | |
Wymiar stożka [mm] | 14,2 | |
Długość [mm] | 223 | |
nr EAN | 8717109320626 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Wymiar gwintu | FM14X1.5 RHT | |
Wymiar stożka [mm] | 14,2 | |
Długość [mm] | 223 | |
nr EAN | 8717109320633 |
Długość [mm] | 198 | |
Szerokość [mm] | 38 | |
Wysokość [mm] | 38 | |
nr EAN | 5012759143162 |
Długość [mm] | 238 | |
Szerokość [mm] | 60 | |
Wysokość [mm] | 75 | |
nr EAN | 5012759142912 |
Długość [mm] | 238 | |
Szerokość [mm] | 60 | |
Wysokość [mm] | 75 | |
nr EAN | 5012759142929 |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Strona zabudowy | wewnątrz | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Długość [mm] | 184 | |
Średnica 1 [mm] | 12,5 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14X1.5 | |
Długość opakowania [cm] | 31,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 5 | |
nr EAN | 5010874766211 |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Średnica 1 [mm] | 16,6 | |
Kształt | ustawiony pod kątem | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Długość 1 [mm] | 222 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M12X1.5 | |
Długość opakowania [cm] | 34,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 8,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 6,5 | |
nr EAN | 5010874765368 |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Strona zabudowy | z lewej | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Średnica 1 [mm] | 16,6 | |
Kształt | ustawiony pod kątem | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Długość 1 [mm] | 222 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M12X1.5 | |
Długość opakowania [cm] | 34,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 8,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 6,5 | |
nr EAN | 5010874765375 |
parzyste numery artykułów | 5032542 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Wymiar gwintu | 14x1,5 | |
nr EAN | 5703858463267 |
parzyste numery artykułów | 5032541 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Wymiar gwintu | 14x1,5 | |
nr EAN | 5703858463274 |
Rozmiar gwintu 1 | 14x1,5 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
nr EAN | 5703858463281 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Wymiar gwintu | MM14X1,5R | |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1,5R | |
Długość przegub osiowy [mm] | 185 | |
Tylko w połączeniu z | NUT | |
nr EAN | 5413978114382 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Zbieżność stożka | 1/8 | |
Długość [mm] | 220 | |
Wymiar gwintu | FM14x1,5R | |
Wymiar stożka [mm] | 14,3 | |
parzyste numery artykułów | 3337 | |
nr EAN | 5413978114542 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Zbieżność stożka | 1/8 | |
Długość [mm] | 220 | |
Wymiar gwintu | FM14x1,5R | |
Wymiar stożka [mm] | 14,3 | |
parzyste numery artykułów | 3336 | |
nr EAN | 5413978114566 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023