Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Aston Martin » układ kierowniczy Aston Martin ZAGATO Volante » końcówki drążków kierowniczych Aston Martin ZAGATO Volante

końcówki drążków kierowniczych do ASTON MARTIN ZAGATO Volante

wybierz typ samochodu ASTON MARTIN ZAGATO Volante:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy z przodu
Wymiar gwintu FM14X1.5 RHT
Wymiar stożka [mm] 14,2
Długość [mm] 223
nr EAN 8717109320626
Strona zabudowy z przodu
Wymiar gwintu FM14X1.5 RHT
Wymiar stożka [mm] 14,2
Długość [mm] 223
nr EAN 8717109320633
Długość [mm] 198
Szerokość [mm] 38
Wysokość [mm] 38
nr EAN 5012759143162
Długość [mm] 238
Szerokość [mm] 60
Wysokość [mm] 75
nr EAN 5012759142912
Długość [mm] 238
Szerokość [mm] 60
Wysokość [mm] 75
nr EAN 5012759142929
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy wewnątrz
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 184
Średnica 1 [mm] 12,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M14X1.5
Rozmiar gwintu 2 M14X1.5
Długość opakowania [cm] 31,5
Szerokość opakowania [cm] 5
Wysokość opakowania [cm] 5
nr EAN 5010874766211
Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy z prawej
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica 1 [mm] 16,6
Kształt ustawiony pod kątem
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 222
Rozmiar gwintu 1 M14X1.5
Rozmiar gwintu 2 M12X1.5
Długość opakowania [cm] 34,5
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 5010874765368
Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica 1 [mm] 16,6
Kształt ustawiony pod kątem
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 222
Rozmiar gwintu 1 M14X1.5
Rozmiar gwintu 2 M12X1.5
Długość opakowania [cm] 34,5
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 5010874765375
parzyste numery artykułów 5032542
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu 14x1,5
nr EAN 5703858463267
parzyste numery artykułów 5032541
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu 14x1,5
nr EAN 5703858463274
Rozmiar gwintu 1 14x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
nr EAN 5703858463281
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintu MM14X1,5R
Rozmiar gwintu 1 MM14X1,5R
Długość przegub osiowy [mm] 185
Tylko w połączeniu z NUT
nr EAN 5413978114382
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Zbieżność stożka 1/8
Długość [mm] 220
Wymiar gwintu FM14x1,5R
Wymiar stożka [mm] 14,3
parzyste numery artykułów 3337
nr EAN 5413978114542
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Zbieżność stożka 1/8
Długość [mm] 220
Wymiar gwintu FM14x1,5R
Wymiar stożka [mm] 14,3
parzyste numery artykułów 3336
nr EAN 5413978114566
Wyświetlanie od 1 do 14 (z 14 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
końcówki drążków kierowniczych

Końcówka drążka kierowniczego

 

Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.

Jak często wymienia się końcówki drążka


Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.