Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Chevrolet » układ kierowniczy Chevrolet AVEO / KALOS liftback (T200) » końcówki drążków kierowniczych Chevrolet AVEO / KALOS liftback (T200)

końcówki drążków kierowniczych do CHEVROLET AVEO / KALOS liftback (T200)

wybierz typ samochodu CHEVROLET AVEO / KALOS liftback (T200):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy z przodu
Wymiar gwintu FM16X1.5 RHT
Wymiar stożka [mm] 13,5
Długość [mm] 221
nr EAN 8717109631869
Strona zabudowy z przodu
Wymiar gwintu FM16X1.5 RHT
Wymiar stożka [mm] 13,5
Długość [mm] 221
nr EAN 8717109631876
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]222
Wysokość [mm]72
Ciężar [kg]0,72
Wymiar stożka [mm]15,1
Kształtustawiony pod kątem
MateriałStal
Długość 2 [mm]21
Rozmiar gwintu 1M16X1.5
Rozmiar gwintu 2M10X1.25
sparowany numer artykułuKTR1284
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Rozmiar gwintu 1 M16x1,5
Rozmiar gwintu 2 M16x1,5
Długość [mm] 219
nr EAN 4047437534698
Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 221
Rozmiar gwintu 1 M10x1,25
Rozmiar gwintu 2 M16x1,5
Wersja wzmocniona 
parzyste numery artykułów 37-16 020 0043/HD
nr EAN 4040074249000
Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Długość [mm] 221
Rozmiar gwintu 1 M10x1,25
Rozmiar gwintu 2 M16x1,5
Wersja wzmocniona 
parzyste numery artykułów 37-16 020 0042/HD
nr EAN 4040074249017
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica 1 [mm] 15
Kształt ustawiony pod kątem
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 222
Długość 2 [mm] 20,5
Rozmiar gwintu 1 M16X1.5
Rozmiar gwintu 2 M10X1.25
Długość opakowania [cm] 34,5
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 4044197750436
Strona zabudowy z prawej
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica 1 [mm] 10,5
Średnica 1 [mm] 8
Kształt prosty
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 110,8
Długość 2 [mm] 21
Rozmiar gwintu 1 M16X1.5
Rozmiar gwintu 2 M10X1.25
Długość opakowania [cm] 34,5
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 4044197750443
Strona zabudowy z tyłu
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Zbieżność stożka 1/8
Długość [mm] 222
Wymiar gwintu FM16X1,5R
Wymiar stożka [mm] 13,4
Rozmiar gwintu 1 MM10X1,25R
parzyste numery artykułów 87437
nr EAN 5413978240463
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Zbieżność stożka 1/8
Długość [mm] 222
Wymiar gwintu FM16X1,5R
Wymiar stożka [mm] 13,4
Rozmiar gwintu 1 MM10X1,25R
parzyste numery artykułów 87436
nr EAN 5413978240470
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintu MM14X1,5R
Rozmiar gwintu 1 MM14X1,5R
Długość przegub osiowy [mm] 219
Tylko w połączeniu z NUT
nr EAN 5413978268382
Wyświetlanie od 1 do 11 (z 11 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
końcówki drążków kierowniczych

Końcówka drążka kierowniczego

 

Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.

Jak często wymienia się końcówki drążka


Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.