Strona zabudowy | z przodu | |
Wymiar gwintu | FM18X1.5 RHT | |
Wymiar stożka [mm] | 16,8 | |
Długość [mm] | 115 | |
nr EAN | 8717109546477 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Wymiar gwintu | FM18X1.5 RHT | |
Wymiar stożka [mm] | 16,8 | |
Długość [mm] | 115 | |
nr EAN | 8717109553871 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Długość [mm] | 312 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM18X1.5 RHT | |
Rozmiar gwintu 2 | MM16X1.5 RHT | |
nr EAN | 8717109545715 |
parzyste numery artykułów | ADJ138716 | |
DIN / ISO | 985 | |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Ciężar [kg] | 0,538 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 5050063206401 |
parzyste numery artykułów | ADJ138715 | |
Długość [mm] | 112 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M18 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 2 | |
DIN / ISO | 985 | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Ciężar [kg] | 0,560 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 5050063206425 |
Długość [mm] | 335 | |
Szerokość [mm] | 40 | |
Wysokość [mm] | 40 | |
nr EAN | 5012759430125 |
Długość [mm] | 130 | |
Szerokość [mm] | 40 | |
Wysokość [mm] | 86 | |
nr EAN | 5012759428917 |
Długość [mm] | 130 | |
Szerokość [mm] | 40 | |
Wysokość [mm] | 86 | |
nr EAN | 5012759428900 |
parzyste numery artykułów | 30724 | |
Długość [mm] | 112 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M18 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 2 | |
DIN / ISO | 985 | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Ciężar [kg] | 0,560 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4027816307235 |
parzyste numery artykułów | 30723 | |
Długość [mm] | 112 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M18 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 2 | |
DIN / ISO | 985 | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Ciężar [kg] | 0,560 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4027816307242 |
Długość [mm] | 313 | |
Gwint zewn. [mm] | M16 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M18 x 1,5 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,852 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z manszetami układu kierowniczego | |
dla numeru OE | 1 596 574 S1 | |
nr EAN | 4027816343714 |
Długość [mm] | 313 | |
Gwint zewn. [mm] | M18 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M16 x 1,5 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,800 | |
dla numeru OE | 1 596 574 | |
nr EAN | 4027816343844 |
Strona zabudowy | wewnątrz | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Długość [mm] | 335 | |
Średnica 1 [mm] | 24,2 | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Rozmiar gwintu 1 | M16X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M18X1.5 | |
Długość opakowania [cm] | 34,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 8,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 6,5 | |
nr EAN | 4044197418473 |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Średnica 1 [mm] | 20 | |
Kształt | ustawiony pod kątem | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Długość 1 [mm] | 112 | |
Rozmiar gwintu 1 | M18X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14X2 | |
Długość opakowania [cm] | 20 | |
Szerokość opakowania [cm] | 9,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 5 | |
nr EAN | 4044197418480 |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Średnica 1 [mm] | 20 | |
Kształt | ustawiony pod kątem | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Długość 1 [mm] | 112 | |
Rozmiar gwintu 1 | M18X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14X2 | |
Długość opakowania [cm] | 20 | |
Szerokość opakowania [cm] | 9,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 5 | |
nr EAN | 4044197418497 |
parzyste numery artykułów | 5032570 | |
Wymiar gwintu | M18x1,5 | |
nr EAN | 5703858823702 |
parzyste numery artykułów | 5032569 | |
Wymiar gwintu | M18x1,5 | |
nr EAN | 5703858823719 |
Rozmiar gwintu 1 | 16x1,5 | |
Długość [mm] | 315 | |
nr EAN | 5703858853501 |
Strona zabudowy | z lewej | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Wymiar gwintu | MM16X1,5R | |
Rozmiar gwintu 1 | MM18X1,5R | |
Długość przegub osiowy [mm] | 313 | |
Tylko w połączeniu z | NUT | |
nr EAN | 5413978194087 |
Strona zabudowy | z lewej | |
Zbieżność stożka | 1/8 | |
Długość [mm] | 112 | |
Wymiar gwintu | FM18X1,5R | |
Wymiar stożka [mm] | 16,7 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1,5R | |
parzyste numery artykułów | 3631 | |
nr EAN | 5413978195138 |
Strona zabudowy | z prawej | |
Zbieżność stożka | 1/8 | |
Długość [mm] | 112 | |
Wymiar gwintu | FM18X1,5R | |
Wymiar stożka [mm] | 16,7 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1,5R | |
parzyste numery artykułów | 3630 | |
nr EAN | 5413978195145 |
parzyste numery artykułów | 50 93 0724 | |
Długość [mm] | 112 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M18 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 2 | |
DIN / ISO | 985 | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Ciężar [kg] | 0,560 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4044688552136 |
Długość [mm] | 313 | |
Gwint zewn. [mm] | M16 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M18 x 1,5 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,800 | |
nr EAN | 4044688564542 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023