Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Chevrolet » układ kierowniczy Chevrolet LUMINA sedan » końcówki drążków kierowniczych Chevrolet LUMINA sedan

końcówki drążków kierowniczych do CHEVROLET LUMINA sedan

wybierz typ samochodu CHEVROLET LUMINA sedan:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy z przodu
Wymiar gwintu FM18X1.5 RHT
Wymiar stożka [mm] 16,8
Długość [mm] 115
nr EAN 8717109546477
Strona zabudowy z przodu
Wymiar gwintu FM18X1.5 RHT
Wymiar stożka [mm] 16,8
Długość [mm] 115
nr EAN 8717109553871
Strona zabudowy z przodu
Długość [mm] 312
Rozmiar gwintu 1 MM18X1.5 RHT
Rozmiar gwintu 2 MM16X1.5 RHT
nr EAN 8717109545715
parzyste numery artykułów ADJ138716
DIN / ISO 985
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Ciężar [kg] 0,538
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 5050063206401
parzyste numery artykułów ADJ138715
Długość [mm] 112
Gwint wewnętrzny [mm] M18 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M14 x 2
DIN / ISO 985
Powierzchnia ocynkowany
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Ciężar [kg] 0,560
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 5050063206425
Długość [mm] 335
Szerokość [mm] 40
Wysokość [mm] 40
nr EAN 5012759430125
Długość [mm] 130
Szerokość [mm] 40
Wysokość [mm] 86
nr EAN 5012759428917
Długość [mm] 130
Szerokość [mm] 40
Wysokość [mm] 86
nr EAN 5012759428900
parzyste numery artykułów 30724
Długość [mm] 112
Gwint wewnętrzny [mm] M18 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M14 x 2
DIN / ISO 985
Powierzchnia ocynkowany
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Ciężar [kg] 0,560
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816307235
parzyste numery artykułów 30723
Długość [mm] 112
Gwint wewnętrzny [mm] M18 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M14 x 2
DIN / ISO 985
Powierzchnia ocynkowany
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Ciężar [kg] 0,560
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816307242
Długość [mm] 313
Gwint zewn. [mm] M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M18 x 1,5
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,852
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z manszetami układu kierowniczego
dla numeru OE 1 596 574 S1
nr EAN 4027816343714
Długość [mm] 313
Gwint zewn. [mm] M18 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M16 x 1,5
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,800
dla numeru OE 1 596 574
nr EAN 4027816343844
Strona zabudowy wewnątrz
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm] 335
Średnica 1 [mm] 24,2
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M16X1.5
Rozmiar gwintu 2 M18X1.5
Długość opakowania [cm] 34,5
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 4044197418473
Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Średnica 1 [mm] 20
Kształt ustawiony pod kątem
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 112
Rozmiar gwintu 1 M18X1.5
Rozmiar gwintu 2 M14X2
Długość opakowania [cm] 20
Szerokość opakowania [cm] 9,5
Wysokość opakowania [cm] 5
nr EAN 4044197418480
Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Średnica 1 [mm] 20
Kształt ustawiony pod kątem
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 112
Rozmiar gwintu 1 M18X1.5
Rozmiar gwintu 2 M14X2
Długość opakowania [cm] 20
Szerokość opakowania [cm] 9,5
Wysokość opakowania [cm] 5
nr EAN 4044197418497
parzyste numery artykułów 5032570
Wymiar gwintu M18x1,5
nr EAN 5703858823702
parzyste numery artykułów 5032569
Wymiar gwintu M18x1,5
nr EAN 5703858823719
Rozmiar gwintu 1 16x1,5
Długość [mm] 315
nr EAN 5703858853501
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy z prawej
Wymiar gwintu MM16X1,5R
Rozmiar gwintu 1 MM18X1,5R
Długość przegub osiowy [mm] 313
Tylko w połączeniu z NUT
nr EAN 5413978194087
Strona zabudowy z lewej
Zbieżność stożka 1/8
Długość [mm] 112
Wymiar gwintu FM18X1,5R
Wymiar stożka [mm] 16,7
Rozmiar gwintu 1 MM14X1,5R
parzyste numery artykułów 3631
nr EAN 5413978195138
Strona zabudowy z prawej
Zbieżność stożka 1/8
Długość [mm] 112
Wymiar gwintu FM18X1,5R
Wymiar stożka [mm] 16,7
Rozmiar gwintu 1 MM14X1,5R
parzyste numery artykułów 3630
nr EAN 5413978195145
parzyste numery artykułów 50 93 0724
Długość [mm] 112
Gwint wewnętrzny [mm] M18 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M14 x 2
DIN / ISO 985
Powierzchnia ocynkowany
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Ciężar [kg] 0,560
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4044688552136
Długość [mm] 313
Gwint zewn. [mm] M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M18 x 1,5
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,800
nr EAN 4044688564542
Wyświetlanie od 1 do 23 (z 23 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
końcówki drążków kierowniczych

Końcówka drążka kierowniczego

 

Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.

Jak często wymienia się końcówki drążka


Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.