Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
parzyste numery artykułów | 49401785 | |
nr EAN | 3358960663542 |
Długość [mm] | 236 | |
Szerokość [mm] | 70 | |
Wysokość [mm] | 77 | |
nr EAN | 5012759471371 |
Długość [mm] | 236 | |
Szerokość [mm] | 70 | |
Wysokość [mm] | 77 | |
nr EAN | 5012759471388 |
Wymiar stożka [mm] | 13,4 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16x1,5 | |
parzyste numery artykułów | 840 1034 10 | |
nr EAN | 4014870430320 |
Średnica [mm] | 16 | |
Wysokość [mm] | 39 | |
Ciężar [kg] | 0,084 | |
Długość opakowania [cm] | 3,9 | |
Szerokość opakowania [cm] | 3,9 | |
Wysokość opakowania [cm] | 1,6 | |
nr EAN | 4056111023816 |
parzyste numery artykułów | 41892 | |
Długość [mm] | 239 | |
Grubość [mm] | 74,0 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 | |
Rozmiar klucza | 17 | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Ciężar [kg] | 0,77 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką koronową | |
nr EAN | 4027816418917 |
parzyste numery artykułów | 41891 | |
Długość [mm] | 239 | |
Grubość [mm] | 75,0 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 | |
Rozmiar klucza | 17 | |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Ciężar [kg] | 0,77 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką koronową | |
nr EAN | 4027816418924 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Długość całkowita [mm] | 196 | |
Gwint zewn. [mm] | 16X1,5 | |
Gwint zewn. 1 [mm] | 16X1,5 | |
nr EAN | 8033001490732 |
Strona zabudowy | z przodu z lewej | |
Długość całkowita [mm] | 238,5 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | 16x1,5 | |
Długość gwintu [mm] | 44 | |
Wysokość zabudowy | 71 | |
Średnica zabudowy [mm] | 13,5 | |
Gwint zewn. [mm] | 10 x 1,25 | |
nr EAN | 8033001870978 |
Strona zabudowy | z przodu po prawej | |
Długość całkowita [mm] | 238,5 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | 16x1,5 | |
Długość gwintu [mm] | 44 | |
Wysokość zabudowy | 71 | |
Średnica zabudowy [mm] | 13,5 | |
Gwint zewn. [mm] | 12 x 1,25 | |
nr EAN | 8033001871005 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Gwint zewn. [mm] | M12x1,25 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16x1,5 | |
Długość [mm] | 218 | |
parzyste numery artykułów | 34324 01 | |
nr EAN | 4047437344693 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z lewej | |
Gwint zewn. [mm] | M12x1,25 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16x1,5 | |
Długość [mm] | 218 | |
parzyste numery artykułów | 34323 01 | |
nr EAN | 4047437344709 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z lewej | |
Gwint zewn. [mm] | M12x1,25 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16x1,5 | |
Długość [mm] | 218 | |
parzyste numery artykułów | 39135 01 | |
nr EAN | 4047437477162 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Gwint zewn. [mm] | M12x1,25 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16x1,5 | |
Długość [mm] | 218 | |
parzyste numery artykułów | 39134 01 | |
nr EAN | 4047437477186 |
Średnica [mm] | 16 | |
Wysokość [mm] | 39 | |
Ciężar [kg] | 0,084 | |
Długość opakowania [cm] | 3,9 | |
Szerokość opakowania [cm] | 3,9 | |
Wysokość opakowania [cm] | 1,6 | |
nr EAN | 5903766313337 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Gwint wewnętrzny 1 [mm] | M16x1,5 | |
Gwint zewn. 2 [mm] | M10x1,25 | |
Długość [mm] | 218,5 | |
Ciężar [kg] | 0,77 | |
nr EAN | 8435130351975 |
Długość [mm] | 195,5 | |
Wymiar gwintu | M16x1.5 | |
Przestrzegać danych technicznych | ||
nr EAN | 3322938088316 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Rozmiar gwintu 1 | M16x1,5 | |
nr EAN | 5900427556706 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024