Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Toyota » końcówki drążków kierowniczych Toyota CELICA coupe (_T20_)

końcówki drążków kierowniczych do TOYOTA CELICA coupe (_T20_)

wybierz typ samochodu TOYOTA CELICA coupe (_T20_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy z przodu
Wymiar gwintu FM14X1.5 RHT
Wymiar stożka [mm] 12,3
Długość [mm] 86
nr EAN 8717109323856
Długość [mm] 84
Gwint wewnętrzny [mm] M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,25
Rozmiar klucza 13
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,36
dla numeru OE 45046-29305
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką koronową
nr EAN 5050063387018
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
nr EAN 3358960651884
Długość [mm] 103
Szerokość [mm] 36
Wysokość [mm] 76
nr EAN 5012759849958
Wymiar stożka [mm] 12,7
Gwint wewnętrzny [mm] M14x1,5
nr EAN 4014870437992
Długość [mm] 84
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,25
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,360
dla numeru OE 45046-29305
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką koronową
nr EAN 4027816129134
Rodzaj przegubu Przegub krzyżowy
Długość 1 [mm] 40,00
Średnica 1 [mm] 16,05
Smarowanie ze stałym smarowaniem
Jakość Standard
Nowa część 
nr EAN 4019064300243
Strona zabudowy zewnętrzny
Długość całkowita [mm] 101
Gwint wewnętrzny [mm] 14 x 1,5
Długość gwintu [mm] 50
Wysokość zabudowy 79
Średnica zabudowy [mm] 13
Gwint zewn. 1 [mm] 12 x 1,25
nr EAN 8033001169898
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy zewnętrzny
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu M14x1,5
Długość [mm] 84
Gwint wewnętrzny [mm] M14x1,5
nr EAN 4047437368170
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 85
Rozmiar gwintu 1 M12x1,25
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
nr EAN 4040074091586
Gwint zewn. 1 [mm] M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M14x1,5
Długość [mm] 348
Ciężar [kg] 0,7793
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 8435130387936
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka 1/6
Długość [mm] 87
Wymiar gwintu FM14x1,5R
Wymiar stożka [mm] 12,7
Rozmiar gwintu 1 MM12X1,25R
nr EAN 5413978121274
Długość [mm] 83
Wymiar gwintu M14 x 1,5
Rozmiar gwintu 1 M12 x 1,25
parzyste numery artykułów VKDY 811010
nr EAN 7316579301954
Rodzaj przegubu Przegub krzyżowy
Długość 1 [mm] 40,00
Średnica 1 [mm] 16,05
Smarowanie ze stałym smarowaniem
Jakość Standard
Nowa część 
Długość [mm] 84
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,25
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,36
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką koronową
nr EAN 4044688512543
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy zewnętrzny
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu M14x1,5
Długość [mm] 84
Gwint wewnętrzny [mm] M14x1,5
nr EAN 5900427507463
Wyświetlanie od 1 do 18 (z 18 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
końcówki drążków kierowniczych

Końcówka drążka kierowniczego

 

Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.

Jak często wymienia się końcówki drążka


Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.