Połączenie, kolumna kierownicza U 126 GKN (LÖBRO)
Rodzaj przegubu | Przegub krzyżowy | |
Długość 1 [mm] | 40,00 | |
Średnica 1 [mm] | 16,05 | |
Smarowanie | ze stałym smarowaniem | |
Jakość | Standard | |
Nowa część | | |
nr EAN | 4019064300243 | |
- Informacje
- N-ry oe
- Zamienniki
- Zastosowanie w autach
- Opinie
Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie, kolumna kierownicza U 126 GKN (LÖBRO)
numery OEM:
MITSUBISHI | | 4405A130 |
NISSAN | | 48080-9Y000 |
NISSAN | | 48080-9Y010 |
NISSAN | | 48080-9Y300 |
NISSAN | | 48080-9Y310 |
NISSAN | | 48080-CA000 |
NISSAN | | 48080-CA00A |
NISSAN | | D8080-JD90A |
TOYOTA | | 45203-35310 |
TOYOTA | | 45209-02010 |
TOYOTA | | 45209-02011 |
TOYOTA | | 45209-10020 |
TOYOTA | | 45209-32010 |
TOYOTA | | 45210-20310 |
TOYOTA | | 45210-20311 |
TOYOTA | | 45220-48170 |
TOYOTA | | 45220-48171 |
TOYOTA | | 45220-48210 |
TOYOTA | | 45260-02040 |
TOYOTA | | D8080-JD90A |
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach
Zastosowanie Połączenie, kolumna kierownicza U 126 GKN (LÖBRO) w samochodach:
Opinie Klientów o Połączenie, kolumna kierownicza U 126 GKN (LÖBRO):
Tadeusz, Mysłowice
2020-08-20
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:
Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego
Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z
przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.
Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.
Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.
Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.
GKN LÖBRO to niemiecki producent części samochodowych, który istnieje od ponad 100 lat. Firma została założona w 1921 roku przez braci Friedrisha i Karlheinza Löbrom jako producent łożysk do napędów samochodowych. Firma szybko rozpoczęła produkcję różnych części samochodowych, w tym tulei, półosi, sprzęgła, koła zębate, wałków napędowych i wałków rozrządu. Od lat 50. firma zaczęła inwestować w nowe technologie, które pozwoliły jej na produkcję nowych części samochodowych, w tym wysoce wytrzymałych i wysoce precyzyjnych części.
W latach 90. firma opracowała i wprowadziła na rynek nowe technologie, które umożliwiły produkcję części samochodowych o wyższej wytrzymałości i precyzji. Dzisiaj GKN LÖBRO jest jednym z wiodących producentów części samochodowych w Europie i na świecie. Firma produkuje szeroki zakres części samochodowych, w tym łożyska, tuleje, półosi, sprzęgła, koła zębate, wałków napędowych i wałków rozrządu. Firma oferuje również szeroki wybór części samochodowych wyprodukowanych dla różnych marek samochodów, w tym Audi, BMW, Mercedes-Benz, Volkswagen, Opel i wiele innych.