Strona zabudowy | z przodu |
Długość [mm] | 354 |
Rozmiar gwintu 1 | MM16X1.5 RHT |
Rozmiar gwintu 2 | MM16X1.5 RHT |
Materiał | Stal |
nr EAN | 8717109797152 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Długość [mm] | 382 |
Gwint zewn. [mm] | M16x1,5 |
nr EAN | 3358960603104 |
Długość [mm] | 400 |
Szerokość [mm] | 41 |
Wysokość [mm] | 41 |
nr EAN | 5012759974384 |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | os przednia, z prawej |
Długość [mm] | 370 |
Szerokość [mm] | 44 |
Wysokość [mm] | 44 |
Rozmiar gwintu 1 | M16 x 1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M16 x 1.5 |
Długość przegub osiowy [mm] | 354 |
Długość [mm] | 382 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M16 x 1,5 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Ciężar [kg] | 0,870 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką |
nr EAN | 4027816405146 |
dla numeru OE | 2 227 099 |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | os przednia, z prawej |
Długość [mm] | 90 |
Ciężar [kg] | 0,728 |
Rozmiar klucza | 25 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką zabezpieczającą |
uwzględnić informację serwisową | |
Wymiar gwintu wewnętrznego | M16 x 1,5 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M14 x 2 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
nr EAN | 4047437429369 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
Rozmiar gwintu 1 | M16x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14x2 |
Długość [mm] | 90 |
nr EAN | 4047437528826 |
Jednostka | szt. |
Lokalizacja w aucie | Oś przednia, z lewej strony |
Lokalizacja w aucie | Oś przednia, z prawej |
Długość [mm] | 90 |
Rozmiar gwintu 1 | M14X2,0 |
Rozmiar gwintu 2 | M16X1,5 |
Wersja wzmocniona | |
EAN | 4040074329870 |
Numer katalogowy | MTE0968HD |
Stan | Fabrycznie nowy |
Strona zabudowy | zewnętrzny |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Średnica 1 [mm] | 16,65 |
Kształt | prosty |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Długość 1 [mm] | 91 |
Długość 2 [mm] | 30 |
Rozmiar gwintu 1 | M16X1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14X2 |
Długość opakowania [cm] | 12,5 |
Szerokość opakowania [cm] | 9,2 |
Wysokość opakowania [cm] | 7,5 |
nr EAN | 4044197250936 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Długość [mm] | 401 |
Średnica 1 [mm] | 18 |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Rozmiar gwintu 1 | M16X1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M16X1.5 |
Długość opakowania [cm] | 45 |
Szerokość opakowania [cm] | 5 |
Wysokość opakowania [cm] | 5 |
nr EAN | 4044197844838 |
Długość [mm] | 354 |
Średnica 1 [mm] | 17,9 |
Wyposażenie pojazdu | do pojazdów z elektrohydraulicznym układem kierowniczym |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Rozmiar gwintu 1 | M16x1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M16x1.5 |
Rozmiar gwintu 1 | M16x1,5 |
Długość [mm] | 382 |
nr EAN | 5703858920449 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Gwint wewnętrzny 1 [mm] | M16x1,5 |
Gwint zewn. 2 [mm] | M14x2 |
Długość [mm] | 90 |
Ciężar [kg] | 0,47 |
nr EAN | 8435130326416 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Gwint zewn. 1 [mm] | M16x1,5 |
Gwint zewn. 2 [mm] | M16x1,5 |
Długość [mm] | 382 |
Ciężar [kg] | 0,862 |
nr EAN | 8435130365507 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Zbieżność stożka | 1/6 |
Długość [mm] | 91 |
Wymiar gwintu | FM16X1,5R |
Wymiar stożka [mm] | 17,3 |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X2R |
nr EAN | 5413978276325 |
Długość [mm] | 382 |
Długość całkowita [mm] | 402 |
Wymiar gwintu | M16x1,5 |
nr EAN | 3322938325091 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025