Strona zabudowy | z przodu |
Wymiar gwintu | FM12X1.5 RHT |
Wymiar stożka [mm] | 12,4 |
Długość [mm] | 69 |
nr EAN | 8717109319828 |
Strona zabudowy | z przodu |
Wymiar gwintu | FM12X1.5 RHT |
Wymiar stożka [mm] | 12,5 |
Długość [mm] | 72 |
nr EAN | 8717109319842 |
Strona zabudowy | z przodu |
Długość [mm] | 251 |
Rozmiar gwintu 1 | MM12X1.5 RHT |
Rozmiar gwintu 2 | MM16X1.5 RHT |
nr EAN | 8717109325232 |
Strona zabudowy | z przodu |
Długość [mm] | 250 |
Rozmiar gwintu 1 | MM12X1.5 RHT |
Rozmiar gwintu 2 | MM16X1.5 RHT |
nr EAN | 8717109325249 |
Długość [mm] | 73 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M12 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 13 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Ciężar [kg] | 0,30 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką koronową |
nr EAN | 5050063633870 |
Długość [mm] | 252,5 |
Gwint zewn. [mm] | M16 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 32 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Ciężar [kg] | 0,434 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką |
dla numeru OE | 93741074 |
nr EAN | 5050063087437 |
Długość [mm] | 98 |
Szerokość [mm] | 40 |
Wysokość [mm] | 70 |
nr EAN | 5012759236628 |
Długość [mm] | 266 |
Szerokość [mm] | 36 |
Wysokość [mm] | 36 |
nr EAN | 5012759287064 |
Długość przegub osiowy [mm] | 248 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 A |
nr EAN | 4014870426873 |
Wymiar stożka [mm] | 12,8 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
nr EAN | 4014870432584 |
Długość [mm] | 73 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M12 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
Kolor | srebrny |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Ciężar [kg] | 0,30 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką koronową |
nr EAN | 4027816309154 |
Długość [mm] | 249 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M16 x 1,5 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Ciężar [kg] | 0,45 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką |
dla numeru OE | 93741092 |
nr EAN | 4027816311720 |
Numer seryjny | K4308322 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
nr EAN | 5901159299930 |
Długość [mm] | 73 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M12 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
Kolor | srebrny |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Ciężar [kg] | 0,30 |
nr EAN | 5907558560572 |
Długość [mm] | 253 |
Ciężar [kg] | 0,500 |
Wymagana ilość | 2 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 / M16x1,5 |
Rodzaj gwintu przegub osiowy | z bieżnikiem prawostronnym |
Długość opakowania [cm] | 31 |
Szerokość opakowania [cm] | 8 |
Wysokość opakowania [cm] | 4 |
nr EAN | 5412096440946 |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Długość [mm] | 279,5 |
Średnica 1 [mm] | 14,5 |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Rozmiar gwintu 1 | M16X1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M12X1.5 |
Długość opakowania [cm] | 31,5 |
Szerokość opakowania [cm] | 5 |
Wysokość opakowania [cm] | 5 |
nr EAN | 4044197274734 |
Wymiar gwintu | 14x1,5 |
nr EAN | 5703858647353 |
Rozmiar gwintu 1 | 12x1,5 |
Długość [mm] | 251 |
nr EAN | 5703858647384 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
nr EAN | 3322938240042 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025