Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Volkswagen CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB, 1.6 TDI (2010.08-2015.05) 102km » 10K0004-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Volkswagen Caddy Iii Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (2kb, 2kj, 2cb, 1.6 Tdi (2010.08-2015.05) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

końcówka drążka kierowniczego daewoo 10K0004-OYO OYODO

10K0004-OYO końcówka drążka kierowniczego daewoo OYODO
29.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

10K0004-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 10K0004-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Końcówka drążka wzdłużnego
Nazwa: KOŃCÓWKA DRĄŻKA DAEWOO
Opis: MATIZ 0.8I 1998 -> /TICO 1994 -> ZEWNĘTRZNA
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 521136
Numer dostawcy: 10K0004-OYO
Parametry:z gwintem prawostronnym Gwint wewnętrzny [mm] : M12x1,25

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie końcówka drążka kierowniczego daewoo 10K0004-OYO OYODO

numery OEM:
DAEWOO      48810-78BX0-000
DAEWOO      48810-A78B00
DAEWOO      48810A78B00-000
DAEWOO      521136
DAEWOO      93741077
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie końcówka drążka kierowniczego daewoo 10K0004-OYO OYODO w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.