Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Isuzu » układ kierowniczy Isuzu TROOPER I samochód terenowy otwarty (UBS) » końcówki drążków kierowniczych Isuzu TROOPER I samochód terenowy otwarty (UBS)

końcówki drążków kierowniczych do ISUZU TROOPER I samochód terenowy otwarty (UBS)

wybierz typ samochodu ISUZU TROOPER I samochód terenowy otwarty (UBS):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy z przodu
Długość [mm] 256
Rozmiar gwintu 1 MM14X1.5 RHT
Rozmiar gwintu 2 MM16X1.0 RHT
nr EAN 8717109652451
Długość [mm] 256
Gwint zewn. [mm] M16 x 1
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,597
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4054224025765
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 255
Rozmiar gwintu 1 M16X1,0
Rozmiar gwintu 2 M14X1,5
Wersja wzmocniona 
nr EAN 4040074293447
Długość [mm] 256
Ciężar [kg] 0,640
Wymagana ilość 2
Wymiar gwintu M14x1,5/M16x1
Rodzaj gwintu przegub osiowy z bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm] 31
Szerokość opakowania [cm] 8
Wysokość opakowania [cm] 4
nr EAN 5412096525100
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Średnica 1 [mm] 15
Kształt ustawiony pod kątem
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 151
Długość 2 [mm] 25
Rozmiar gwintu 1 M14X1.5
Rozmiar gwintu 2 M12X1.25
Długość opakowania [cm] 20
Szerokość opakowania [cm] 9,5
Wysokość opakowania [cm] 5
nr EAN 4044197991822
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Średnica 1 [mm] 15
Kształt ustawiony pod kątem
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 151
Długość 2 [mm] 25
Rozmiar gwintu 1 M14X1.5
Rozmiar gwintu 2 M12X1.25
Długość opakowania [cm] 20
Szerokość opakowania [cm] 9,5
Wysokość opakowania [cm] 5
nr EAN 4044197991839
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintu MM16X1R
Rozmiar gwintu 1 MM14X1,5R
Długość przegub osiowy [mm] 255
Tylko w połączeniu z NUT + WASHER
nr EAN 5413978252473
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Zbieżność stożka 1/6
Długość [mm] 154
Wymiar gwintu FM14X1,5R
Wymiar stożka [mm] 13,6
Rozmiar gwintu 1 MM12X1,25R
parzyste numery artykułów 47831
nr EAN 5413978252459
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Zbieżność stożka 1/6
Długość [mm] 154
Wymiar gwintu FM14X1,5R
Wymiar stożka [mm] 13,6
Rozmiar gwintu 1 MM12X1,25R
parzyste numery artykułów 47830
nr EAN 5413978252466
Długość [mm] 256
Gwint zewn. [mm] M16 x 1
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,597
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4044688599094
Wyświetlanie od 1 do 10 (z 10 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
końcówki drążków kierowniczych

Końcówka drążka kierowniczego

 

Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.

Jak często wymienia się końcówki drążka


Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.