Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Toyota HIGHLANDER / KLUGER (_U2_) 3.0 4WD (MCU25_, MCU25R) (2000.11-2003.07) 223km » TI-998R japanparts
wybrany samochód: 
Toyota Highlander / Kluger (_u2_) 3.0 4wd (mcu25_, Mcu25r) (2000.11-2003.07) 223km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-998R JAPANPARTS

TI-998R Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JAPANPARTS
34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

TI-998R

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz prawej
Długość całkowita [mm]93
Gwint wewnętrzny [mm]14 x 1,5
Długość gwintu [mm]41
Wysokość zabudowy79
Średnica zabudowy [mm]16,2
Gwint zewn. 1 [mm]14 x 1,5
nr EAN8033001876734

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-998R JAPANPARTS

KOŃCÓWKA DR JAPANPARTS TI-998R PRAWA ISUZU CAMPO
numery OEM:
ISUZU      8-94419-408-0
ISUZU      8-94419-408-1
ISUZU      8-94459-480-0
ISUZU      8-94459-480-1
ISUZU      8-94459-480-2
ISUZU      8-97020-953-1
ISUZU      8979406160
ISUZU      897956902A
ISUZU      94459480
OPEL      00324057
OPEL      00920373
OPEL      0324057
OPEL      0920373
OPEL      324057
OPEL      920373
OPEL      94459480
VAUXHALL      94459480
VAUXHALL      97020953
CHEVROLET      8-94459-408-0

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-998R JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-998R JAPANPARTS:

Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.