Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » SA-H01 japanparts

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SA-H01 JAPANPARTS

SA-H01 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JAPANPARTS
107.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

SA-H01

producent:

JAPANPARTS

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Wysokość zabudowy 75,5
Średnica zabudowy [mm] 13,5
Gwint zewn. [mm] 12x1,25
nr EAN 8033001494471

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SA-H01 JAPANPARTS

DRĄŻEK KIER POPRZECZNY JAPANPARTS SA-H01 HYUNDAI TERRACAN

Duża część użytkowników samochodów świetnie zdaje sobie sprawę, że ich samochód posiada część końcówka drążka, której wytwórcą może być lub jest ceniona firma JAPANPARTS. W tym przypadku jest to końcówka drążka o indeksie SA-H01.
Zastosowane technologie produkcji i wysokie normy jakości są gwarantem, że wszystkie części jak i oglądane końcówki drążka o numerze SA-H01 producenta JAPANPARTS posiadają wysokie walory użytkowe i spełniają oczekiwania Klientów. Końcówka drążka JAPANPARTS SA-H01 charakteryzuje się wyjątkowo dużą jakością wykonania, trwałością i odpornością na przeciążenia. Opinie właścicieli warsztatów o końcówce drążka SA-H01 są jak najlepsze. Końcówka drążka tego producenta odznacza się bardzo dobrymi parametrami eksploatacyjnymi i użytkowymi ma wysokie notowania u warsztatowców.
Końcówka drążka SA-H01 ma zastosowanie do samochodu HYUNDAI TIBURON coupe od 1996.01 oraz wielu innych modeli aut. Mimo poniesienia wszelkich starań aby prawidłowo przypisać oglądaną część z kategorii końcówka drążka o indeksie SA-H01 do samochodu HYUNDAI, może się okazać, że trzeba będzie potwierdzić prawidłowość doboru tego elementu w kontakcie ze sklepem.
Zakup SA-H01 firmy JAPANPARTS to doskonały pomysł jeżeli szukasz produktu o dobrej reklacji cena/jakość i chcesz używać swój samochód jeszcze dłużej niż rok. Możesz odebrać zamówione końcówki drążka SA-H01 w naszym punkcie odbiorów osobistych przy ul. Łodygowej 28G w Warszawie.
numery OEM:
HYUNDAI      56850-H1001
HYUNDAI      56850-H1011
HYUNDAI      HB568100

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SA-H01 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SA-H01 JAPANPARTS:

2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.