Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mitsubishi LANCER II (A17_) 2.0 Turbo ECi (A176) (1981.03-1983.02) 170km » TI-253L japanparts
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Ii (a17_) 2.0 Turbo Eci (a176) (1981.03-1983.02) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-253L JAPANPARTS

TI-253L Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JAPANPARTS
69.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

TI-253L

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz lewej
Długość całkowita [mm]220
Gwint zewn. [mm]21 x 1,5
Długość gwintu [mm]50
Wysokość zabudowy74
Średnica zabudowy [mm]17
Gwint zewn. 1 [mm]14 x 1,5
nr EAN8033001874570

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-253L JAPANPARTS

KOŃCÓWKA DR JAPANPARTS TI-253L TOYOTA LAND CRUISER
numery OEM:
TOYOTA      45044 69086
TOYOTA      45044-60H03
TOYOTA      45044-69085
zamienniki:
111-02-253L
brak
ASHIKA

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-253L JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-253L JAPANPARTS:

2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.