Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Ford S-MAX (WA6) 2.5 ST (2006.05-2014.12) 220km » TI-998L japanparts
wybrany samochód: 
Ford S-max (wa6) 2.5 St (2006.05-2014.12) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-998L JAPANPARTS

TI-998L Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JAPANPARTS
34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

TI-998L

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz lewej
Długość całkowita [mm]94
Gwint wewnętrzny [mm]14 x 1,5
Długość gwintu [mm]42
Wysokość zabudowy78
Średnica zabudowy [mm]16
Gwint zewn. 1 [mm]14 x 1,5
nr EAN8033001876703

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-998L JAPANPARTS

KOŃCÓWKA DR JAPANPARTS TI-998L ISUZU CAMPO
numery OEM:
ISUZU      8-94419-409-0
ISUZU      8-94419-409-1
ISUZU      8-94459-481-0
ISUZU      8-94459-481-1
ISUZU      8-94459-481-2
ISUZU      8-97020-954-1
ISUZU      8-97020-954-2
ISUZU      8970209540
ISUZU      8979406170
ISUZU      897956903A
ISUZU      94459481
OPEL      00324058
OPEL      00920374
OPEL      0324058
OPEL      0920374
OPEL      324058
OPEL      920374
OPEL      94459481
VAUXHALL      94459481
VAUXHALL      97020954

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-998L JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-998L JAPANPARTS:

Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.