Strona zabudowy | z przodu | |
Wymiar gwintu | FM14X1.5 RHT | |
Wymiar stożka [mm] | 16,2 | |
Długość [mm] | 236 | |
nr EAN | 8717109655636 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Długość [mm] | 191 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1.5 RHT | |
Rozmiar gwintu 2 | MM14X1.5 RHT | |
nr EAN | 8717109653830 |
Długość [mm] | 260 | |
Szerokość [mm] | 77 | |
Wysokość [mm] | 100 | |
nr EAN | 5012759550892 |
Długość [mm] | 260 | |
Szerokość [mm] | 77 | |
Wysokość [mm] | 100 | |
nr EAN | 5012759550885 |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
Długość przegub osiowy [mm] | 190,5 | |
nr EAN | 4014870614225 |
Ø sworznie [mm] | 16,20 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
Długość [mm] | 235 | |
nr EAN | 4014870620332 |
parzyste numery artykułów | 103681 | |
Długość [mm] | 235 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 21 | |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Ciężar [kg] | 1,408 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą | |
nr EAN | 4054224036792 |
parzyste numery artykułów | 103679 | |
Długość [mm] | 235 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 21 | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Ciężar [kg] | 1,408 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4054224036815 |
Jednostka | szt. |
Długość [mm] | 190 |
Średnica zewnętrzna [mm] | 37,0 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 32 |
Rozmiar klucza | 13 |
Lokalizacja w aucie | Oś przednia po obydwu stronach |
Ciężar [kg] | 0,425 |
Lokalizacja w aucie | z przodu |
EAN | 4054224783245 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
Długość [mm] | 172 | |
nr EAN | 4047437505896 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z lewej | |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
Długość [mm] | 235 | |
parzyste numery artykułów | 42342 01 | |
nr EAN | 4047437509757 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x0,5 | |
Długość [mm] | 235 | |
parzyste numery artykułów | 42341 01 | |
nr EAN | 4047437509771 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Długość [mm] | 221 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
Wersja wzmocniona | ||
parzyste numery artykułów | 316 020 0037/HD | |
nr EAN | 4040074209646 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Długość [mm] | 190 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14X1,5 | |
Wersja wzmocniona | ||
nr EAN | 4040074227831 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Średnica 1 [mm] | 16,2 | |
Kształt | ustawiony pod kątem | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Długość 1 [mm] | 235,5 | |
Długość 2 [mm] | 30 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14X1.5 | |
Długość opakowania [cm] | 41,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 11 | |
Wysokość opakowania [cm] | 8 | |
nr EAN | 4060426034641 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Gwint wewnętrzny 1 [mm] | M14x1,5 | |
Gwint zewn. 2 [mm] | M14x1,5 | |
Długość [mm] | 236 | |
Ciężar [kg] | 1,415 | |
nr EAN | 8435130365132 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Gwint wewnętrzny 1 [mm] | M14x1,5 | |
Gwint zewn. 2 [mm] | M14x1,5 | |
Długość [mm] | 236 | |
Ciężar [kg] | 1,415 | |
nr EAN | 8435130365064 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Długość [mm] | 237 | |
Wymiar gwintu | FM14X1,5R | |
Wymiar stożka [mm] | 16 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1,5R | |
parzyste numery artykułów | 21737 | |
nr EAN | 5413978251377 |
parzyste numery artykułów | 11 10 3681 | |
Długość [mm] | 235 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 21 | |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Ciężar [kg] | 1408,0 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą | |
nr EAN | 4054228036798 |
parzyste numery artykułów | 11 10 3679 | |
Długość [mm] | 235 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 21 | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Ciężar [kg] | 1,408 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą | |
nr EAN | 4054228036811 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025