Strona zabudowy | z przodu | |
Długość [mm] | 198 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM16X1.5 RHT | |
Rozmiar gwintu 2 | MM18X1.5 RHT | |
nr EAN | 8717109492811 |
parzyste numery artykułów | ADG087116 | |
Długość [mm] | 223 | |
Grubość [mm] | 73,0 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 | |
Rozmiar klucza | 17 | |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Ciężar [kg] | 0,7 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką koronową | |
nr EAN | 5050063632279 |
parzyste numery artykułów | ADG087115 | |
Długość [mm] | 223 | |
Grubość [mm] | 73,0 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 | |
Rozmiar klucza | 17 | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Ciężar [kg] | 0,7 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką koronową | |
nr EAN | 5050063632828 |
Długość [mm] | 191 | |
Gwint zewn. [mm] | M16 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M18 x 1,5 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,540 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
dla numeru OE | 57724-2G000 | |
nr EAN | 5050063105926 |
Długość [mm] | 218 | |
Szerokość [mm] | 40 | |
Wysokość [mm] | 40 | |
nr EAN | 5012759497357 |
Długość [mm] | 227 | |
Szerokość [mm] | 60 | |
Wysokość [mm] | 71 | |
nr EAN | 5012759519752 |
Długość [mm] | 227 | |
Szerokość [mm] | 60 | |
Wysokość [mm] | 71 | |
nr EAN | 5012759519769 |
parzyste numery artykułów | 41895 | |
Długość [mm] | 223 | |
Grubość [mm] | 73,0 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 | |
Rozmiar klucza | 17 | |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Ciężar [kg] | 0,7 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką koronową | |
nr EAN | 4027816418948 |
parzyste numery artykułów | 41894 | |
Długość [mm] | 223 | |
Grubość [mm] | 73,0 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 | |
Rozmiar klucza | 17 | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Ciężar [kg] | 0,7 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką koronową | |
nr EAN | 4027816418955 |
Długość [mm] | 191 | |
Gwint zewn. [mm] | M16 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M18 x 1,5 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,528 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4027816419266 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Gwint zewn. [mm] | M10x1,25 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16x1,5 | |
Długość [mm] | 204,1 | |
parzyste numery artykułów | 34996 01 | |
nr EAN | 4047437366695 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z lewej | |
Gwint zewn. [mm] | M10x1,25 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16x1,5 | |
Długość [mm] | 204,1 | |
parzyste numery artykułów | 34995 01 | |
nr EAN | 4047437366718 |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Długość [mm] | 204 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 |
sparowany numer artykułu | 69-1205 |
Strona zabudowy | os przednia, z prawej |
Długość [mm] | 204 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 |
sparowany numer artykułu | 69-1204 |
Gwint zewn. 1 [mm] | M18x1,5 | |
Gwint zewn. 2 [mm] | M16x1,5 | |
Długość [mm] | 199 | |
Ciężar [kg] | 0,486 | |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
nr EAN | 8435130391322 |
parzyste numery artykułów | 41895 | |
Długość [mm] | 223 | |
Grubość [mm] | 73 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,75 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 | |
Rozmiar klucza | 17 | |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Wymagana ilość | 1 | |
nr EAN | 5900427586291 |
parzyste numery artykułów | 41894 | |
Długość [mm] | 223 | |
Grubość [mm] | 73 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,75 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 | |
Rozmiar klucza | 17 | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Wymagana ilość | 1 | |
nr EAN | 5900427586277 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025