Strona zabudowy | z przodu |
Długość [mm] | 213 |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1.5 RHT |
Rozmiar gwintu 2 | MM16X1.5 RHT |
nr EAN | 8717109711950 |
nr EAN | 5012759980118 |
nr EAN | 5012759980125 |
Wymiar stożka [mm] | 11,8 |
Rozmiar gwintu 1 | M10x1,25 |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
Długość [mm] | 193 |
parzyste numery artykułów | 840 1365 10 |
nr EAN | 4014870589776 |
Wymiar stożka [mm] | 11,8 |
Rozmiar gwintu 1 | M10x1,25 |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
Długość [mm] | 193 |
parzyste numery artykułów | 840 1364 10 |
nr EAN | 4014870589752 |
parzyste numery artykułów | 103657 |
Długość [mm] | 192 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Ciężar [kg] | 0,719 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką |
nr EAN | 4054224036563 |
parzyste numery artykułów | 103656 |
Długość [mm] | 192 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Ciężar [kg] | 0,719 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką |
nr EAN | 4054224036570 |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Długość [mm] | 193 |
Wysokość [mm] | 75 |
Ciężar [kg] | 0,83 |
Wymiar stożka [mm] | 14,6 |
Kształt | ustawiony pod kątem |
Materiał | Stal |
Długość 2 [mm] | 24 |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M10X1.25 |
sparowany numer artykułu | KTR1403 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
nr EAN | 4047437538399 |
Jednostka | szt. |
Lokalizacja w aucie | Oś przednia |
Lokalizacja w aucie | Z obu stron |
EAN | 4047437538399 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | os przednia, z prawej |
Rozmiar gwintu 1 | M16X1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M16X1,5 |
Długość przegub osiowy [mm] | 214 |
Strona zabudowy | zewnętrzny |
Strona zabudowy | os przednia, z prawej |
Długość [mm] | 193 |
Rozmiar gwintu 1 | 10x1,25 |
Rozmiar gwintu 2 | 14x1,5 |
sparowany numer artykułu | 69-1210 |
Strona zabudowy | zewnętrzny |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Długość [mm] | 193 |
Rozmiar gwintu 1 | 10x1,25 |
Rozmiar gwintu 2 | 14x1,5 |
sparowany numer artykułu | 69-1211 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Długość [mm] | 214 |
Rozmiar gwintu 1 | M16X1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M16X1,5 |
Wersja wzmocniona | |
nr EAN | 4040074290354 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Średnica 1 [mm] | 13 |
Kształt | ustawiony pod kątem |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Długość 1 [mm] | 193 |
Długość 2 [mm] | 23 |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M10X1.25 |
Długość opakowania [cm] | 34,5 |
Szerokość opakowania [cm] | 8,5 |
Wysokość opakowania [cm] | 6,5 |
nr EAN | 4044197971787 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Średnica 1 [mm] | 13 |
Kształt | ustawiony pod kątem |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Długość 1 [mm] | 193 |
Długość 2 [mm] | 23 |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M10X1.25 |
Długość opakowania [cm] | 34,5 |
Szerokość opakowania [cm] | 8,5 |
Wysokość opakowania [cm] | 6,5 |
nr EAN | 4044197971794 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M16X1.5 |
Długość opakowania [cm] | 31,5 |
Szerokość opakowania [cm] | 5 |
Wysokość opakowania [cm] | 5 |
nr EAN | 4060426212759 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Strona zabudowy | z obu stron |
Wymagana ilość | 2 |
Długość całkowita [mm] | 229 |
Gwint zewn. 1 [mm] | M16 x 1,50 RHT M |
Gwint zewn. 2 [mm] | M14 x 1,50 RHT M |
nr EAN | 4058787293906 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Gwint zewn. 1 [mm] | M16x1,5 |
Gwint zewn. 2 [mm] | M14x1,5 |
Długość [mm] | 215,1 |
Ciężar [kg] | 0,489 |
nr EAN | 8435130355157 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Gwint wewnętrzny 1 [mm] | M14x1,5 |
Gwint zewn. 2 [mm] | M10x1,25 |
Długość [mm] | 193 |
Ciężar [kg] | 0,699 |
nr EAN | 8435130364654 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Gwint zewn. 1 [mm] | M14x1,5 |
Gwint zewn. 2 [mm] | M10x1,25 |
Długość [mm] | 193 |
Ciężar [kg] | 0,699 |
nr EAN | 8435130364661 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Gwint wewnętrzny 1 [mm] | M14x1,5 |
Gwint zewn. 2 [mm] | M10x1,25 |
Długość [mm] | 207 |
Ciężar [kg] | 0,653 |
nr EAN | 8435130366078 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Gwint zewn. 1 [mm] | M14x1,5 |
Gwint zewn. 2 [mm] | M10x1,25 |
Długość [mm] | 207 |
Ciężar [kg] | 0,653 |
nr EAN | 8435130366085 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Zbieżność stożka | 1/5 |
Długość [mm] | 193 |
Wymiar gwintu | FM14X1,5R |
Wymiar stożka [mm] | 11,8 |
Rozmiar gwintu 1 | MM10X1,25R |
parzyste numery artykułów | 41142 |
nr EAN | 5413978257430 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Wymiar gwintu | MM16X1,5R |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1,5R |
Długość przegub osiowy [mm] | 213 |
Tylko w połączeniu z | NUT |
nr EAN | 5413978262540 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
parzyste numery artykułów | 625 656 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką |
Gwint zewn. [mm] | M 10 x 1,25 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M 14 x 1,5 |
Długość [mm] | 193 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
nr EAN | 3322938505103 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025