Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » układ kierowniczy Ford ESCORT III (GAA) » końcówki drążków kierowniczych Ford ESCORT III (GAA)

końcówki drążków kierowniczych do FORD ESCORT III (GAA)

wybierz typ samochodu FORD ESCORT III (GAA):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 90
Szerokość [mm] 38
Wysokość [mm] 62
nr EAN 5012759851531
Rozmiar gwintu 1 1/2"-20 UNF-m
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
Długość przegub osiowy [mm] 290
nr EAN 4014870440244
Długość [mm] 67
Gwint wewnętrzny [mm] 1/2" - 20h
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,280
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816029595
Długość [mm] 290
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,460
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816094845
Długość [mm] 67
Gwint wewnętrzny [mm] 1/2" - 20h
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,280
nr EAN 5907558517934
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Rozmiar gwintu 1 1/2x20 UNF
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość [mm] 290
nr EAN 5907558552898
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 67
Rozmiar gwintu 1 M10x1,25
Rozmiar gwintu 2 1/2"-20 UNF
nr EAN 4040074105535
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy wewnątrz
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 304,5
Średnica 1 [mm] 12,5
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M14X1.5
Rozmiar gwintu 2 1/2X20H
Długość opakowania [cm] 47
Szerokość opakowania [cm] 11
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 5010874763203
Rozmiar gwintu 1 1/2x20 UNF
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość [mm] 290
nr EAN 5703858463113
Strona zabudowyz obu stron
Długość [mm]67
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Strona zabudowyz obu stron
Długość [mm]290
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Rozmiar gwintu 11/2
Rozmiar gwintu 120
Rozmiar gwintu 1M14
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Gwint wewnętrzny [cal] 1/2x20h
Gwint zewn. 2 [mm] M10x1,25
Długość [mm] 67
Ciężar [kg] 0,26
nr EAN 8435130303233
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. 1 [mm] M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] 1/2x20h
Długość [mm] 290
Ciężar [kg] 0,52
nr EAN 8435130308573
Długość [mm] 67
Gwint wewnętrzny [mm] 1/2" - 20h
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,28
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4044688507952
Wyświetlanie od 1 do 14 (z 14 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
końcówki drążków kierowniczych

Końcówka drążka kierowniczego

 

Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.

Jak często wymienia się końcówki drążka


Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.