Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mazda 6 sedan (GG) 2.0 DI (GG14) (2005.06-2007.08) 143km » 69-0107 maxgear
wybrany samochód: 
Mazda 6 Sedan (gg) 2.0 Di (gg14) (2005.06-2007.08) 143km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0107 MAXGEAR

69-0107 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
17.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-305001

numer części:

69-0107

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Długość [mm]67
Gwint wewnętrzny [mm]1/2" - 20h
Gwint zewn. [mm]M10 x 1,25
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]0,280
nr EAN5907558517934

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0107 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. FORD FIESTA 76-94 LE/PR
numery OEM:
FORD      1 447 222
FORD      5 021 410
FORD      6 081 391
FORD      6 113 443
FORD      6 128 814
FORD USA      81AB3289AA
FORD USA      84AB3289AA
FORD USA      880X3270AA

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0107 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0107 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.