Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Ford TRANSIT CUSTOM V710 Furgon (NRN) 2.0 EcoBlue AWD (2023-???) 170km » 69-0716 maxgear
wybrany samochód: 
Ford Transit Custom V710 Furgon (nrn) 2.0 Ecoblue Awd (2023-???) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0716 MAXGEAR

69-0716 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
maxgear 69-0716
46.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-318003

numer części:

69-0716

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowywewnątrz
Długość całkowita [mm]340
Gwint zewn. [mm]16 x 1,5
Długość gwintu [mm]52
Wysokość zabudowy65
Średnica zabudowy [mm]13
Gwint zewn. 1 [mm]12 x 1,25
nr EAN5901619556184

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0716 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. SUZUKI VITARA 88- LE/PR WEW.
numery OEM:
SUZUKI      4881077E00000
SUZUKI      48820-60A00
SUZUKI      48820-77E00
SUZUKI      48820-85C00
SUZUKI      4882060A00000
SUZUKI      4882077E00000
SUZUKI      4882085C00000
SUZUKI      4882085C01
SUZUKI      4882085C01000

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0716 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0716 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.