Strona zabudowy | z przodu | |
Wymiar gwintu | FM14X1.5 RHT | |
Wymiar stożka [mm] | 16,2 | |
Długość [mm] | 140 | |
nr EAN | 8717109626247 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Wymiar gwintu | FM14X1.5 RHT | |
Wymiar stożka [mm] | 16,2 | |
Długość [mm] | 140 | |
nr EAN | 8717109626254 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Długość [mm] | 253 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1.5 RHT | |
Rozmiar gwintu 2 | MM16X1.5 RHT | |
nr EAN | 8717109621518 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
parzyste numery artykułów | 49400145 | |
nr EAN | 3358960647382 |
Długość [mm] | 269 | |
Szerokość [mm] | 40 | |
Wysokość [mm] | 40 | |
nr EAN | 5012759974292 |
Długość [mm] | 173 | |
Szerokość [mm] | 46 | |
Wysokość [mm] | 104 | |
nr EAN | 5012759976814 |
Długość [mm] | 173 | |
Szerokość [mm] | 46 | |
Wysokość [mm] | 104 | |
nr EAN | 5012759976821 |
Ø sworznie [mm] | 16,20 | |
Wymiar gwintu | M14x1,5 | |
Długość [mm] | 149,4 | |
parzyste numery artykułów | 840 1277 10 | |
nr EAN | 4014870601164 |
Ø sworznie [mm] | 16,20 | |
Wymiar gwintu | M14x1,5 | |
Długość [mm] | 149,4 | |
parzyste numery artykułów | 840 1276 10 | |
nr EAN | 4014870601171 |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M16x1,5 | |
Długość przegub osiowy [mm] | 252 | |
nr EAN | 4014870601003 |
Długość [mm] | 252,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M16 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,556 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4027816442837 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
nr EAN | 4047437403345 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z lewej | |
parzyste numery artykułów | 36519 01 | |
nr EAN | 4047437403369 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z prawej | |
parzyste numery artykułów | 36518 01 | |
nr EAN | 4047437403383 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Długość [mm] | 150 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
parzyste numery artykułów | 316 020 0026 | |
nr EAN | 4040074105832 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Długość [mm] | 150 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
parzyste numery artykułów | 316 020 0025 | |
nr EAN | 4040074105856 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Długość [mm] | 253 | |
Rozmiar gwintu 1 | M16x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
nr EAN | 4040074105825 |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Strona zabudowy | wewnątrz | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Długość [mm] | 269 | |
Średnica 1 [mm] | 16 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Rozmiar gwintu 1 | M16X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14X1.5 | |
Długość opakowania [cm] | 31,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 5 | |
nr EAN | 4044197682027 |
parzyste numery artykułów | 5031545 | |
Wymiar gwintu | M14x1,5 | |
nr EAN | 5703858906382 |
parzyste numery artykułów | 5031544 | |
Wymiar gwintu | M14x1,5 | |
nr EAN | 5703858906399 |
Gwint zewn. 1 [mm] | M16x1,5 | |
Gwint zewn. 2 [mm] | M14x1,5 | |
Długość [mm] | 252 | |
Ciężar [kg] | 0,612 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
nr EAN | 8435130335494 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Wymiar gwintu | MM16X1,5R | |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1,5R | |
Długość przegub osiowy [mm] | 253 | |
nr EAN | 5413978234684 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Zbieżność stożka | / | |
Długość [mm] | 150 | |
Wymiar gwintu | FM14X1,5R | |
Wymiar stożka [mm] | 16,2 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1,5R | |
parzyste numery artykułów | 21631 | |
nr EAN | 5413978234691 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Zbieżność stożka | / | |
Długość [mm] | 150 | |
Wymiar gwintu | FM14X1,5R | |
Wymiar stożka [mm] | 16,2 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1,5R | |
parzyste numery artykułów | 21630 | |
nr EAN | 5413978234707 |
Długość [mm] | 252,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M16 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,556 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4044688585011 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami | |
Długość [mm] | 150 | |
Długość całkowita [mm] | 174,2 | |
Wymiar stożka [mm] | 16,3 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
parzyste numery artykułów | JTE624 | |
nr EAN | 3322938277093 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami | |
Długość [mm] | 150 | |
Długość całkowita [mm] | 174,2 | |
Wymiar stożka [mm] | 16,3 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
parzyste numery artykułów | JTE604 | |
nr EAN | 3322938281304 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
nr EAN | 3322938325114 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023