Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Toyota » układ kierowniczy Toyota CORONA liftback (_T19_) » końcówki drążków kierowniczych Toyota CORONA liftback (_T19_)

końcówki drążków kierowniczych do TOYOTA CORONA liftback (_T19_)

wybierz typ samochodu TOYOTA CORONA liftback (_T19_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy z przodu
Długość [mm] 304
Rozmiar gwintu 1 MM14X1.5 RHT
Rozmiar gwintu 2 MM14X1.5 RHT
nr EAN 8717109641363
Strona zabudowy z przodu
Wymiar gwintu FM14X1.5 RHT
Wymiar stożka [mm] 12,6
Długość [mm] 100
nr EAN 8717109667172
Strona zabudowy Oś przednia
Ciężar [kg] 0,52
Długość opakowania [cm] 29,6
Szerokość opakowania [cm] 4,0
Wysokość opakowania [cm] 4,0
nr EAN 4056111028880
Długość [mm] 282,7
Gwint wewnętrzny [mm] M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,578
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816481355
Strona zabudowy Oś przednia
Długość całkowita [mm] 120
Gwint wewnętrzny [mm] M14X1,5
Długość gwintu [mm] 56
Wysokość zabudowy 81
Średnica zabudowy [mm] 12,6
Gwint zewn. [mm] M12X1,25
nr EAN 8033001969184
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Gwint zewn. [mm] M12x1,25
Gwint wewnętrzny [mm] M14x1,5
Długość [mm] 100
nr EAN 4047437451179
Długość [mm] 304
Długość całkowita [mm] 321
Rozmiar gwintu 1 M14x1,5
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
nr EAN 4047437471184
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Długość [mm] 100
Rozmiar gwintu 1 M12x1,25
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
Wersja wzmocniona 
nr EAN 4040074209707
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Długość [mm] 304
Rozmiar gwintu 1 M14X1,5
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
Wersja wzmocniona 
nr EAN 4040074189313
Długość [mm] 100
Ciężar [kg] 0,406
Wymagana ilość 2
Gwint wewnętrzny [mm] 14x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm] 13,5
Szerokość opakowania [cm] 9,5
Wysokość opakowania [cm] 7
nr EAN 5412096525308
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm] 303,5
Średnica 1 [mm] 16,5
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M14X1.5
Rozmiar gwintu 2 M14X1.5
Długość opakowania [cm] 45
Szerokość opakowania [cm] 5,5
Wysokość opakowania [cm] 5,5
nr EAN 4044197913435
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Średnica 1 [mm] 12,9
Kształt prosty
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 100
Długość 2 [mm] 24
Rozmiar gwintu 1 M14X1.5
Rozmiar gwintu 2 M12X1.25
Długość opakowania [cm] 12,5
Szerokość opakowania [cm] 9
Wysokość opakowania [cm] 7,8
nr EAN 4044197923137
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Gwint wewnętrzny 1 [mm] M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M12x1,25
Długość [mm] 100
Ciężar [kg] 0,42
nr EAN 8435130349224
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintu MM14X1,5R
Rozmiar gwintu 1 MM14X1,5R
Długość przegub osiowy [mm] 304
Tylko w połączeniu z NUT
nr EAN 5413978241934
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka 1/8
Długość [mm] 101
Wymiar gwintu FM14X1,5R
Wymiar stożka [mm] 12,7
Rozmiar gwintu 1 MM12X1,25R
nr EAN 5413978241927
Długość [mm] 100
Wymiar stożka [mm] 12,6
Zbieżność stożka 1:8
Rozmiar gwintu 1 M12x1,25
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
nr EAN 3322938289805
Wyświetlanie od 1 do 16 (z 16 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
końcówki drążków kierowniczych

Końcówka drążka kierowniczego

 

Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.

Jak często wymienia się końcówki drążka


Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.