Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Toyota » układ kierowniczy Toyota LITEACE Furgon (_M2_) » końcówki drążków kierowniczych Toyota LITEACE Furgon (_M2_)

końcówki drążków kierowniczych do TOYOTA LITEACE Furgon (_M2_)

wybierz typ samochodu TOYOTA LITEACE Furgon (_M2_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy z lewej
Gwint wewnętrzny [mm] M 14 x 2
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
parzyste numery artykułów 49400374
nr EAN 3358960649157
Strona zabudowy z prawej
Gwint wewnętrzny [mm] M 14 x 2
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
parzyste numery artykułów 49400296
nr EAN 3358960649935
Strona zabudowy Oś przednia
Gwint zewn. [mm] M 14 x 2
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
nr EAN 3358960650757
Długość [mm] 307
Szerokość [mm] 36
Wysokość [mm] 36
nr EAN 5012759143155
Wymiar stożka [mm] 13,1
Gwint wewnętrzny [mm] M14x2,0
parzyste numery artykułów 840 0740 10
nr EAN 4014870426057
Wymiar stożka [mm] 13,1
Gwint wewnętrzny [mm] M14x2,0
parzyste numery artykułów 840 0739 10
nr EAN 4014870428266
Wymiar stożka [mm] 12,6
Gwint wewnętrzny [mm] M14x2,0
parzyste numery artykułów 840 0742 10
nr EAN 4014870426156
Wymiar stożka [mm] 12,6
Gwint wewnętrzny [mm] M14x2,0
parzyste numery artykułów 840 0741 10
nr EAN 4014870440145
Długość [mm] 294
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M14 x 2
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,460
dla numeru OE 6 185 338
nr EAN 4027816087687
parzyste numery artykułów 06302
Długość [mm] 75
Gwint wewnętrzny [mm] M14 x 2
Gwint zewn. [mm] M10 x 1
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Ciężar [kg] 0,326
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816063018
parzyste numery artykułów 06301
Gwint wewnętrzny [mm] M14 x 2
Gwint zewn. [mm] M10 x 1
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Ciężar [kg] 0,330
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816063025
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Rozmiar gwintu 1 14x2
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość [mm] 324
nr EAN 5907558552904
parzyste numery artykułów 06302
Długość [mm] 75
Gwint wewnętrzny [mm] M14 x 2
Gwint zewn. [mm] M10 x 1
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Ciężar [kg] 0,326
nr EAN 5907558553642
parzyste numery artykułów 06301
Gwint wewnętrzny [mm] M14 x 2
Gwint zewn. [mm] M10 x 1
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Ciężar [kg] 0,330
nr EAN 5907558553659
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Długość [mm] 75
Rozmiar gwintu 1 M10x1,5
Rozmiar gwintu 2 M14x2,0
parzyste numery artykułów 716 020 4105
nr EAN 4040074125892
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy wewnątrz
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 322,5
Średnica 1 [mm] 13,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M14X1.5
Rozmiar gwintu 2 M14X2
Długość opakowania [cm] 45
Szerokość opakowania [cm] 5
Wysokość opakowania [cm] 5
nr EAN 5010874763142
parzyste numery artykułów 5032505
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu 14x2
nr EAN 5703858462949
parzyste numery artykułów 5032504
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu 14x2
nr EAN 5703858462956
Strona zabudowyz lewej
Długość [mm]75
Wymiar gwintuM14
Gwint wewnętrzny [mm]M 14 x 2
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]307
Gwint zewn. [mm]M 14 x 2
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Rozmiar gwintu 1M14
Strona zabudowyz prawej
Długość [mm]75
Wymiar gwintuM14
Gwint wewnętrzny [mm]M 14 x 2
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Strona zabudowyOś przednia
Gwint zewn. [mm]M 14 x 2
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Rozmiar gwintu 1M14
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Gwint wewnętrzny 1 [mm] M14x2
Gwint zewn. 2 [mm] M10x1,25
Długość [mm] 75
Ciężar [kg] 0,35
nr EAN 8435130303301
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm] 340
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Wymiar gwintu M 10
Skok gwintu [mm] 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
Gwint zewn. [mm] M 10 x 1,5
Gwint wewnętrzny [mm] M 14 x 2,0
Długość [mm] 75
parzyste numery artykułów JTE199
Długość [mm] 74
Wymiar gwintu M10x1
Gwint wewnętrzny [mm] M14x2
nr EAN 3322937905591
parzyste numery artykułów JTE198
Długość [mm] 74
Gwint wewnętrzny [mm] M14x2
Wymiar gwintu M10x1
nr EAN 3322937905607
Wyświetlanie od 1 do 27 (z 27 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
końcówki drążków kierowniczych

Końcówka drążka kierowniczego

 

Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.

Jak często wymienia się końcówki drążka


Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.