Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Długość [mm] | 200 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1,5 RHT |
sparowany numer artykułu | 49120432 |
Strona zabudowy | os przednia, z prawej |
Długość [mm] | 200 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1,5 RHT |
sparowany numer artykułu | 49120433 |
Długość [mm] | 200 |
Średnica sworznia [mm] | 16,2 |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
sparowany numer artykułu | 840 1451 10 |
Długość [mm] | 200 |
Średnica sworznia [mm] | 16,2 |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
sparowany numer artykułu | 840 1450 10 |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M16x1,5 |
Długość przegub osiowy [mm] | 213 |
Parzyste numery artykułów | 180291 |
Długość [mm] | 199 |
Wymiar gwintu wewnętrznego | M10 x 1 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M14 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 23 |
Lokalizacja w aucie | Oś przednia, z lewej strony |
Ciężar [kg] | 0,991 |
EAN | 4054224802908 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Parzyste numery artykułów | 180290 |
Długość [mm] | 199 |
Wymiar gwintu wewnętrznego | M10 x 1 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M14 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 23 |
Lokalizacja w aucie | Oś przednia, z prawej |
Ciężar [kg] | 0,991 |
Artykuł oraz informacja uzupełniająca | Z przeciwnakrętką |
EAN | 4054224802915 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Długość [mm] | 189 |
Rozmiar gwintu 1 | M16x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
rura Ø [mm] | 14,2 |
nr EAN | 4047437466180 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z lewej |
Długość [mm] | 199 |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
parzyste numery artykułów | 38734 01 |
nr EAN | 4047437466470 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z prawej |
Długość [mm] | 199 |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
parzyste numery artykułów | 38733 01 |
nr EAN | 4047437466494 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Długość [mm] | 199 |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
Wersja wzmocniona | |
parzyste numery artykułów | 316 020 0043/HD |
nr EAN | 4040074279045 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Długość [mm] | 199 |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
Wersja wzmocniona | |
parzyste numery artykułów | 316 020 0042/HD |
nr EAN | 4040074279052 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Długość [mm] | 208 |
Rozmiar gwintu 1 | M16x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
Wersja wzmocniona | |
nr EAN | 4040074285879 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Materiał | Aluminium |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14X1.5 |
nr EAN | 4060426394455 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Materiał | Aluminium |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14X1.5 |
nr EAN | 4060426394448 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025