Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 38734 01 lemförder

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 38734 01 LEMFÖRDER

38734 01 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego LEMFÖRDER
lemförder 38734 01
196.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (14 ocen)
numer części:

38734 01

producent:

LEMFÖRDER

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z prawej
Długość [mm] 199
Rozmiar gwintu 1 M14x1,5
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
parzyste numery artykułów 38733 01
nr EAN 4047437466494

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 38734 01 LEMFÖRDER

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: BMW 5 (G30, F90), 5 (G31), 6 GRAN TURISMO (G32), 7 (G11, G12), 8 (G14, F91), 8 (G15, F92), 8 GRAN COUPE (G16, F93) 1.6-6.6 07.15-

LEMFÖRDER jest liderem w Europie produkującym dobrej jakości końcówki drążka, w tym oglądany końcówka drążka 38734 oferowany w sprzedaży przez nasz sklep. Końcówka drążka 38734 produkowany jest w zakładach LEMFÖRDER przy użyciu najnowszych technologii i odpowiednich reżimów jakościowych.
Końcówka drążka LEMFÖRDER 38734 odznacza się wyjątkowo wysoką jakością wykonania, trwałością i odpornością na zniszczenie.
Końcówki drążka producenta LEMFÖRDER mają dobrą opinię u właścicieli samochodów i mechaników samochodowych montujących te części w swoich autoserwisach.
Końcówka drążka 38734 ma zastosowanie do samochodu BMW 5 Touring (E39) od 1996.09 oraz wielu innych modeli aut. Aktualnie prezentowana część z kategorii końcówki drążków kierowniczych, pasuje do samochodów marki BMW jednak w przypadku wystąpienia wątpliwości co do dobrania tej części do samochodów tych marek, należy skontaktować się ze sklepem celem weryfikacji doboru tej części zamiennej. Końcówka drążka 38734 ma dobrą relację cena do jakości. Nabycie tego produktu będzie dobrym rozwiązaniem dla właściciela samochodu.
numery OEM:
BMW      32 10 6 868 687
BMW      32 10 6 869 538
BMW      32 10 6 881 535
BMW      32 10 6 885 170
BMW      6 868 687
BMW      6 869 538
BMW      6 881 535
BMW      6 885 170
BRILLIANCE BMW      32 10 6 885 170
BRILLIANCE BMW      6 885 170
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 38734 01 LEMFÖRDER w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 38734 01 LEMFÖRDER:

2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-13
 5/5
ok
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Informacje o producencie części zamiennych LEMFÖRDER

 

LEMFÖRDER jest niemiecką firmą produkującą części samochodowe, założoną w 1949 roku. Firma specjalizuje się w produkcji układów zawieszenia, elementów kierowniczych oraz akcesoriów samochodowych. W ciągu lat działalności LEMFÖRDER rozszerzył swoją ofertę o produkty wysokiej jakości, w tym o wysokiej wytrzymałości tuleje wahacza i łożyska kulowe.

Firma posiada wiele zakładów produkcyjnych na całym świecie, w tym w Niemczech, Polsce, Czechach, Meksyku i Chinach. Dzięki swojej szerokiej sieci produkcyjnej, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoje produkty do wielu różnych rynków na całym świecie.

Koncern LEMFÖRDER jest częścią grupy ZF Friedrichshafen AG, która jest jednym z największych na świecie producentów części samochodowych. Dzięki silnej pozycji w branży i inwestycjom w nowe technologie, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoim klientom innowacyjne rozwiązania i produkty wysokiej jakości.

W ostatnich latach LEMFÖRDER intensywnie rozwija swoje produkty i procesy produkcyjne, aby dostosować się do zmieniających się potrzeb rynku i wyzwań związanych z ochroną środowiska. Firma jest zaangażowana w dostarczanie produktów o niskiej emisji CO2 i wysokiej wydajności energetycznej, co pozwala na zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko i zwiększenie efektywności paliwowej.