Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 30690 01 lemförder

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 30690 01 LEMFÖRDER

30690 01 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego LEMFÖRDER
59.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (20 ocen)
numer części:

30690 01

producent:

LEMFÖRDER

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Gwint wewnętrzny [mm] M14x1,5
Wymiar gwintu M12x1,5
nr EAN 4047437302846

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 30690 01 LEMFÖRDER

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: SUBARU FORESTER, IMPREZA, LEGACY I, LEGACY II, LEGACY III, LEGACY IV, LEGACY OUTBACK, LEGACY V, LEVORG, OUTBACK, WRX, XV 1.5-3.6 01.89-

LEMFÖRDER to najbardziej znany dostawców końcówek drążka 30690 dla producentów samochodów oraz rynek niezależny.
Końcówka drążka 30690 produkowany jest przez LEMFÖRDER przy zastosowaniu najnowocześniejszych technologii i właściwych reżimów jakościowych. Produkty firmy LEMFÖRDER charakteryzują się wyjątkowo dużą jakością wykonania, odpornością na przeciążenia i trwałością.
Opinie praktyków o prezentowanym wyrobie - końcówka drążka LEMFÖRDER 30690 potwierdzają ich wysoką jakość i walory eksploatacyjne.
Końcówka drążka 30690 ma zastosowanie do samochodu SUBARU SAMBAR VAN pick-up od 2012.04 oraz wielu innych modeli aut.
Pomino dołożenia niezbędnej staranności aby odpowienio podpiąć oglądaną część z kategorii końcówka drążka o indeksie 30690 do samochodu SUBARU, może się okazać, że należy potwierdzić dobranie tej części w kontakcie ze sklepem. Końcówka drążka 30690 ma dobrą relację jakości i ceny. Nabycie tej części zamiennnej będzie dobrym rozwiązaniem dla właściciela samochodu.
numery OEM:
DAIHATSU      34141-AC0109E
SUBARU      34141-AC0109E
SUBARU      34141AA041
SUBARU      34141AA042
SUBARU      34161SA000
SUBARU      34161SA001

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 30690 01 LEMFÖRDER w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 30690 01 LEMFÖRDER:

2024-09-11
 5/5
T
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-05-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-03
 5/5
Lemforder bardzo dobra jakość
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-05-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-13
 5/5
ok
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-09-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Informacje o producencie części zamiennych LEMFÖRDER

 

LEMFÖRDER jest niemiecką firmą produkującą części samochodowe, założoną w 1949 roku. Firma specjalizuje się w produkcji układów zawieszenia, elementów kierowniczych oraz akcesoriów samochodowych. W ciągu lat działalności LEMFÖRDER rozszerzył swoją ofertę o produkty wysokiej jakości, w tym o wysokiej wytrzymałości tuleje wahacza i łożyska kulowe.

Firma posiada wiele zakładów produkcyjnych na całym świecie, w tym w Niemczech, Polsce, Czechach, Meksyku i Chinach. Dzięki swojej szerokiej sieci produkcyjnej, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoje produkty do wielu różnych rynków na całym świecie.

Koncern LEMFÖRDER jest częścią grupy ZF Friedrichshafen AG, która jest jednym z największych na świecie producentów części samochodowych. Dzięki silnej pozycji w branży i inwestycjom w nowe technologie, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoim klientom innowacyjne rozwiązania i produkty wysokiej jakości.

W ostatnich latach LEMFÖRDER intensywnie rozwija swoje produkty i procesy produkcyjne, aby dostosować się do zmieniających się potrzeb rynku i wyzwań związanych z ochroną środowiska. Firma jest zaangażowana w dostarczanie produktów o niskiej emisji CO2 i wysokiej wydajności energetycznej, co pozwala na zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko i zwiększenie efektywności paliwowej.