
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Strona zabudowy | wewnątrz |
| Długość [mm] | 90 |
| Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 |
| Rozmiar gwintu 2 | M10x1 |
| Wymiar stożka [mm] | 14 |
| Rodzaj gwintu | z bieżnikiem lewostronnym |
| nr EAN | 4047437312746 |
Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 31330 01 LEMFÖRDER
| MERCEDES-BENZ | 000 338 08 10 | |
| MERCEDES-BENZ | 000 338 20 10 | |
| MERCEDES-BENZ | 000 338 50 10 | |
| MERCEDES-BENZ | 000 338 53 10 | |
| MERCEDES-BENZ | A 000 338 08 10 | |
| MERCEDES-BENZ | A 000 338 20 10 | |
| MERCEDES-BENZ | A 000 338 50 10 | |
| MERCEDES-BENZ | A 000 338 53 10 |
Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 31330 01 LEMFÖRDER w samochodach:
Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 31330 01 LEMFÖRDER:
LEMFÖRDER jest niemiecką firmą produkującą części samochodowe, założoną w 1949 roku. Firma specjalizuje się w produkcji układów zawieszenia, elementów kierowniczych oraz akcesoriów samochodowych. W ciągu lat działalności LEMFÖRDER rozszerzył swoją ofertę o produkty wysokiej jakości, w tym o wysokiej wytrzymałości tuleje wahacza i łożyska kulowe.
Firma posiada wiele zakładów produkcyjnych na całym świecie, w tym w Niemczech, Polsce, Czechach, Meksyku i Chinach. Dzięki swojej szerokiej sieci produkcyjnej, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoje produkty do wielu różnych rynków na całym świecie.
Koncern LEMFÖRDER jest częścią grupy ZF Friedrichshafen AG, która jest jednym z największych na świecie producentów części samochodowych. Dzięki silnej pozycji w branży i inwestycjom w nowe technologie, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoim klientom innowacyjne rozwiązania i produkty wysokiej jakości.
W ostatnich latach LEMFÖRDER intensywnie rozwija swoje produkty i procesy produkcyjne, aby dostosować się do zmieniających się potrzeb rynku i wyzwań związanych z ochroną środowiska. Firma jest zaangażowana w dostarczanie produktów o niskiej emisji CO2 i wysokiej wydajności energetycznej, co pozwala na zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko i zwiększenie efektywności paliwowej.