Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Buick » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator Buick CENTURY sedan » stabilizator, mocowanie Buick CENTURY sedan » łącznik stabilizatora Buick CENTURY sedan

łącznik stabilizatora do BUICK CENTURY sedan

wybierz typ samochodu BUICK CENTURY sedan:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość 1/Długość 2 [mm] 270
Wymiar gwintu MM10X1.5 RHT
Średnica [mm] 9
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
nr EAN 8717109331479
średnica zewnętrzna [mm] 19
Ciężar [kg] 3,67
Długość [mm] 950
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Wymagana ilość 1
nr EAN 4251475102348
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
nr EAN 3358960634245
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Wymiar gwintu M10x1.5
Rozmiar gwintu 3 M10x1.5
nr EAN 5012759239384
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 270
nr EAN 4014870405915
Długość [mm] 270
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,5
Materiał Metal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
rura Ø [mm] 9
Ciężar [kg] 0,332
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816195184
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Długość [mm] 270
Średnica [mm] 9
Wymiar gwintu M10
Materiał Stal
nr EAN 4047437086869
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Długość [mm] 270
Średnica [mm] 9
Wymiar gwintu M10
Materiał Stal
nr EAN 5907558546910
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 270
Rozmiar gwintu 1 M10x1,5
Rozmiar gwintu 2 M10x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z gniazdem na klucz
Wersja wzmocniona 
nr EAN 4040074487099
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 270
Rozmiar gwintu 1 M10x1,5
Rozmiar gwintu 2 M10x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z gniazdem na klucz
nr EAN 4040074197554
Długość [mm] 270
Ciężar [kg] 0,400
Wymagana ilość 2
Wymiar gwintu M10x1,5/M10x1,5
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość opakowania [cm] 31
Szerokość opakowania [cm] 8
Wysokość opakowania [cm] 4
nr EAN 5412096244179
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm] 270
Średnica 1 [mm] 19
Średnica 2 [mm] 19
Średnica 3 [mm] 8
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M10X1.5
Rozmiar gwintu 2 M10X1.5
Długość opakowania [cm] 34,5
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 5010874768314
cena brutto:
31.00 zł
 Kup
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 270
nr EAN 5703858650391
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Długość [mm]270
wymagana liczba2
Drążek / rozpórkaDrążek skrętny łącznikowy
Rozmiar gwintu 1M10
cena brutto:
46.00 zł
 Kup
Strona zabudowy z przodu
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość 1 [mm] 270
Rozmiar gwintu 1 MM10X1,5R
nr EAN 5413978162789
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
parzyste numery artykułów VKDS 341000
nr EAN 7316577893284
cena brutto:
31.00 zł
 Kup
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy Oś przednia
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 315
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,5
Materiał Metal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
rura Ø [mm] 9
Ciężar [kg] 0,332
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4044688514844
cena brutto:
36.00 zł
 Kup
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Długość [mm] 270
rura Ø [mm] 10
Wymiar gwintu M10x1.5
nr EAN 3322937336388
Wyświetlanie od 1 do 19 (z 19 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora


To dzięki niemu możesz bezpiecznie pokonywać zakręty. Przyczynia się ponadto do komfortu jazdy. Jest to element, który łączy stabilizator z amortyzatorem lub wahaczem. Intensywna eksploatacja pojazdu powoduje, że łącznik stabilizatora może zostać wybity. W takiej sytuacji konieczna jest wymiana łącznika stabilizatora.

Mały łącznik stabilizatora, duże znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy 


Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach. 

Jak rozpoznać, że łącznik stabilizatora jest zużyty?


Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora. 

Jak wymienić łącznik stabilizatora? 


Najpierw należy zdjąć koło i odkręcić łącznik od drążka stabilizatora i dwóch wahaczy (bądź też amortyzatora). Jeżeli śruby są mocno skorodowane, konieczne będzie ich rozcięcie. Aby móc wysunąć łącznik stabilizatora, trzeba delikatnie unieść auto. Zanim zamontujesz nowy, wyczyść powierzchnie styku. Warto również nasmarować śruby, które następnie mocno dokręcamy. Montujemy koło i sprawdzamy geometrię zawieszenia.