Długość 1/Długość 2 [mm] | 94,5 | |
Wymiar gwintu | FM10X1,5 RHT | |
Drążek / rozpórka | Drążek wahadłowy | |
nr EAN | 8717109374308 |
Długość [mm] | 95 | |
Rozmiar klucza | 18 | |
Materiał | Stal | |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy | |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,375 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubami | |
nr EAN | 4054224064092 |
Drążek / rozpórka | Drążek wahadłowy | |
Strona zabudowy | Oś tylna | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Ilość na oś | 2 | |
nr EAN | 4047437093881 |
Strona zabudowy | Oś tylna | |
Strona zabudowy | z lewej | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy | |
parzyste numery artykułów | 26777 01 | |
nr EAN | 4047437080133 |
Strona zabudowy | Oś tylna | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy | |
parzyste numery artykułów | 26776 01 | |
nr EAN | 4047437080126 |
Strona zabudowy | Oś tylna |
Strona zabudowy | z obu stron |
Liczba na oś | 2 |
Drążek / rozpórka | Drążek wahadłowy |
Długość [mm] | 95 | |
Rozmiar klucza | 18 | |
Materiał | Stal | |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy | |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,375 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubami | |
nr EAN | 4054228064098 |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy | |
Długość [mm] | 95 | |
rura Ø [mm] | 8 | |
nr EAN | 3322937535354 |
Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach.
Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025