Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Land Rover » stabilizator, mocowanie Land Rover DISCOVERY II (L318) » łącznik stabilizatora Land Rover DISCOVERY II (L318)

łącznik stabilizatora do LAND ROVER DISCOVERY II (L318)

wybierz typ samochodu LAND ROVER DISCOVERY II (L318):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość 1/Długość 2 [mm] 158
Wymiar gwintu MM12X1.25 RHT
Średnica [mm] 12
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
nr EAN 8717109342390
Strona zabudowy Oś przednia
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
nr EAN 3358960656834
cena brutto:
61.00 zł
 Kup
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Wymiar gwintu M12x1.25
Rozmiar gwintu 3 M12x1.25
nr EAN 5012759236956
cena brutto:
45.01 zł
 Kup
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Wymiar gwintu M12x1.25
Rozmiar gwintu 3 M12x1.25
nr EAN 5012759236963
Długość [mm] 157,8
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,25
Długość gwintu [mm] 25
Rozmiar klucza 19
Kolor czarny
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Powierzchnia lakierowany
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
rura Ø [mm] 12
Ciężar [kg] 0,39
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816284673
Długość [mm] 242,5
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,25
Długość gwintu [mm] 35,5
Długość gwintu [mm] 23,3
Rozmiar klucza 19
Kolor czarny
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Powierzchnia lakierowany
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,47
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816284680
Indeks: CZE K-181
Marka: LCC PRODUCTS
Grupa towarowa TecDoc: Drążek / wspornik, stabilizator
Nazwa: ŁĄCZNIK STABILIZATORA LAND ROVER
Opis: tył Discovery I/II 93 ? 04
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 1
Zamiennik: : RGD100682
Numer dostawcy: K-181
Parametry:oś tylna z obu stron
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z obu stron
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Wymiar gwintu M12x1,25
Długość [mm] 158,5
Materiał Stal
nr EAN 4047437105119
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Wymiar gwintu M12x1,5
Długość [mm] 243
nr EAN 4047437534650
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 246
Rozmiar gwintu 1 M12X1,5
Rozmiar gwintu 2 M12x1,25
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z gniazdem na klucz
Wersja wzmocniona 
nr EAN 4040074015070
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 159
Rozmiar gwintu 1 M12X1,5
Rozmiar gwintu 2 M12x1,25
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z gniazdem na klucz
Wersja wzmocniona 
nr EAN 4040074015094
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm] 279
Średnica 1 [mm] 18
Średnica 2 [mm] 18
Średnica 3 [mm] 12
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M12X1.25
Długość opakowania [cm] 34,5
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 4044197281435
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Długość [mm] 132
Średnica 3 [mm] 12
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M12X1.5
Rozmiar gwintu 2 M10X1.25
Długość opakowania [cm] 34,5
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 4044197281442
cena brutto:
59.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Gwint zewn. 2 [mm] M12x1,25
Długość [mm] 245
Ciężar [kg] 0,490
nr EAN 8435130347879
Długość [mm] 133
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rozmiar gwintu 1 M12 x 1,5
parzyste numery artykułów VKDS 447500
nr EAN 7316579290555
cena brutto:
65.01 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z obu stron
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Wymiar gwintu M12x1,25
Długość [mm] 158,5
Materiał Stal
nr EAN 3322938435103
Wyświetlanie od 1 do 16 (z 16 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora


To dzięki niemu możesz bezpiecznie pokonywać zakręty. Przyczynia się ponadto do komfortu jazdy. Jest to element, który łączy stabilizator z amortyzatorem lub wahaczem. Intensywna eksploatacja pojazdu powoduje, że łącznik stabilizatora może zostać wybity. W takiej sytuacji konieczna jest wymiana łącznika stabilizatora.

Mały łącznik stabilizatora, duże znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy 


Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach. 

Jak rozpoznać, że łącznik stabilizatora jest zużyty?


Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora. 

Jak wymienić łącznik stabilizatora? 


Najpierw należy zdjąć koło i odkręcić łącznik od drążka stabilizatora i dwóch wahaczy (bądź też amortyzatora). Jeżeli śruby są mocno skorodowane, konieczne będzie ich rozcięcie. Aby móc wysunąć łącznik stabilizatora, trzeba delikatnie unieść auto. Zanim zamontujesz nowy, wyczyść powierzchnie styku. Warto również nasmarować śruby, które następnie mocno dokręcamy. Montujemy koło i sprawdzamy geometrię zawieszenia.