Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Daihatsu » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator Daihatsu CUORE II (L80, L81) » stabilizator, mocowanie Daihatsu CUORE II (L80, L81) » łącznik stabilizatora Daihatsu CUORE II (L80, L81)

łącznik stabilizatora do DAIHATSU CUORE II (L80, L81)

wybierz typ samochodu DAIHATSU CUORE II (L80, L81):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość 1/Długość 2 [mm] 50,0
Wymiar gwintu MM10X1.5 RHT
Średnica [mm] 8
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
nr EAN 8717109519518
Długość 1/Długość 2 [mm] 50,0
Wymiar gwintu MM10X1.5 RHT
Średnica [mm] 8
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
nr EAN 8717109519525
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Wymiar gwintu M10x1.5
Rozmiar gwintu 3 M10x1.5
Długość [mm] 80
Szerokość [mm] 61
Wysokość [mm] 61
nr EAN 5012759974636
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Wymiar gwintu M10x1.5
Rozmiar gwintu 3 M10x1.5
Długość [mm] 80
Szerokość [mm] 61
Wysokość [mm] 61
nr EAN 5012759974643
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rozmiar gwintu 3 Bush 16.5/18
Długość [mm] 170
Szerokość [mm] 40
Wysokość [mm] 40
nr EAN 5012759976975
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 50
Wymiar gwintu M10X1,5
parzyste numery artykułów 818 0484 10
nr EAN 4014870406691
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 50
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,5
parzyste numery artykułów 818 0483 10
nr EAN 4014870400583
Długość [mm]100
Średnica wewnętrzna [mm]20
Drążek / rozpórkaDrążek skrętny łącznikowy
Długość [mm]100
Średnica wewnętrzna [mm]22
Drążek / rozpórkaDrążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Długość [mm] 130
Średnica 1 [mm] 18
Średnica 2 [mm] 16
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość opakowania [cm] 20
Szerokość opakowania [cm] 9,5
Wysokość opakowania [cm] 5
nr EAN 4044197971756
Wyświetlanie od 1 do 10 (z 10 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora


To dzięki niemu możesz bezpiecznie pokonywać zakręty. Przyczynia się ponadto do komfortu jazdy. Jest to element, który łączy stabilizator z amortyzatorem lub wahaczem. Intensywna eksploatacja pojazdu powoduje, że łącznik stabilizatora może zostać wybity. W takiej sytuacji konieczna jest wymiana łącznika stabilizatora.

Mały łącznik stabilizatora, duże znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy 


Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach. 

Jak rozpoznać, że łącznik stabilizatora jest zużyty?


Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora. 

Jak wymienić łącznik stabilizatora? 


Najpierw należy zdjąć koło i odkręcić łącznik od drążka stabilizatora i dwóch wahaczy (bądź też amortyzatora). Jeżeli śruby są mocno skorodowane, konieczne będzie ich rozcięcie. Aby móc wysunąć łącznik stabilizatora, trzeba delikatnie unieść auto. Zanim zamontujesz nowy, wyczyść powierzchnie styku. Warto również nasmarować śruby, które następnie mocno dokręcamy. Montujemy koło i sprawdzamy geometrię zawieszenia.