Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Hyundai » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator Hyundai i40 I CW (VF) » stabilizator, mocowanie Hyundai i40 I CW (VF) » łącznik stabilizatora Hyundai i40 I CW (VF)

łącznik stabilizatora do HYUNDAI i40 I CW (VF)

wybierz typ samochodu HYUNDAI i40 I CW (VF):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość 1/Długość 2 [mm] 288
Wymiar gwintu MM12X1,25 RHT
Średnica [mm] 10
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
nr EAN 8717109626346
Długość [mm] 318
średnica zewnętrzna [mm] 10,0
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,25
Długość gwintu [mm] 23,3
Rozmiar klucza 19
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,43
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 5050063176544
parzyste numery artykułów ADG085163
Długość [mm] 110,5
średnica zewnętrzna [mm] 9,0
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,25
Długość gwintu [mm] 23,3
Rozmiar klucza 19
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,33
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 5050063176568
Wymiar gwintu M12x1.25
Rozmiar gwintu 3 M12x1.25
Długość [mm] 134
Szerokość [mm] 35
Wysokość [mm] 56
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
nr EAN 5012759977187
Długość [mm] 318
średnica zewnętrzna [mm] 10,0
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,25
Długość gwintu [mm] 23,3
Rozmiar klucza 19
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,43
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816480341
parzyste numery artykułów 48035
Długość [mm] 110,5
średnica zewnętrzna [mm] 9,0
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,25
Długość gwintu [mm] 23,3
Rozmiar klucza 19
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,33
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816480365
I40 2012 -> TYLNY POPRZECZNY
tylna oś po obydwu stronach
Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 1
Zamiennik: 552503Z000
Numer dostawcy: 90Z0529-JPN
Kod GTU: GTU_07
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]288
Ciężar [kg]0,54
Średnica 1 [mm]18
Średnica 2 [mm]18
Średnica 3 [mm]10
MateriałStal
Drążek / rozpórkaDrążek skrętny łącznikowy
Rozmiar gwintu 1M12X1.25
Rozmiar gwintu 2M12X1.25
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 288
Rozmiar gwintu 1 M12 X 1,25
Rozmiar gwintu 2 M12 X 1,25
Wersja wzmocniona 
nr EAN 4040074309858
cena brutto:
49.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Gwint zewn. 2 [mm] M12x1,5
Długość [mm] 288
Ciężar [kg] 0,45
nr EAN 8435130355997
cena brutto:
55.01 zł
 Kup
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Gwint zewn. 2 [mm] M12x1,5
Długość [mm] 56
Ciężar [kg] 0,36
nr EAN 8435130356086
cena brutto:
52.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
rura Ø [mm] 10
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość 1 [mm] 288
Rozmiar gwintu 1 MM12X1,25R
nr EAN 5413978243891
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Strona zabudowy z przodu
Zbieżność stożka 1/6
Wymiar stożka [mm] 12
Rodzaj wahacza Wahacz wzdłużny
Drążek / rozpórka Popychacz
Długość 1 [mm] 195
Rozmiar gwintu 1 MM12X,125R
uwzględnić informację serwisową 
Materiał podwozia Stal
nr EAN 5413978243952
Długość [mm] 318
średnica zewnętrzna [mm] 10,0
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,25
Długość gwintu [mm] 23,3
Rozmiar klucza 19
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,43
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4044688480347
cena brutto:
25.01 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy wewnątrz
Wymagana ilość 2
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 13,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 14,5
nr EAN 5908229998311
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 5900427587519
Wyświetlanie od 1 do 16 (z 16 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora


To dzięki niemu możesz bezpiecznie pokonywać zakręty. Przyczynia się ponadto do komfortu jazdy. Jest to element, który łączy stabilizator z amortyzatorem lub wahaczem. Intensywna eksploatacja pojazdu powoduje, że łącznik stabilizatora może zostać wybity. W takiej sytuacji konieczna jest wymiana łącznika stabilizatora.

Mały łącznik stabilizatora, duże znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy 


Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach. 

Jak rozpoznać, że łącznik stabilizatora jest zużyty?


Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora. 

Jak wymienić łącznik stabilizatora? 


Najpierw należy zdjąć koło i odkręcić łącznik od drążka stabilizatora i dwóch wahaczy (bądź też amortyzatora). Jeżeli śruby są mocno skorodowane, konieczne będzie ich rozcięcie. Aby móc wysunąć łącznik stabilizatora, trzeba delikatnie unieść auto. Zanim zamontujesz nowy, wyczyść powierzchnie styku. Warto również nasmarować śruby, które następnie mocno dokręcamy. Montujemy koło i sprawdzamy geometrię zawieszenia.