Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Peugeot » stabilizator, mocowanie Peugeot 3008 II SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) » łącznik stabilizatora Peugeot 3008 II SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_)

łącznik stabilizatora do PEUGEOT 3008 II SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_)

wybierz typ samochodu PEUGEOT 3008 II SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm] 335
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
nr EAN 3358960540355
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Wymiar gwintu M10x1.5
Rozmiar gwintu 3 M10x1.5
Długość [mm] 370
Szerokość [mm] 34
Wysokość [mm] 68
nr EAN 5012759539309
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Wymiar gwintu M10x1,25
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 335
Materiał Stal
nr EAN 4047437525115
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Wymiar gwintu M10x1,25
Długość [mm] 335
Materiał Tworzywo sztuczne
nr EAN 4047437545700
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z obu stron
Długość [mm] 141
Wymiar gwintu M10x1,5
rura Ø [mm] 8
Materiał Stal
nr EAN 4047437547018
Długość [mm] 335
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,5
Rozmiar klucza 21
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,65
nr EAN 5903766316123
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 334
Rozmiar gwintu 1 M10x1,5
Rozmiar gwintu 2 M10X1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z gniazdem na klucz
Wersja wzmocniona 
nr EAN 4040074189436
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 141
Rozmiar gwintu 1 M10x1,5
Rozmiar gwintu 2 M10x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z gniazdem na klucz
nr EAN 4040074197424
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm] 335
Średnica 3 [mm] 11
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M10x1.5
Rozmiar gwintu 2 M10x1.5
Długość opakowania [cm] 42,3
Szerokość opakowania [cm] 11,5
Wysokość opakowania [cm] 4,5
nr EAN 4044197500390
cena brutto:
33.00 zł
 Kup
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 335
Wymiar gwintu M10x1,5
nr EAN 5703858920227
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy Oś przednia
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 335
Wymagana ilość 2
Materiał Stal
Gwint zewn. 1 [mm] M10 x 1,50 RHT M
Gwint zewn. 2 [mm] M10 x 1,50 RHT M
nr EAN 4058787036275
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy Oś przednia
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 336
Wymagana ilość 2
Materiał Aluminium
Gwint zewn. 1 [mm] M10 x 1,50 RHT M
Gwint zewn. 2 [mm] M10 x 1,50 RHT M
alternatywny zestaw naprawczy G7-1556
nr EAN 4058787275094
cena brutto:
35.01 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość 1 [mm] 335
Rozmiar gwintu 1 MM10X1,5R
nr EAN 5413978208593
Wyświetlanie od 1 do 13 (z 13 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora


To dzięki niemu możesz bezpiecznie pokonywać zakręty. Przyczynia się ponadto do komfortu jazdy. Jest to element, który łączy stabilizator z amortyzatorem lub wahaczem. Intensywna eksploatacja pojazdu powoduje, że łącznik stabilizatora może zostać wybity. W takiej sytuacji konieczna jest wymiana łącznika stabilizatora.

Mały łącznik stabilizatora, duże znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy 


Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach. 

Jak rozpoznać, że łącznik stabilizatora jest zużyty?


Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora. 

Jak wymienić łącznik stabilizatora? 


Najpierw należy zdjąć koło i odkręcić łącznik od drążka stabilizatora i dwóch wahaczy (bądź też amortyzatora). Jeżeli śruby są mocno skorodowane, konieczne będzie ich rozcięcie. Aby móc wysunąć łącznik stabilizatora, trzeba delikatnie unieść auto. Zanim zamontujesz nowy, wyczyść powierzchnie styku. Warto również nasmarować śruby, które następnie mocno dokręcamy. Montujemy koło i sprawdzamy geometrię zawieszenia.