Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » stabilizator, mocowanie Volkswagen CRAFTER Furgon (SY_, SX_) » łącznik stabilizatora Volkswagen CRAFTER Furgon (SY_, SX_)

łącznik stabilizatora do VOLKSWAGEN CRAFTER Furgon (SY_, SX_)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN CRAFTER Furgon (SY_, SX_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Wymiar gwintu M14 x 1,5 x 26
Rozmiar gwintu 3 M14 x 1,5 x 26
Długość [mm] 417
Szerokość [mm] 46
Wysokość [mm] 121
nr EAN 5012759543603
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Wymiar gwintu M14 x 1,5 x 26
Rozmiar gwintu 3 M14 x 1,5 x 26
Długość [mm] 417
Szerokość [mm] 46
Wysokość [mm] 121
nr EAN 5012759543610
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z prawej
Wymiar gwintu M14x1,5
Długość [mm] 379
parzyste numery artykułów 39717 01
nr EAN 4047437494695
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Wymiar gwintu M14x1,5
Długość [mm] 379
parzyste numery artykułów 39716 01
nr EAN 4047437494718
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 380
Rozmiar gwintu 1 M14x1,5
Rozmiar gwintu 2 M14X1,5
Wersja wzmocniona 
parzyste numery artykułów 116 060 0065/HD
nr EAN 4040074261170
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 380
Rozmiar gwintu 1 M14x1,5
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
Wersja wzmocniona 
parzyste numery artykułów 116 060 0064/HD
nr EAN 4040074260203
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 180
Rozmiar gwintu 1 M12x1,5
nr EAN 4040074277409
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 185
Rozmiar gwintu 1 M14x1,5
Średnica wewnętrzna [mm] 12
rura Ø [mm] 10
Wymagana ilość 2
nr EAN 4040074261217
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Materiał blacha stalowa
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M14X1.5
Długość opakowania [cm] 47,5
Szerokość opakowania [cm] 11
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 4060426238858
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Materiał blacha stalowa
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M14X1.5
Długość opakowania [cm] 47
Szerokość opakowania [cm] 11
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 4060426238865
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość opakowania [cm] 22
Szerokość opakowania [cm] 13
Wysokość opakowania [cm] 5,9
nr EAN 4060426311216
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
nr EAN 8049525590384
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz prawej
Długość [mm]379
Wymiar gwintuM14x1,5
Drążek / rozpórkaDrążek wahadłowy
Rozmiar gwintu 1M14
sparowany numer artykułuRH06-0025
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Gwint zewn. 2 [mm] M14x1,5
Długość [mm] 1
Ciężar [kg] 0,939
nr EAN 8435130365989
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Gwint zewn. 2 [mm] M14x1,5
Długość [mm] 379
Ciężar [kg] 0,939
nr EAN 8435130365996
cena brutto:
90.00 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
rura Ø [mm] 15
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość 1 [mm] 380
Rozmiar gwintu 1 MM14X1,5R
uwzględnić informację serwisową 
parzyste numery artykułów 64061
nr EAN 5413978266883
cena brutto:
59.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość 1 [mm] 180
Rozmiar gwintu 1 MM12X1,5R
nr EAN 5413978267002
cena brutto:
64.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość 1 [mm] 180
Rozmiar gwintu 1 MM14X1,5R
nr EAN 5413978267019
Wyświetlanie od 1 do 20 (z 20 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora


To dzięki niemu możesz bezpiecznie pokonywać zakręty. Przyczynia się ponadto do komfortu jazdy. Jest to element, który łączy stabilizator z amortyzatorem lub wahaczem. Intensywna eksploatacja pojazdu powoduje, że łącznik stabilizatora może zostać wybity. W takiej sytuacji konieczna jest wymiana łącznika stabilizatora.

Mały łącznik stabilizatora, duże znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy 


Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach. 

Jak rozpoznać, że łącznik stabilizatora jest zużyty?


Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora. 

Jak wymienić łącznik stabilizatora? 


Najpierw należy zdjąć koło i odkręcić łącznik od drążka stabilizatora i dwóch wahaczy (bądź też amortyzatora). Jeżeli śruby są mocno skorodowane, konieczne będzie ich rozcięcie. Aby móc wysunąć łącznik stabilizatora, trzeba delikatnie unieść auto. Zanim zamontujesz nowy, wyczyść powierzchnie styku. Warto również nasmarować śruby, które następnie mocno dokręcamy. Montujemy koło i sprawdzamy geometrię zawieszenia.