Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » stabilizator, mocowanie » łącznik stabilizatora » 818 0243 10 fag

Łącznik stabilizatora 818 0243 10 FAG

818 0243 10 Łącznik stabilizatora FAG
40.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

818 0243 10

producent:

FAG

Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 335
nr EAN 4014870400194

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Łącznik stabilizatora 818 0243 10 FAG

Łącznik drążka stabilizatora przód L/P 335mm pasuje do: DS DS 4, DS 5, DS 7; CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C4, C4 GRAND PICASSO I 1.2-Electric 08.00-
numery OEM:
CITROËN      5087 50
CITROËN      5087 62
CITROËN      5087 77
CITROËN      5087.64
CITROËN      508750
CITROËN      508762
CITROËN      508764
CITROËN      508777
CITROËN      98 090 457 80
CITROËN      9809045780
OPEL      3637393
PEUGEOT      16 142 811 80
PEUGEOT      1614281180
PEUGEOT      5087 50
PEUGEOT      5087 62
PEUGEOT      5087 77
PEUGEOT      5087.50
PEUGEOT      5087.57
PEUGEOT      5087.62
PEUGEOT      5087.77
PEUGEOT      508750
PEUGEOT      508757
PEUGEOT      508762
PEUGEOT      508777
PEUGEOT      98 049 474 80
PEUGEOT      98 069 071 80
PEUGEOT      98 315 470 80
PEUGEOT      9804947480
PEUGEOT      9806907180
PEUGEOT      9831547080
VAUXHALL      3637393
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łącznik stabilizatora 818 0243 10 FAG w samochodach:

Opinie Klientów o Łącznik stabilizatora 818 0243 10 FAG:

2020-08-07
 5/5
Spoko część)
2022-07-25
 5/5
Wzrokowo i namacalnie produkt bardzo dobry A wytrzymałościowo to się okaże.
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-02-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Łącznik stabilizatora

 

Łącznik stabilizatora jest elementem odpowiedzialnym za połączenie stabilizatora samochodowego z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Łącznik stabilizatora współpracuje ze stabilizatorem przeciwdziałając nadmiernemu przechylaniu się jednej strony samochodu id odrywaniu koła od nawierzchni drogi przy skrętach. Stabilizator oddziałuje poprzez łącznik stabilizatora na koło pojazdu, powodując lepsze jego przyleganie do nawierzchni drogi.

Łączniki stabilizatora  wykonywane są w zasadzie z metalu albo plastiku, w zależności od projektu producenta samochodu. Mają zastosowanie w przednim i tylnym zawieszeniu pojazdu oraz przybierają różne kształty, i długości. Łączniki stabilizatora narażone są na uszkodzenia w wyniku jazdy po nierównych drogach, dziurach. Spowodowane jest to ich stosunkowo delikatną konstrukcją. Szacuje się, że łączniki stabilizatora wytrzymują w normalnej eksploatacji 20-30 tysięcy kilometrów. Na ich trwałość ma także wpływ stan całego zawieszenia samochodu.

Typowym objawem uszkodzenia łącznika stabilizatora są stuki dobiegające z okolic zawieszenia podczas jazdy po nierównościach. Eksploatacja pojazdu przy znacznym wybiciu łączników stabilizatora może doprowadzić do uszkodzenia innych podzespołów zawieszenia jak i samych opon. Wymiana łaczników stabilizatora jest stosunkowo łatwa i nie droga, dlatego lepiej nie odkładać jej w czasie i przeprowadzić jak najszybciej po zdiagnozowaniu ich uszkodzenia.

powiązane kategorie:
stabilizator samochodowy
guma stabilizatora
 

Informacje o producencie części zamiennych FAG


Firma FAG jest jednym z wiodących producentów części samochodowych na świecie. Poniżej przedstawiam krótki rys historyczny, zakres produkcji oraz lokalizacje fabryk tej firmy.

Rys historyczny: Firma FAG została założona w 1883 roku w niemieckim mieście Schweinfurt. Pierwotnie była to fabryka łożysk kulkowych, a nazwa "FAG" jest skrótem od niemieckiej nazwy "Fischers Aktien-Gesellschaft". W latach 20. i 30. firma rozszerzyła swoją działalność na produkcję łożysk tocznych i wałów napędowych. W czasie II wojny światowej firma FAG była jednym z głównych dostawców łożysk dla niemieckiego przemysłu zbrojeniowego. Po wojnie firma kontynuowała swoją działalność, skupiając się na produkcji części samochodowych.

Zakres produkcji: FAG produkuje szeroki zakres części samochodowych, w tym łożyska kulkowe, łożyska toczne, łożyska wałeczkowe, układy kierownicze, systemy hamulcowe, układy napędowe oraz elementy zawieszenia. Produkty te są stosowane w różnych typach pojazdów, w tym w samochodach osobowych, ciężarowych, motocyklach oraz pojazdach przemysłowych.

Lokalizacje fabryk: FAG ma swoje fabryki na całym świecie, w tym w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej. Niektóre z najważniejszych fabryk firmy to:

  • Schweinfurt w Niemczech, gdzie znajduje się siedziba firmy oraz fabryka produkująca łożyska kulkowe i wałki napędowe;
  • Jinye w Chinach, gdzie produkowane są głównie łożyska kulkowe i łożyska wałeczkowe;
  • Puebla w Meksyku, gdzie produkowane są łożyska kulkowe i łożyska wałeczkowe;
  • Winsted w Stanach Zjednoczonych, gdzie produkowane są łożyska kulkowe.

Firma FAG jest częścią koncernu Schaeffler Group, który jest jednym z największych producentów łożysk na świecie.