Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » stabilizator, mocowanie » łącznik stabilizatora

łącznik stabilizatora

wybierz markę samochodu:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość 1/Długość 2 [mm] 330
Wymiar gwintu MM10X1.5 RHT
Średnica [mm] 10
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
nr EAN 8717109613957
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
nr EAN 3358960580481
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
nr EAN 3358960641601
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Wymiar gwintu M10x1.5
Rozmiar gwintu 3 M10x1.5
Długość [mm] 363
Szerokość [mm] 34
Wysokość [mm] 62
nr EAN 5012759470831
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Wymiar gwintu M10x1.5
Rozmiar gwintu 3 Bush 10.2
Długość [mm] 140
Szerokość [mm] 37
Wysokość [mm] 65
nr EAN 5012759471517
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 106
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,5
nr EAN 4014870406684
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Materiał Stal
Długość [mm] 330
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,5
nr EAN 4014870394769
Długość [mm] 166
Średnica wewnętrzna [mm] 10,0
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,5
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
rura Ø [mm] 9
Ciężar [kg] 0,285
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816444282
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Numer seryjny K4305247
nr EAN 5901159248754
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Długość [mm] 330
Wymiar gwintu M10x1,5
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
nr EAN 4047437368460
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z obu stron
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Wymiar gwintu M10x1,5
Materiał Stal
nr EAN 4047437377011
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Długość [mm] 330
Wymiar gwintu M10x1,5
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
nr EAN 5901619526187
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z obu stron
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Wymiar gwintu M10x1,5
Materiał Stal
nr EAN 5902659789204
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 330
Rozmiar gwintu 1 M10x1,5
Rozmiar gwintu 2 M10x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z gniazdem na klucz
Wersja wzmocniona 
nr EAN 4040074159101
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 105
Rozmiar gwintu 1 M10x1,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 10
Opony nie dla podwójnego ogumienia
Wersja wzmocniona 
nr EAN 4040074118870
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 165
Rozmiar gwintu 1 M10x1,5
Opony z podwójnymi oponami
Wersja wzmocniona 
nr EAN 4040074286241
Ciężar [kg] 0,360
Wymagana ilość 2
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość opakowania [cm] 21,5
Szerokość opakowania [cm] 8
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 5412096487361
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm] 330
Średnica 3 [mm] 9
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M10X1.5
Rozmiar gwintu 2 M10X1.5
Długość opakowania [cm] 41,5
Szerokość opakowania [cm] 11
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 4044197643134
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Rodzaj napędu Napęd przednich kół
Długość [mm] 106
Średnica 3 [mm] 9
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M10X1.5
Długość opakowania [cm] 16,5
Szerokość opakowania [cm] 6,6
Wysokość opakowania [cm] 4,7
nr EAN 4044197643141
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Rodzaj napędu Napęd tylnych kół
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość opakowania [cm] 34,5
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 4044197682263
cena brutto:
39.00 zł
 Kup
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 330
nr EAN 5703858862923
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy z prawej
Masa [g] 398
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 330
nr EAN 8037404469173
cena brutto:
49.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Gwint zewn. 2 [mm] M10x1,5
Długość [mm] 106
Ciężar [kg] 0,33
nr EAN 8435130306944
cena brutto:
47.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Gwint zewn. 2 [mm] M10x1,5
Długość [mm] 330
Ciężar [kg] 0,4
nr EAN 8435130323644
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
dla numeru OE 546180004R
nr EAN 3660872413512
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
dla numeru OE 551100019R
nr EAN 3660872423924
cena brutto:
46.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
rura Ø [mm] 9
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość 1 [mm] 330
Rozmiar gwintu 1 MM10x1,5R
nr EAN 5413978231089
cena brutto:
81.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość 1 [mm] 106
Rozmiar gwintu 1 MM10x1,5R
nr EAN 5413978231164
Długość [mm] 330
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rozmiar gwintu 1 M10 x 1,5
parzyste numery artykułów VKDS 346006
nr EAN 7316579299213
Długość [mm] 106
otwór Ø [mm] 10,2
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Rozmiar gwintu 1 M10 x 1,5
parzyste numery artykułów VKDS 446000
nr EAN 7316579290524
cena brutto:
60.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Długość [mm] 330
Wymiar gwintu M10x1,5
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
nr EAN 3322938267964
cena brutto:
69.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z obu stron
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Wymiar gwintu M10x1,5
Materiał Stal
nr EAN 3322938267971
Wyświetlanie od 1 do 32 (z 32 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora


To dzięki niemu możesz bezpiecznie pokonywać zakręty. Przyczynia się ponadto do komfortu jazdy. Jest to element, który łączy stabilizator z amortyzatorem lub wahaczem. Intensywna eksploatacja pojazdu powoduje, że łącznik stabilizatora może zostać wybity. W takiej sytuacji konieczna jest wymiana łącznika stabilizatora.

Mały łącznik stabilizatora, duże znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy 


Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach. 

Jak rozpoznać, że łącznik stabilizatora jest zużyty?


Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora. 

Jak wymienić łącznik stabilizatora? 


Najpierw należy zdjąć koło i odkręcić łącznik od drążka stabilizatora i dwóch wahaczy (bądź też amortyzatora). Jeżeli śruby są mocno skorodowane, konieczne będzie ich rozcięcie. Aby móc wysunąć łącznik stabilizatora, trzeba delikatnie unieść auto. Zanim zamontujesz nowy, wyczyść powierzchnie styku. Warto również nasmarować śruby, które następnie mocno dokręcamy. Montujemy koło i sprawdzamy geometrię zawieszenia.